adexo3
۱۳۷۷۲۸۰
۶۴۶
۶۴۶
پ

اعتراف اسطوره لیورپول: روانپزشک معروف به دادم رسید!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، فاش کرد که در دوران حضورش در میدان با روانپزشکی کار می‌کرد که حالا با رونی اوسالیوان همکاری دارد.

ورزش سه: جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، فاش کرد که در دوران حضورش در میدان با روانپزشکی کار می‌کرد که حالا با رونی اوسالیوان همکاری دارد.

اعتراف اسطوره لیورپول: روانپزشک معروف به دادم رسید!

کاراگر که در حال حاضر به عنوان کارشناس با شبکه‌‎های تلویزیونی مختلفی همکاری دارد، تمام طول دوران فوتبالش را در باشگاه لیورپول سپری کرد. 

این ستاره سابق لیورپول پیش از این هم بارها سعی کرده بود که درباره مشکلات روحی و روانی بازیکنان که این روزها بسیار در فوتبال رایج شده صحبت کند و اطلاعات کافی را در اختیار مردم و حتی خود این بازیکنان برای اقدام درست قرار دهد. 

او در پادکست Stick to Football با اوسالیوان درباره این موضوع صحبت کرده است، ورزشکاری که یکی از اسطوره‌های دنیای اسنوکر به حساب می‌آید و هفت قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. 

این اسطوره دنیای اسنوکر در این گفت‌وگو از کمک‌های دکتر پیترز به خودش برای غلبه بر شرایط سختی که داشت صحبت کرد و همین جا بود که کاراگر هم فاش کرد که پیش از این با این روانپزشک در زمان حضورش در زمین بازی کار کرده است. 

او در این باره اظهار داشت: «دکتر استیو پیترز مدتی در لیورپول هم حضور داشت که در اواخر دوران فوتبال من بود. زمانی که با او صحبت کردم متوجه شدم که شرایط خوب ذهنی و روانی می‌تواند تا چه حد روی فوتبال بازی کردن موثر باشد و این موضوع کمک زیادی به من کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج