adexo3
۱۴۲۲۴۷۸
۲ نظر
۱۴۸۷
۲ نظر
۱۴۸۷
پ

پرسپولیس دوباره از مالک خودش وام گرفت!

در شرایطی که به نظر می‌رسید مشکل سرخ‌ها بعد از واگذاری از حیث مالی حل شود، آنها همچنان با چالش بزرگی مواجه هستند.

ورزش سه: در آخرین اقدام برای پروسه دریافت مجوز حرفه‌ای، پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از بانک‌ها واگذار شد تا با خصوصی‌شدن موانع مالکیت مشترک آنها نیز حل شود. خصوصی شدن پرسپولیس علاوه بر اینکه مشکل آنها برای دریافت مجوز حرفه‌ای را برطرف می‌کرد، این تصور را شکل داد که این باشگاه بعد از سال‌ها از شر مشکلات مالی نیز خلاصی یابد.

چندی پیش نیز خبر پرداختی جدید از سوی بانک شهر بعد از امضای اوراق مربوط به واگذاری منتشر شد تا خوشحالی هواداران این تیم را در پی داشته باشد.

اما اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این ماجرا ابعاد جدیدی دارد و پرداختی از سوی مالکان جدید همچنان بر پایه وام بوده است و تزریق مالی طبق تعهد آنها را به همراه نداشته است!

پرسپولیس دوباره از مالک خودش وام گرفت!

موضوعی که اکنون باعث نگرانی بازیکنان پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل و در شرایطی که دریافتی آنها کمتر از 60 درصد شده، را نیز در پی داشته و آنها پیگیر موضوع مربوط به مالکیت و دریافتی خود در هفته‌های حساس و کوتاه باقیمانده هستند.

نکته عجیب اینجاست که حتی بعد از امضای اسناد مربوط به مالکیت جدید از سوی بانک‌ها، آنها اقدامی برای معرفی اعضای جدید هیات مدیره نداشتند و به واسطه این موضوع از پرداختی‌هایی که باید صورت می‌دادند نیز سر باز زده‌اند. اتفاقی که باعث شده آخرین دریافتی این باشگاه مربوط به وامی باشد که بار دیگر آنها از مالک خود دریافت کرده‌اند!

رضا درویش که بار دیگر در پیچ خطرناک فصل و روزهای پایانی لیگ درگیر مشکلات مالی شده، به عنوان مدیرعامل معتمد مالکین جدید، به‌شدت پیگیر دریافت منابع برای حل این مشکل است. اما موضوع اصلی اینجاست که بانک‌ها بعد از معرفی به عنوان مالک جدید این باشگاه، طبق اساسنامه باید اعضای هیات مدیره را نیز معرفی و به واسطه آن دیون خود را نسبت به این باشگاه دنبال می‌‎کردند.

اتفاقی که در شرایط کنونی رخ نداده است و بانک شهر که از ابتدای فصل نیز اسپانسر اصلی این باشگاه محسوب می‌شد، بعد از معرفی به عنوان سهامدار عمده پرسپولیس، بعد از اعلام نیاز این باشگاه به منابع مالی، پرداختی خود را به عنوان "وام" در اختیار سرخ‌ها قرار داده است.

پرسپولیس اکنون رقابت تنگانگی با استقلال برای صدرنشینی و قهرمانی این فصل دنبال می‌کند و این در حالی است که به واسطه تعطیلات و فرصتی که برای بازی آتی سرخ‌ها باقی مانده است، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال اعتصاب نیز در اردوی این تیم شنیده می‌شود. بازیکنان و دیگر اعضای تیم نگران این هستند در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، باشگاه موفق به انجام تعهدات خود نشود و همانند فصل گذشته معوقه و پاداش‌های آنها بلاتکلیف بماند.

باید دید مدیران باشگاه و همچنین مالکین و سهامداران پرسپولیس چه برنامه‌ای در فرصت کوتاه باقی مانده برای حل موانع خواهند داشت و آیا پرداختی و تعهدات خود را به انجام خواهند رساند یا حاشیه‌ای ناخواسته در این تیم شکل خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رومزی

      😂😂😂😂بشینین تا پرداخت کنه😂😂😂😂اینم ازبانکهاتون😂😂😂😂

    • ناشناس

      نه نفت خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج