اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۱۶۸۱
۲۱۶
۲۱۶
پ

نوازی: پرسپولیسی‌ها هم از من حمایت کردند

مربی تیم آلومینیوم اراک که سابقه بازی در استقلال را هم دارد در گفتگویی به حواشی اخیر فینال جام حذف اشاره داشته و می‌گوید در این ماجرا مورد حمایت پرسپولیسی‌ها نیز قرار گرفته است.

فرهیختگان: اگرچه نماینده اراک موفق نشد جام قهرمانی رقابت‌های حذفی را ازآن خود کند اما این تیم از زمانی که کادرفنی‌اش تغییر کرده نسبت به قبل عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش می‌گذارد. آلومینیوم امشب باید در یک دیدار حساس به مصاف گل‌گهر سیرجان برود تا به این ترتیب شاهد تقابل مربیان استقلالی دو تیم یعنی مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی باشیم، تقابلی که به‌قول محمد نوازی، مربی تیم اراکی حساسیت زیادی ندارد اما در هر صورت این تیم با وجود احترامی که بین طرفین وجود دارد در مستطیل سبز به‌دنبال آن است تا از این بازی حساس سه‌امتیاز را کسب کرده و با دست‌پر سیرجان را ترک کند.

نوازی: پرسپولیسی‌ها هم از من حمایت کردند

با نوازی درباره شرایط نماینده اراک در لیگ برتر و اتفاقات فینال جام‌حذفی هم‌صحبت شدیم، هرچند این مربی کمتر تمایلی برای صحبت کردن در این زمینه نشان داد اما در هر صورت پاسخ لازم را هم داد. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مربی آلومینیوم و دستیار مهدی رحمتی را در این تیم در ادامه می‌خوانید.

برای بازی امشب مقابل گل‌گهر چقدر آماده‌اید؟

خدا را شکر همه‌چیز خوب است. در این مدت خیلی خوب تمرین کردیم. در بازی اخیر مقابل نساجی هم یک مقدار بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان درون گل نرفت و اتفاقاتی شبیه به بازی فینال جام‌حذفی افتاد که در هر صورت قسمت بود، اما شرمنده هواداران اراکی شدیم چون این بازی را باید می‌بردیم. فوتبالی که بچه‌های ما در این دو دیدار اخیر به‌خصوص در بازی فینال ارائه کردند برای همه قابل‌قبول بود و همه مردم و تماشاگران هم به این قضیه واقف هستند. جا دارد از بچه‌هایمان به‌خاطر فوتبال خوبی که ارائه دادند تشکر کنم. همچنین از هواداران فهیم آلومینیوم هم ممنونم که در این مدت به‌خوبی ما را حمایت کردند. در هر صورت امیدوارم بتوانیم در بازی امروز مقابل گل‌گهر به اهداف خود برسیم، هرچند تیم سیرجانی هم تیم خوب و بزرگی است که از مربی خیلی خوب و بازیکنان قابل‌قبولی بهره می‌برد اما ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این که هستیم بهتر باشیم و بتوانیم ان‌شاءالله با سه‌امتیاز برگردیم.

بعد از عدم قهرمانی در جام‌حذفی، تیم را برای حضور موفق در ادامه رقابت‌های لیگ ریکاوری کرده‌اید؟

بله، بچه‌های ما هم عاقل هستند و هم فوتبال‌بلد و به هر حال فکر می‌کنم ما در دیدار فینال همه تلاش خود را به‌خوبی کردیم و بچه‌ها این موضوع را قبول دارند. بعد از بازی ما و همه بازیکنان دوست داشتیم جام را کسب کنیم و از این جهت بعد از بازی ناراحتی‌هایی به وجود آمد اما در هر صورت قسمت نشد چون خواسته خدا این بود. با این حال در ادامه لیگ دوباره به رقابت‌ها برگشتیم و در این دیدار اخیر هم خوب بازی کردیم و الان روال عادی تیم طی می‌شود و امشب هم یک بازی سخت داریم که امیدوارم بتوانیم از این بازی نتیجه لازم را بگیریم.

درگیری‌های فینال حذفی در اراک هم ادامه پیدا کرد و شرایط اصلا در بازی لیگ هم خوب نبود.

این مسائل و حاشیه‌ها طبیعی هستند، چیزی که در فینال اتفاق افتاده بود به بازی لیگ هم کشیده شد. در هر صورت به‌خاطر حضور تماشاگران و حرف‌وحدیث‌هایی که به وجود آمد این موارد طبیعی بود اما به هر حال این حواشی و اتفاقات در اکثر بازی‌ها پیش می‌آید. با همه این تفاسیر این اتفاقات گذشته و دیگر دوست ندارم درباره آن حرف بزنم. در این بین از همه کسانی که به هر شکلی از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. دوستان عزیزی که مصاحبه کردند، کامنت یا استوری و پست و به هر شکلی حامی من بودند. دوستانم، بچه‌های ملی‌پوش قدیم و جدید از همه تشکر می‌کنم اما در هر صورت برنامه همین است و باید روزبه‌روز بیشتر تلاش کنیم تا فردا و آینده خود را بسازیم. به‌هرحال این بازی هم به تاریخ پیوست و سپری شد و باید به فکر فردا باشیم و ان‌شاءالله که بتوانیم در هر عرصه‌ای موفق باشیم.

به‌نظر شما کسب عنوان قهرمانی و یک جام و مدال ارزش آن را دارد که تا این اندازه جنجال و حاشیه به وجود بیاید و آدم‌ها به‌خاطر آن دست به هر کاری بزنند؟

من فکر می‌کنم در برنامه‌ریزی و سیستم فوتبالی ما، مدیرانی که تصمیم‌گیرنده هستند و تیم خود را شکل می‌دهند و تیم‌شان را می‌بندند باید تصمیمات بهتری بگیرند. اتفاقات این شکلی هر چقدر کمتر باشد شرایط فوتبال باشگاهی و ملی‌مان روزبه‌روز بهتر خواهد شد. فکر می‌کنم تمام این اتفاقات و حرف‌وحدیث‌ها به راس مدیریت بستگی دارد که این‌دسته از مدیران تصمیمات خوبی را از این لحاظ بگیرند که همراه با ایده و برنامه‌ریزی باشد تا دیگر شاهد اتفاقات این‌شکلی نباشیم و آن کسی که لیاقتش را دارد، فوتبال بازی می‌کند و زحمت می‌کشد بتواند مزد زحماتش را بگیرد.

در اراک که با ساکت الهامی رودررو نشدید؟

نه، اصلا.

خیلی‌ها در این ماجرا از شما حمایت کردند.

بله، از هواداران استقلال گرفته تا حتی پرسپولیسی‌ها و خیلی مردم عادی به‌همراه هواداران تیم اراکی از بنده حمایت کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم. به‌هر‌حال در این چندسال اخیر که ازدیاد رسانه‌ها را شاهد هستیم و اطلاع‌رسانی برای مردم گسترده شده است، خود مردم همه‌چیز را به بهترین شکل می‌فهمند و آن را درک می‌کنند و به‌نظرم همین مردم تصمیم‌گیران خوبی هستند که خوب و بد را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.

به بازی امشب برسیم. جدال سرمربیان دو تیم یعنی رحمتی و قلعه‌نویی حساسیتی دارد؟

خیر، چه حساسیتی؟ اتفاقا هر دو نفر با هم خیلی خوب و اوکی هستند و به‌عنوان یک مربی و شاگرد به همدیگر احترام می‌گذارند. به هر حال خود من هم شاگرد قلعه‌نویی بودم و او بزرگ‌تر من است. سال‌های اولی که آمدیم او به‌عنوان کاپیتان و سپس در سال‌های بعدی به‌عنوان مربی با ما کار کرده و احترام‌ها سر جایش است اما در هر صورت در مستطیل سبز هرکسی کار خودش را می‌کند و وظیفه خودش را انجام می‌دهد و ان‌شاءالله که بتوانیم ما هم به‌عنوان یک عضو کوچک از کادر آلومینیوم به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم و درکنار سایر دوستان این تیم را برای رسیدن به موفقیت هدایت کنیم تا نتیجه خوبی هم بگیریم.

بعد از هفته‌های پیاپی که تیم اراکی در کسب پیروزی ناموفق بود، همراه با کادر جدید این تیم متحول شد و نتایج مناسبی را در هفته‌های اخیر کسب کرد. مهم‌ترین عامل درجهت تحول آلومینیوم چه چیزی بود؟

تا جایی که توانستیم کار کردیم و حالا هم تلاش می‌کنیم از این شرایطی که هستیم هم بهتر باشیم و دوباره روال عادی را طی کنیم. به‌نظر من خود بچه‌ها به این نتیجه رسیدند که می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند و خودشان شخصیت لازم را به دست آورده و به تیم هم تزریق کردند و به این قابلیت رسیده‌اند که بتوانند جلوی تیم‌های بزرگ خوب بازی کنند و عملکرد خوبی داشته باشند. خدا را شکر زحمت خود بچه‌ها باعث این تحول شد و ما هم درکنار آنها کمک کردیم و به این هدف رسیدیم. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در بازی‌های بعدی و در پنج هفته آخر لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم تا درصورتی که قسمت شد و برای فصل بعد هم ماندیم، از حالا زمینه‌های موفقیت برای فصل بعدی را فراهم کنیم.

یک بازی حساس هم با استقلال در لیگ برتر در پیش دارید.

بله، درست است البته هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

درباره اوضاع و احوال فدراسیون فوتبال و شرایط غریب و مایوس‌کننده تیم‌ملی هم صحبتی دارید؟

این مشکلات همیشه بوده و موضوع بازی‌های دوستانه تیم‌ملی همیشه داستان شده و همیشه هم در این مورد کوتاهی صورت گرفته است. تیمی که می‌خواهد در ویترینی مانند جام‌جهانی مثل کشورهای دیگر که صاحب‌سبک هستند و همیشه در این جام حضور داشتند، خودش را نشان بدهد باید تدارک خوبی داشته باشد. الان ما هم چندین دوره است که با همت کادرفنی و بچه‌ها در جام‌جهانی حضور داریم و این موضوع خودش قابل‌قبول است و برای موفقیت فقط باید این بچه‌ها حمایت شوند و امیدوارم که مسئولان به فکر باشند و زودتر تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنند. در هر دوره از رقابت‌های جام‌جهانی یا جام ملت‌ها که به بازی‌ها و پای‌کار می‌رسیم باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم؛ متاسفانه همین که به هدف می‌رسیم تازه یادمان می‌افتد که باید چه کار کنیم و چه کار نکنیم. این معضلات و مشکلاتی هستند که متاسفانه در فدراسیون فوتبال همیشه وجود داشته و ان‌شاءالله که این مسائل هم درست شود. به‌هر‌حال حیف است که این همه جوان در فوتبال و سایر رشته‌ها داریم و باید یک سروسامانی به آنها بدهیم و با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم در همه عرصه‌ها نتیجه لازم را بگیریم تا اینکه بخواهیم هر دوره کوتاهی کنیم که قطعا باعث می‌شود نتیجه‌ای هم در کار نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج