اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۲۹۵۹
۸۲۵
۸۲۵
پ

مبارزه راکی و طالقانی روی رینگ رسانه‌ها

امروز خبری مبنی بر محرومیت ۶ ماهه عباس راکی، داور لیگ برتری به علت اضافه وزن و همچنین اشتباهاتی که در قضاوت دیدار سپاهان و گل‌گهر سیرجان مرتکب شده بود منتشر شد.

برترین‌ها: امروز خبری مبنی بر محرومیت ۶ ماهه عباس راکی، داور لیگ برتری به علت اضافه وزن و همچنین اشتباهاتی که در قضاوت دیدار سپاهان و گل‌گهر سیرجان مرتکب شده بود منتشر شد.

مبارزه راکی و طالقانی روی رینگ رسانه‌ها

عباس  راکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره محرومیت شش‌ماهه‌اش از سوی کمیته اخلاق بیان کرد: آقای طالقانی به خاطر مصاحبه من در شبکه ورزش این کار را کرده است و با نامه‌ای من را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. او مدعی شد که من روی آنتن زنده به پسر او بی‌احترامی کردم و فحش دادم. من هم پاسخ دادم که  پسر شما چه وجاهت قانونی در فوتبال دارد؟ آقای شاه‌حسینی نیز وکیل خانوادگی آقای طالقانی و پسرش است. من به شاه‌حسینی زنگ زدم که دفاعیه‌ام را به او تحویل بدهم که نزدیک هفت ماه است که طالقانی را ندیده‌ام، پرونده را داد به قاضی دو ماه محرومم کردند. اکنون هم به این حکم اعتراض کرده‌ام.

او در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته اخلاق هیات فوتبال خوزستان او را محروم کرده است، گفت: هیاتِ فوتبالِ خودش است. خودش شکایت کرده، خودش حکم داده و خودش هم محروم کرده است. جالب اینجاست که در همین راستا پرونده‌ای برای من در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشکیل داده که مستندات من باعث شده است فدراسیون فوتبال اصلا من را فرا نخواند و آن را پیگیری نکند. همچنین تحقیقات صورت‌گرفته در حراست وزارت ورزش باعث شده است حق به من داده شود.

راکی درباره این محرومیت با بیان اینکه این چیزها مهم نیست، گفت: شما باید عقل خود را قاضی کنید! او خودش شاکی بوده و خودش حکم صادر کرده است. طالقانی اواخر عمر کاری‌اش است و تا چند وقت دیگر خیلی چیزها مشخص می‌شود.

او مدعی شد: طالقانی پرونده‌های بازی دارد که به خاطرشان مدام سوال و جواب می‌شود و از من هم به عنوان مطلع دعوت می‌شود. چنین چیزی اصلا وجود ندارد و من جزو هیات فوتبال ایذه بودم و خواستار شفافیت مالی ایشان شدم، برای من پرونده‌سازی کردند و بدون دعوتم و جواب‌ندادن تلفن‌ام توسط شاه‌حسینی، برایم رای صادر کردند. من با نامه‌ای که به آقای بنی‌تمیم زدم، خواستار شفافیت مالی هیات فوتبال و آقای طالقانی طبق ماده ۳۸ آیین‌نامه فدراسیون فوتبال شدم و آقای شاه‌حسینی به دلیل رفت و آمد با طالقانی، جواب تلفنم را برای ارائه لایحه دفاعی نداد و در نهایت محرومم کردند و دعوا و بحث ما اصلا ربطی به مسائل داوری نداشت.

مبارزه راکی و طالقانی روی رینگ رسانه‌ها

عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان در یک نشست خبری در مورد اتهاماتی که عباس راکی به این هیات زده بود صحبت کرد. او در مورد مسائلی چون ماشین در اختیارش و اعطای امتیاز تیم‌های استان خوزستان توضیح داد.

او در ابتدا گفت: باید ببینیم انگیزه او از گفتن این مطالب چیست. ابراز مطالب مالی و اقتصادی و مطرح کردن این مسائل، فنی بودن آن است که بشود رویش قضاوت کرد. یکی از چیزهایی که مطرح کرده بود خروج باشگاه‌ها از استان است. همه می‌دانند که خروج باشگاه یا تیم بر عهده شهرستان است و اول آنجا باید به تصویب برسد و سپس به کمیسیون ماده پنج اعلام می‌شود و سپس ما نظر می‌دهیم. خروج باشگاه بحث کلی است.

طالقانی ادامه داد: اینکه درآمدی از این خروج عاید استان می‌شود موضوعی است که فدراسیون فوتبال اعلام کرده و بر اساس آن عمل می‌شود‌‌. علت خروج تیم‌ها نداشتن نقدینگی و امکانات است که نمی‌توانند تیمداری کنند‌. مثل خلیج فارس که کشش نداشتند. من به عنوان رئیس هیات استان نمی‌توانم آنها را در مخمصه بیندازم. قطعا این تصمیم جمعی است و فرماندار هم دخیل است.

او راجع به وسایل نقلیه هیات فوتبال خوزستان گفت: پیرامون داشتن وسیله نقلیه، هیات فوتبال دو تا وسیله در اختیار دارد. غیر از آن چیزی نداریم. یک آریزو ۵ و یک سمند در اختیار داریم. ماشین شاسی بلند صحت ندادد و بابت این حرف شکایت کردم‌. فقط دادگاه می‌تواند در این موارد سوال و جواب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج