adexo3
۱۴۰۶۲۶۰
۱۱۱۶
۱۱۱۶
پ

ویدیوی احساسی و قابل‌تأمل هوادار خاص استقلال

حسین شجاعی هوادار خاص و معلول استقلال با ارسال ویدیویی، به درد دل و صحبت با هواداران و تمام افرادی که با دیدن اشک هایش ناراحت شده اند، پرداخته است.

ورزش سه: در جریان دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان در استادیوم غدیر اهواز بود که خبرنگاران ورزش سه با صحنه ناراحت کننده ای روبرو شدند. جایی که یک هوادار معلول روی ویلچر نشسته و در حال اشک ریختن بود. همین صحنه تلخ سبب شد تا آنها به سمت این هوادار رفته و با او مشغول صحبت شوند.

داستان از این قرار بود که این هوادار برای تماشای دیدار تیم محبوبش یعنی استقلال تهران قصد داشت از ورودی استادیوم عبور کرده و کنار زمین مستقر شود تا از نزدیک نظاره گر عملکرد شاگردان نکونام باشد اما داود رفعتی که ناظر این مسابقه بود، به وی اجازه این کار را نداد و همین موضوع سبب دلخوری و ناراحتی این هوادار خاص شده بود.

حسین شجاعی نام این هوادار معلول است که در صحبت با خبرنگار ورزش سه و در شرایطی که چشمانش از فرط گریه و اشک قرمز شده بود، از ناظر بازی گلایه داشت که چرا به او اجازه دیدن بازی تیم محبوبش را نداده و با بیرون کردن او از استادیوم، مانع از تحقق آرزویش شده است.

ویدیوی ناراحت کننده اشک های این هوادار معلول به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و واکنش های گسترده ای را نیز به دنبال داشت. حتی صفحات حمایت از معلولان نیز با انتشار این ویدیو، خواستار تعیین مکان مناسبی در استادیوم ها برای این هواداران شده بود.

حالا نیز شجاعی ویدیویی را برای ورزش سه ارسال کرده و در آن صحبت هایی را مطرح کرده که بسیار شنیدنی و قابل تأمل است. 

ویدیوی احساسی و قابل‌تأمل هوادار خاص استقلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج