adexo3
۱۳۵۴۱۴۴
۱۹۵۲
۱۹۵۲
پ

جو جایگاه تیفوسی‌های پرسپولیس حوالی آزادی

تعدادی از هواداران پرسپولیس طبق قراری که با هم داشتند از بعد از ظهر امروز مقابل هتل محل اقامت تیم حضور پیدا کرده‌اند تا اعضای تیم را تشویق و برای بازی شارژ روحی کنند.

ورزش سه: تعدادی از هواداران پرسپولیس طبق قراری که با هم داشتند از بعد از ظهر امروز مقابل هتل محل اقامت تیم حضور پیدا کرده‌اند تا اعضای تیم را تشویق و برای بازی شارژ روحی کنند.

جو جایگاه تیفوسی‌های پرسپولیس حوالی آزادی

سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل حکمی که در سال‌های گذشته صادر شد در بازی با النصر عربستان از حضور تماشاگران و حامیان خود در ورزشگاه محروم هستند.

همین امر باعث شد تا تعدادی از هواداران تصمیم بگیرند برای تشویق و انرژی دادن به اعضای تیم برای این مسابقه حساس راهی هتل محل اقامت سرخپوشان شوند.

جو جایگاه تیفوسی‌های پرسپولیس حوالی آزادی

تعدادی از هواداران نیز شب گذشته از تیم در بازگشت از تمرین استقبال کرده بودند و با درخواست افشین پیروانی در ساعات پایانی شب به خانه‌های خود برگشتند.

از بعد از ظهر امروز هم تعدادی از هواداران راهی محل هتل پارسیان آزادی شدند تا در روزی که نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، حمایت خود را این‌گونه اعلام کنند.

این هواداران در شرایطی که تعداد زیادی از عاشقان رونالدو با پیراهن النصر در محوطه هتل اسپیناس پالاس رفته‌اند، با لباس‌هایی سرخ و شعارهای معروف خود به بازیکنان تیم‌شان روحیه می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج