اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۰۸۹۷
۷۴۹
۷۴۹
پ

پاسخ به این سوال هرگز پیدا نشده است!

گریلیش از برخورد انگلیسی‌ها با خودش و شرمندگی در مقابل مادر سخن می‌گوید.

فوتبال ۳۶۰: گریلیش از برخورد انگلیسی‌ها با خودش و شرمندگی در مقابل مادر سخن می‌گوید.

پاسخ به این سوال هرگز پیدا نشده است!

وقتی شما بازیکنی باشید که تیم خانگی خود را ترک کرده و به باشگاهتان ضرر رسانده باشید، هو شدن پس از بازگشت  اتفاقی طبیعی برایتان است اما اگر مخاطب ماجرا، جک گریلیش باشد، ماجرا متفاوت می‌شود چون احتمالا او تنها کسی است که می‌تواند ایستاده در ویلاپارک تشویق شود زیرا سود سرشاری از فروش‌ جک به وجود آمد، با این حال واقعیت طور دیگری رقم می‌خورد.

هو شدن‌هایی که پایان ندارد

از روز اولی که گریلیش مقابل استون ویلا به میدان رفت، هو شدن او آغاز شد و هواداران گویی آن صد میلیون پوند دریافتی بابت فروش گریلیش را هرگز نمی‌دیدند. بال و هافبک بریتانیایی همیشه عاشقانه استون ویلا را دوست داشت اما رفتار هواداران تیم سابق، نگرشش را  تغییر داد. گریلیش پس از بی‌مهری‌های هواداران، دیگر خود را یک ویلایی نمی‌داند و همراهی با استون ویلا دیگر از کارهای مورد علاقه او نیست.

با وجود حواشی به وجود آمده، معضل جک این نیست که در ویلا پارک هو می‌شود. تقریبا غیر از اتحاد در هر استادیومی در انگلیس در زمان صاحب توپ شدن، گریلیش با موج عجیبی از هو شدن روبه‌رو می‌شود. این رفتارها قبل از پیوستن او به منچسترسیتی هرگز رخ نمی‌داد و او شخصیت محبوب در میان انگلیسی‌ها بود اما پس از انتقال به سیتی و کسب جام‌های متفاوت به جای افزایش محبوبیت، گویی با کاهش اقبال عمومی روبه‌رو شده است.

سوال همیشگی مادر!

پس از انتقال به منچسترسیتی او همیشه با این مساله روبه‌رو شده و از جایی که رابطه جک و مادرش بسیار نزدیک است، مادر جک در مورد این اتفاق کنجکاو است. گریلیش در مورد این موضوع گفت: «من همیشه فکر می‌کنم چرا من را هو می‌کنند؟ مادرم همیشه این سوال را از من می‌پرسد اما جوابی برایش ندارم و از این بابت متاسفم. در واقع نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است. من به هیچ تیمی بی‌احترامی نکرده‌ام و تنها همانند یک رقیب در 90 دقیقه فوتبال بازی می‌کنم. با این وجود به هر مکان دوری می‌روم، هو می‌شوم و نمی‌دانم دلیلش چیست. با این وجود سعی می‌کنم رفتار دیگران را با عملکرد خود مرتبط کنم. بازی‌های من به قدری خوب است که آنها می‌خواهند عملکردم افت کند!»

گریلیش در شب گذشته ویلا پارک یک بار دیگر با چنین مساله‌ای روبه‌رو بود و در هر لمس تو با هو شدن هواداران سابق خود مواجه شد. او همچنین با هر از دست دادن توپ مورد تمسخر ویلایی‌ها قرار می‌گرفت اما با این وجود سعی داشت سطح عملکرد خودش را به خوبی حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج