اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۸۰۸۹
۵۶۶
۵۶۶
پ

آقای برومند! این استدلال را از کجا آوردید؟

دروازه‌بان اسبق استقلال اظهارنظر عجیبی درباره اولین حضور زنان تماشاگر در بازی های لیگ داشت و بنیان گذار آن را استقلال دانست!

جی پلاس: دروازه‌بان اسبق استقلال اظهارنظر عجیبی درباره اولین حضور زنان تماشاگر در بازی های لیگ داشت و بنیان‌گذار آن را استقلال دانست!

برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران زنان تماشاگر توانستند به استادیوم بیایند و بازی استقلال و مس کرمان را از نزدیک نظاره گر باشند.

موضوع ورود زنان به ورزشگاه های فوتبال سال هاست تبدیل به یک معضل شده و هنوز هم هیچ تضمینی مبنی بر ادامه حضور آن ها وجود ندارد؛ کمااینکه هنوز اجازه حضور زنان در ورزشگاه های خارج از تهران صادر نشده است.

 

بنابراین حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال مربوط به یک باشگاه و یک تیم یا یک شهر خاص نیست. با این حال پرویز برومند دروازه بان اسبق استقلال که به عنوان تماشاگر در بازی استقلال و مس کرمان حاضر بود اظهارنظر عجیبی داشت و  گفت: امروز یک اتفاق فوق العاده در فوتبال افتاد که بنیانگذار آن استقلال بود و هواداران خانم به ورزشگاه آمدند!

حضور زنان تماشاگر در بازی روز گذشته (پنج شنبه) قطعا اتفاق خوبی برای فوتبال ایران بود اما پیش کشیدن برخی مسائل که برگرفته از نگاه های رنگی و پیش پاافتاده است، کمکی به حل شدن این موضوع مهم و اساسی نمی کند.

برومند در حالی ادعا می کند استقلال بنیان گذار حضور زنان بوده که این باشگاه به مانند دیگر تیم های لیگ برتر حتی در هفته های اخیر اختیار حضور یا عدم حضور تماشاگرانشان را هم نداشته است!

با توجه به شرایط بغرنج فوتبال ایران نه تنها فوتبالیست ها و مسئولان باشگاه ها بلکه پیشکسوتان هم باید به جای صحبت های حاشیه ای که فقط برای وایرال شدن و محبوبیت های فضای مجازی مناسب است، به بهبود فضا کمک کنند. مسئله ورود زنان به ورزشگاه ها بسیار مهم تر و ریشه ای تر از این کری خوانی های بچه گانه و ابتدایی است که انتظار می رود اهالی فوتبال آن را درک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج