اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۰۵۳۳
۷۴۸۱
۷۴۸۱
پ

مسی آرژانتین را به هم ریخت!

اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.

فرارو: اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.

 از زمانی که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بوئنوس آیرس را به یک مهمانی خیابانی عظیم تبدیل کرد هنرمندان تتوکار با سفارش‌های متعدد برای تتو (خالکوبی) تصویر لیونل مسی بر روی بدن هواداران تیم ملی آرژانتین مواجه شده اند.

به گزارش فرارو به نقل از سی ان ان، در نتیجه، اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.

در آرژانتین کشوری که فوتبال مقوله‌ای شبیه به یک شور مذهبی است میلیون‌ها مرد و زن روز سه شنبه به خیابان‌ها آمدند تا از اعضای تیم ملی فوتبال کشورشان پس از بازگشت از قطر استقبال کنند.

پس از یک شب شادی بسیای از آرژانتینی‌ها به سالن‌های تتو هجوم بردند تا طرح‌هایی از مسی ستاره تیم آرژانتین که به سومین قهرمانی آن تیم در جام جهانی کمک کرد را بر روی بدن‌شان خالکوبی کنند. «سباستین آرگوئلو پاز» هنرمند خالکوبی که پیراهن «امیلیانو مارتینز» دروازه بان تیم ملی را بر تن دارد می‌گوید: «من می‌دانستم که بسیاری از مردم خواهان خالکوبی مسی و سایر بازیکنان تیم هستند زیرا از پیش از برگزاری فینال رزرو کرده بودند. با این وجود، هرگز تصور نمی‌کردم روز پس از برگزاری بازی چنین صفی برای خالکوبی در سالن تشکیل شود».

یک روز پس از آن که آرژانتین در بازی فینال میخکوب کننده فرانسه را در ضربات پنالتی شکست داد آرگوئلو با زنگ‌های مداوم تلفن در سالن خود مواجه شد. او می‌گوید به پرسش‌های مشتریان در مورد خالکوبی مسی، جام جهانی و پرچم آرژانتین بر روی بدن تماس می‌داد. «رامیرو سولیس» ۴۴ساله می‌گوید: «تصمیم گرفته بودم که دیگر خالکوبی نکنم اما وقتی دیدم مسی جام را بلند کرد مطمئن شدم که این مرد شایسته آن است که تصویرش را بر روی بدن‌ام خالکوبی کنم».

مسی آرژانتین را به هم ریخت!

«ماریا سلیا کامپانو» ۶۸ساله می‌گوید: «زمانی که مسی به واوت وگهورست «بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟» می‌دانستم اگر برنده شویم آن را خالکوبی می‌کنم». «ماریا» اکنون این عبارت را روی ساعد خود خالکوبی کرده است.
مسی آرژانتین را به هم ریخت!

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج