adexo3
۱۳۳۶۲۱۵
۲ نظر
۲۶۸۴
۲ نظر
۲۶۸۴
پ

استقلال با تیم امید در لیگ به میدان برود!

مهاجم اسبق آبی پوشان گفت: استقلال بازیکن نگرفته و بازیکنان اصلی و تاثیرگذار خود را هم از دست داده است.

خبرورزشی: مهاجم اسبق آبی پوشان گفت: استقلال بازیکن نگرفته و بازیکنان اصلی و تاثیرگذار خود را هم از دست داده است. 

فرد ملکیان در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: سال‌هاست تصمیمات اشتباه را برای استقلال گرفته شده و بی ثباتی مدیریت همیشه به تیم لطمه زده است. مسائلی که پیش آمد باعث شد روند آماده شدن تیم به مشکل بخورد. از طرفی نتوانستند بازیکنانی را برای تقویت هرچه بهتر جذب کنند ضمن اینکه در حفظ مهره‌های کلیدی فصل قبل موفق نبودند. این شرایط نشان می‌دهد امسال نمی‌توانند شروع و همچنین ادامه خوبی داشته باشند.

وی افزود: در زمان نامناسبی این اتفاقات افتاد و تغییرات پیاپی مدیریت را شاهد بودیم. در این حین جواد نکونام آمد و متاسفانه بازیکنان مدنظر سرمربی جذب نشدند تا الان شاهد نگرانی زیاد هواداران باشیم. من هم مثل هواداران نگران استقلال هستم. این تیم بازیکن نگرفته و بازیکنان اصلی و تاثیر گذار خود را هم از دست داده است. از طرفی شاهد اعتصاب بازیکنان نیز هستیم. من آینده خوبی را برای این تیم متصور نیستم. 

ملکیان در خصوصو تغییرات پیاپی مدیریت در باشگاه نیز گفت: این مساله واقعا جای تعجب دارد. چرا برای استقلال همیشه آدم‌های اشتباهی را انتخاب می‌کنند و خیلی زود آنها می‌روند ولی برای پرسپولیس مدیران با نفوذی را انتخاب می‌کنند. به خاطر این تغییرات و آمدن چنین آدم‌های ضعیفی روی صندلی مدیریت باشگاه، استقلال به این روز افتاده است. استقلال تیم بزرگی است و باید همیشه بزرگ بماند.

مهاجم پیشین استقلال گفت: اگر مهره‌های تاثیر گذار حفظ و بازیکنان با کیفیت جدیدی هم برای تقویت تیم  جذب می‌شدند، استقلال کاملا آماده بود که روند خوبی در پیش بگیرد اما با رفتن تعدادی از بازیکنان و همچنین عدم جذب بازیکنان مدنظر نکونام، شرایط کار برای او سخت است. امسال تیم نه اردویی داشته و نه تمرینات آنچنانی اما سال گذشته در اردوی ترکیه و بازی‌های پیش فصل خوب آماده شد. شرایط استقلال با حریفان یک جنگ نابرابر است و هواداران حق دارند نگرا باشند و من هم در لیگ فکر نمی‌کنم با چنین شرایطی تیم نتیجه بگیرد.

ملکیان در پایان خاطر نشان کرد: برای همه جای سوال دارد چرا وزارت ورزش برای پرسپولیس پول ، مدیر ، بودجه و امکانات دارد ولی هیچ توجهی به استقلال ندارد. فکر می‌کنم وزارت ورزش فقط یک تیم دارند به نام پرسپولیس و همیشه برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند. شاید نمی‌خواهند استقلال موفق باشد که این تیم را با قدمت چندین ساله رها کردند. اینجور که پیش می‌رود نکونام باید با تیم امید در فصل جدید به میدان برود چراکه هیچ بازیکنی برای تقویت تیم جذب نشد. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفاقا خوبه

    • ناشناس

      شما دنبال قاتل بروسلی بگردید ما هم جامها رو درو میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج