اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۱۴۹۲
۴۵۰۵
۴۵۰۵
پ

مرگ مشکوک رقیب جنجالی رونی کلمن

بدنساز ونزوئلایی در سن ۵۰ سالگی به دلیل نامعلومی جان خود را از دست داد.

خبرورزشی: بدنساز ونزوئلایی در سن ۵۰ سالگی به دلیل نامعلومی جان خود را از دست داد.

گوستاوو بادل، بدنساز ونزوئلایی عضو فدراسیون بین المللی بدنسازی، به دلایلی که هنوز نامشخص است در سن ۵۰ سالگی درگذشت. او هیچ گونه سابقه بیماری خاصی نداشته و همین موضوع مرگش را به یک معما تبدیل کرده است.

بادل در ماراکیبوی ونزوئلا به دنیا آمد و وزنه زدن را از سن ۱۵ سالگی شروع کرد. پیشرفت او خیلی سریع اتفاق افتاد و از سن ۱۹ سالگی وارد رقابت های کشوری شده و با درخشش در این رقابت ها نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

این بدنساز اهل ونزوئلا در سن ۲۵ سالگی جهش بزرگی در حرفه خود تجربه کرده و در مسابقات حرفه ای نیویورک ۱۹۹۹ حضور یافت و به رتبه چهاردهم رسید. بادل در سال ۲۰۰۲ بالاخره به آرزوی خود رسید و برای اولین بار در مسابقات مستر المپیا شرکت کرد. 

اوج شهرت باددل در سال ۲۰۰۵ بود؛ جایی که رویارویی‌اش با رونی کلمن باعث به شهرت رسیدن او شد. ۵ ورزشکار از جمله جی کاتلر، بادل و کلمن در یک چالش هیجان انگیز برای رسیدن به فینال فیگور مورد علاقه خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت بادل و کلمن با امتیاز مساوی به فینال رسیدند.

داوران در این مرحله از هر دو ورزشکار خواستند تا به صورت همزمان فیگور بگیرند که در نهایت بادل با غلبه بر کلمن توانست مقام اول را به دست بیاورد. کلمن از این تصمیم به شدت عصبانی شد و در مصاحبه ای از داوران انتقاد کرد. این بدنساز مشهور در همان سال مستر المپیا را به دست آورد اما بادل با پیروزی پرحاشیه‌اش برای همیشه در ذهن کلمن و اهالی بدنسازی ماند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج