اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۱۸۹۲
۸ نظر
۳۴۸۷
۸ نظر
۳۴۸۷
پ

درخواست عجیب سردار برای ریاست این فدراسیون

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای به دو موضوع جالب توجه پاسخ داده است.

ورزش سه: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای به دو موضوع جالب توجه پاسخ داده است.

درخواست عجیب سردار برای ریاست این فدراسیون

سردار آزمون در بخشی از صحبت‌هایش در نشست خبری‌ای که در تهران شرکت کرده بود، نکات جالب توجهی را مطرح کرد. اول، راجع به تفاوت فوتبال آلمان و روسیه صحبت کرد  و سپس به علاقه ویژه‌ای که نسبت به اسب‌ها دارد و فعالیت حرفه‌ای که در این مسیر انجام می‌دهد، پرداخت. آزمون همچنین تاکید کرد که دوست دارد در آینده رئیس فدراسیون سوارکاری شود.

بوندسلیگا بهترین لیگ دنیاست

بوندسلیگا زمین تا آسمان با لیگ روسیه فرق دارد. موقعی که به آلمان رسیدم به خاطر سر زمان بودن همه چیز و نظمی که وجود دارد برایم به عنوان یک ایرانی سخت بود ( باخنده) ولی خدا را شکر بعد از یک ماه همه چیز خوب پیش رفت. بدشانسی من این بود که با مصدومیت با لورکوزن قرارداد بستم و خودشان هم می‌دانستند. دو ماه از همان اول دور بودم و این کارم را سخت کرد. به نظرم بهترین و جذاب ترین لیگ دنیا بوندسلیگا است که می‌توان بازی‌های جذاب زیادی در این لیگ دید. امیدوارم سال آینده بتوانم خیلی خوب عمل کنم.

سوال دیگری که در نشست خبری از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرسیده شد در رابطه با علاقه‌اش به اسب‌ها بود و اینکه اگر فوتبالیست نمی‌شد آیا سوارکار می‌شد. او در واکنش به  این سوال ضمن اشاره به اینکه دوست دارد در آینده رئیس فدراسیون سوارکاری شود، اضافه کرد:« من همین الان هم بین فوتبال و اسب دوانی مانده ام و نمی دانم کدام را انتخاب کنم. خانواده من می‌دانند که اسب برای من یک دنیاست و نزدیک به 50 اسب کورسی دارم. همه شماها می‌دانید که اسب حیوان نجیبی است و زمانی که شما پیشانی یک اسب را می‌بوسید بهترین حس دنیا را از خدا و از آن اسب می‌گیرید. می‌دانید که با چه فرشته‌هایی روبرو هستیم. من به غیر از اسب تمام حیوانات را دوست دارم و سگ هم دارم و به خاطر سگ با مشکلات زیادی هم مواجه شدم، ولی هیچ وقت یک درصد از محبتم به حیوانات کم نشد.»

او ادامه داد:« سوال خوبی کردید. قطعا من می رفتم دنبال سوار کاری. شاید سوارکار خوبی نمی‌شدم ولی یکی از بهترین مالک‌ها می‌شدم. در آینده این هدف را دارم که بعد از تمام کردن فوتبال رئیس فدراسیون شوم؛ اگر عزیزان بگذارند. من می‌توانم به جرات بگویم از بچگی تا الان که 27 سالم است عاشق اسب بوده‌ام و همه چیز را درباره اسب می‌دانم. دوست دارم هر کسی درمورد هر رشته‌ای که تخصص دارد، رئیس آن رشته شود و به جامعه کمک کند. چه فوتبال، چه کشتی، چه سوار کاری و چه هر رشته دیگری. امیدوارم کسانی که تخصص دارند وارد جامعه بشوند و ریاست آن ورزش را برعهده بگیرند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      معلومات و تواناییش را داره. انشاالله

    • حسین فتحی

      هرکی به تو بیشتر بده بهترین میشه

    • ناشناس

      همین الانم با پول رسیدی تیم ملی 50 تا اسب رو هم بفروشی رئیس فدراسیون هم میشی

    • ناشناس

      پولشو داری میشی خیالت تخت

    • ناشناس

      چطوری میشه بعضیا رو خدا بغل میکنه و بعضیا رو همیشه اردنگی میزنه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        راه درست انتخاب کردن پدرش والیبالیست و خودش فوتبالیست تو ورزش پول خیلی زیاده درامد سالانه یه فوتبالیست درجه سه لیگ دومی 4میلیارده ببین برتریا چنده یا اونا که دیگه خارج از کشورن سردار همین الانش یه اکانت پابچی داره ارزشش یه میلیارده!

    • آبادان برزیلته

      از چاپلوسی آدمها بریده رفته سراق حیوانات اگه راست میگی گوشتخواری رو کنار بگذار و برو گیاهخوار شو تا حیوانات بیشتری زنده بمانند البته شما در روسیه گوشت خوک میخورد ربطی به اسب که حیوان نجیبی است نداره

    • قوخازواره

      درموردطفلی که قراره درروسیه بدنیابیادازش سوال میپرسیدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج