اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۵۷۴
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

سليقه مردم بالا رفته دیگر تلويزيون نمي بينند!

امير نوري در ارزيابي برنامه‌هاي تلويزيون گفت: مردم با تلويزيون قهر کردند و براي تلويزيون يک کشور خيلي زشت است که مردم با آن قهر کنند، مسئولان خودشان نيز مي‌دانند که تلويزيون درصد زيادي بيننده ندارد و کيفيت برنامه‌هايمان پايين است.

خبرگزاری ایسنا: امير نوري در ارزيابي برنامه‌هاي تلويزيون گفت: مردم با تلويزيون قهر کردند و براي تلويزيون يک کشور خيلي زشت است که مردم با آن قهر کنند، مسئولان خودشان نيز مي‌دانند که تلويزيون درصد زيادي بيننده ندارد و کيفيت برنامه‌هايمان پايين است.

اين بازيگر اضافه کرد: تلويزيون آنقدر شعاري به موضوعات نگاه مي‌کند که مردم ديگر تلويزيون نگاه نمي‌کنند و بيشتر سعي مي‌کنند با برنامه‌هاي ديگر وقت خود را پر کنند.وي افزود: اگر يک کار اصولي ساخته شود،‌ سياست‌ها تغيير کند و کمي هم مردم تحملشان بالا رود و همه قشرها اجازه دهند که با آنها شوخي شود و زود بهشان برنخورد‌، نيروي انتظامي نيز نخواهد که در همه فيلم‌ها پيروز و آدم خوبه باشد و همه چيز گل و بلبل باشد و در کل فيلم و سريال‌ها واقع بينانه‌تر باشند مردم به تلويزيون‌ روي مي‌آورند و آثار فاخري که بيشتر برايشان زحمت کشيده شده است نيز ديده مي‌شوند.

نوري اظهار کرد: مثلا فيلم «شوکران» را مي‌سازند، پرستاران اعتراض مي‌کنند و...؛ همه مدام بهشان برمي‌خورد پس اتفاقاتي که در جامعه مي‌افتد از کجاست؟ از مريخ آمدند؟ عراقي‌اند؟ همين مردم خودمان هستند ديگر! نوري اظهار کرد: مسئولان خودشان نيز مي‌دانند که تلويزيون درصد زيادي بيننده ندارد و مردم سليقه‌شان بالا رفته است. زماني که مثلا «بدون شرح» و «زير آسمان شهر» پخش مي‌شد، توقع مردم پايين بود اما الان به رسانه‌هاي مختلف دسترسي دارند و مي‌توانند انتخاب کنند پس اگر تلويزيون برنامه خوب نشان ندهد و شعار و جو زدگي در آثارش داشته باشد مردم نگاه نمي‌کنند.

او درباره شبکه هاي تازه تأسيس سيما عنوان کرد: تلويزيون خيلي بامزه است، به ما يک بار پول مي‌دهد و همان کار ۲۰۰ جا پخش مي‌شود‌، واقعا در حق هنرمندان همه جوره ظلم مي‌شود، وقتي خود شبکه ملي‌مان برنامه ندارد و بهترين برنامه‌اش اخبار ساعت ۱۴ و ۲۱ است چرا انقدر شبکه تاسيس مي‌شود؟! اصلا لزومي ندارد. مثلا اگر شبکه ورزش تاسيس شود مردم بخواهند ورزش را از اين شبکه دنبال کنند شبکه سه چه دارد که پخش کند؟

نوري اظهار کرد: ما فقط خوشمان مي‌آيد بگوييم فلان شبکه را افتتاح کرديم. فقط خوشمان مي‌آيد شلوغ پلوغ کنيم و «نسيم» و «آي‌فيلم» و «اوي‌فيلم»(!) و هزار شبکه ديگر تاسيس کنيم که برنامه‌اي براي پخش ندارند. آن زماني که تلويزيون دو شبکه داشت و مثلا «پدر سالار» يا «فوتباليست‌ها» پخش مي‌شد همه آنها را ديده‌اند و الان دوباره همه آنها را مدام تکرار مي‌کنند، حتي به لحاظ بصري و هنري زيبا نيستند که آدم بگويد تکرار خاطره‌هاست. اگر مديران به آنچه که فکر مي‌کنند مردم را هم در جريان بگذارند خيلي خوب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قربان دهنت!!!یکی بفهمه این مردمو بخدا!اینا میفهمنا اما خوب نمیدونم پ کی وکجا باید ب داد این مملکت رسید!درد پیدا ومشخصه اما درمان در ناکجااباد!!! البته این بیچاره ها هم خودشون دردمندن...

    • بدون نام

      بزن به افتخارش

    • زهرا

      برنامه ها کیفیتش اومده پایین.
      شما یه سریال مثل خانه ی سبز بسازید. پر از عشق و صفا مهربونی و دوستی که به شعور مردم هم توهین نشه، همه سر ساعت 9 هر جور شده می شینن تو خونه سریالو ببینن..

    • دلسوز

      حال کردم امیر تپلی یا همون چیتی دوست داشتنی کودکیامون.
      چیتی چیتی چیتامبولی یادتونه که از صدتا فیلمای امروز ارزشمند تره

    • ستاره

      معلومه که تلویزیون نگاه نمیکنیم!
      چیزی نداره که نگاه کنیم!
      مجبوریم بشینیم سریالای تکراری و از ماهواره ببینیم...

    • رضا

      سلام
      این هم یک جور صرفه جوییه دیگه ما خودمون برنامه نمیسازیم بجاش ماهواره که همه چیزو نشون میده نگاه میکنیم.
      همه جای آدمها رو منظورمه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج