جاباما
۱۱۵۷۰۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریبا: ساختار باشگاه استقلال باید درست شود

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در چند سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود، از لحاظ ساختاری و امکانات، مشکلات مالی بیداد می‌کرد و این‌ها معضلاتی است که باید برطرف شود.

ایرنا: بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: مصطفی آجورلو در تیم‌های مختلف مدیریت کرده است اما استقلال با همه تیم‌ها فرق دارد و امیدوارم او بتواند در این تیم به موفقیت برسد.

وی افزود: استقلال در چند سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بود، از لحاظ ساختاری و امکانات، مشکلات مالی بیداد می‌کرد و اینها معضلاتی است که باید برطرف شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که برای استقلال در این فصل رخ داد بسته شدن تیم توسط سرمربی بوده است که اتفاق بسیار خوبی است.

فریبا تصریح کرد: استقلال در برخی از پست‌ها کمبود بازیکن دارد و کادر فنی این تیم باید حداقل دو مهاجم سرعتی جذب کند که توانایی بالایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: استقلال با همدلی و اتحاد می‌تواند در این فصل به ناکامی‌های چند سال اخیر خود پایان داده و به موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: تمدید قرارداد فرهاد مجیدی اتفاق خوبی بود تا او بدون استرس و در آرامش کارش را با اعتماد بیشتر ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج