اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۹۴۷۳
۱۱۲
۱۱۲
پ

فریبا: خود مجیدی هم آن آمار را تکرار نمی‌کرد

پیشکسوت استقلال با صحبت‌هایش سعی می کند فضایی دارای آرامش را در ذهن هواداران استقلال بابت اوضاع فعلی ترسیم کند‌.

ورزش سه: پیشکسوت استقلال با صحبت‌هایش سعی می کند فضایی دارای آرامش را در ذهن هواداران استقلال بابت اوضاع فعلی ترسیم کند‌.

فریبا: خود مجیدی هم آن آمار را تکرار نمی‌کرد

بهتاش فریبا همانند همیشه با دیدی منطقی و فنی به مسائل مربوط به باشگاه استقلال می‌پردازد و می‌گوید نباید نگران شرایط فعلی این تیم بود.گفت‌و‌گو با ستاره ملی‌پوش سابق استقلال را در زیر بخوانید:

رقبا سر و صدا می‌کنند

شاید در وهله اول فکر کنیم که فرصت در حال از دست رفتن است اما با شناختی که از مدیریت فعلی داریم به نظرم در نهایت آرامش و چراغ خاموش در حال انجام امور هستند. همان‌طور که در جذب سیلوا نشان دادند که بی‌حاشیه کار می‌کنند، برخلاف رقبا که سر و صدای زیادی را به راه انداخته‌اند.

یک گلزن قهار می‌خواهیم

به نظرم ابتدا باید تکلیف تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون چشمی، غلامی، دانشگر، مهدی‌پور و ... مشخص شود و بنابر اطلاعاتی که من دارم این افراد هم برای تمدید چراغ سبز نشان داده‌اند و به نظر بنده چون تقریبا تیم تکمیل است زیاد جای نگرانی وجود ندارد اما قطعا نیاز مبرمی به جذب یک فوروارد قهار و گلزن داریم که البته باشگاه پیگیر این موضوع است.

مجیدی هم آن آمار را تکرار نمی‌کرد

انتخاب یک سرمربی خوب و صاحب سبک برای استقلال کار آسانی نیست به خصوص که در فصل گذشته آمارهای عجیب و غریبی را ثبت کردیم که خود مجیدی هم می‌دانست امسال حفظ این رکوردها دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود. پس تنها جای نگرانی همین موضوع است که البته شنیدم تا دوشنبه سرمربی انتخاب خواهد شد و در بحث خرید بازیکن با ۲.۳ خرید تیم تکمیل می‌شود.

از فحاشی هواداران ناراحتم

در بین گزینه‌های داخلی برای سرمربیگری استقلال نفراتی همچون قلعه‌نویی، منصوریان الان تیم دارند و تنها گزینه‌های در دسترس نکونام، رحمتی و عنایتی هستند البته بنده از برخی هواداران که اقدام به فحاشی به این افراد کردند گلایه دارم چون این افراد سرمایه و آینده نیمکت استقلال هستند البته که رحمتی و عنایتی کمی کم‌تجربه هستند اما نکونام باتجربه‌تر است که البته هوش به خرج داد و به استقلال نیامد.

خوشحالم یک استقلالی انتخاب شد

از انتخاب سرمربی صمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان خوشحالم چرا که مرفاوی انسان بسیار سالم و کاربلدی است و دو دوره هم تجربه سرمربیگری استقلال را در کارنامه دارد و نتایج خوبی کسب کرده بود؛ برایش آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم بالاخره برای تیم‌های پایه یک استقلالی انتخاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج