اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۷۸۷۵
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش مارکو روبیو به حملات موشکی ایران

سناتور جمهوری خواه سنای آمریکا در واکنش به بمباران شدن پایگاه‌های این کشور در عراق مدعی شده که واشنگتن گزینه‌های متعددی در دست دارد.

خبرگزاری مهر: «مارکو روبیو»، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر، در اظهاراتی خصمانه و ضدایرانی در واکنش به هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا توسط موشک‌های ایرانی مدعی شد که توانایی‌های آمریکا به رئیس جمهور این کشور فرصت کافی را برای ارزیابی حمله ایران و اتخاذ یک تصمیم قاطع می‌دهد.

این سناتور جمهوری‌خواه آمریکا با هدف سرپوش گذاشتن بر ابعاد و نتایج روانی حملات موشکی ایران علیه پایگاه‌های نظامی کشورش در عراق مدعی شده که ایالات متحده برای این نوع حمله آماده شده بود و نیازی به تصمیمات عجولانه درباره واکنش مناسب به این حمله نیست.

واکنش مارکو روبیو به حملات موشکی ایران

روبیو که به مواضع خصمانه و ضدایرانی خود همواره معروف است، همچنین در اظهارات توئیتری خود در واکنش به حملات موشکی ایران مدعی شده که ما طیف متنوعی از گزینه‌ها را در دسترس داریم و برای تصمیم گیری درباره گزینه مناسب با صبر و حوصله عمل خواهیم کرد.

این ادعاهای سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در واکنش به حملات موشکی بامداد گذشته جممهوری اسلامی ایران علیه پایگاه‌ها و مواضع نظامیان آمریکایی در عراق صورت گرفته است.

حمله موشکی اخیر ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در واکنش به اقدام تروریستی این کشور علیه «سردار حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی صورت گرفت و به گفته یک منبع آگاه تا کنون ۸۰ کشته از سوی نظامیان آمریکایی برجای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم

      غلط کرده امریکا

    • بدون نام

      این منبع آگاه کی هست؟؟؟

    • بدون نام

      باش تاصبح دولتت بدمد. که این از نتایج سحر است

    • محمدرضا بختیار

      آقای روبیو مدعی می توان بپرسم با اون همه یال و کوپال چطور موشکهای شلیک شده از طرف ایران توسط سیستم های دفاعی و ضد موشک شما رهگیری نشدند یا توان آن را ندارید یا هیچ پیشبینی در این مورد ننموده بودید!!!جناب روبیو بروید خدا را شکر کنید که سران ایرانی در احترام به تقاضاهای سیاسی فراوان از سوی کشورها و همچنین در خواست های افراد شاخص ایالات متحده و مردم ایالات متحده از سران ایرانی موجب شد که موشک ها موجب آوار و ریختن خون سربازان آمریکایی نشود شما باید از اشراف دقیق اطلاعاتی و شناسایی نقاط ریز و درشت فرماندهی ارتش آمریکا بر تن خود لرزه بیاندازید و شما هم خویشتنداری سران ایران را به پای ترس و ضعف نگذارید حمله دیشب فقط یک اخطار در مورد دیدگاه رئیس قبلی سیا و وزیر خارجه فعلی شما نسبت به کشور ما ایران بود!!!

    • بدون نام

      میگن کشته نداشته

    • پژمان

      برو به جهنم..

    • بدون نام

      زیاد جوش نزن سناتور سکته ناقص میزنی آزما گفتن ،ازتونشنیدن

    • بدون نام

      چرا بابا من خودم عراقم حداقل 70کشته داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج