اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۳۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرفی: دنیزلی یک مربی جهانی است

حمله به پرسپولیس با «راسل کرو»!

مس سرچشمه، تیم قعرنشین لیگ برتر حریف فردای پرسپولیس است. آن هم در شرایطی که شاگردان اصغر شرفی بیش از هر تیم دیگری خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند.

برترین ها به نقل از تماشا: مس سرچشمه، تیم قعرنشین لیگ برتر حریف فردای پرسپولیس است. آن هم در شرایطی که شاگردان اصغر شرفی بیش از هر تیم دیگری خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند.

با این حال سرمربی باتجربه تیم کرمانی در گفت و گو با رسانه ها در بازی مقابل پرسپولیس در این شرایط استقبال کرده است: «بازیکنان من خوشحال هستند که برابر فوتبال دوستان ایرانی در سراسر جهان مقابل پرسپولیس و دنیزلی بازی می کنند. آنها می خواهند بهترین نمایش شان را در بازی امروز ارائه بدهد». شرفی ادامه می دهد: «خوشحالم که به ورزشگاه آزادی می آییم. برای خیلی از بازیکنان تیمم بازی مقابل پرسپولیس در این ورزشگاه و برابر هواداران زیاد این تیم افتخار بزرگی است. ما دو بازی اخیر این تیم برابر شاهین بوشهر و شهرداری تبریز را آنالیز کرده ایم و با شناخت کامل از حریف مان به تهران خواهیم آمد.»

شرفی در پاسخ به این سوال که «آیا به امتیاز گرفتن از این بازی امیدوار است؟» نیز می گوید: «نتیجه هیچ مسابقه ای از قبل مشخص نیست مگر اینکه یک مربی خیلی مغرور باشد؛ وگرنه فوتبال قابل پیش بینی نبوده و هیچ تیمی نمی تواند خودش را از پیش برنده بداند».

سرمربی مس سرچشمه درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: «اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. ما ۲۲ بازیکن را برای چنین روزهایی می خواهیم و آنها همیشه باید آماده باشند. من مثل خیلی از مربیان دیگر اهل مظلوم نمایی و عوام فریبی نیستم که بگویم برای بازی هایم چه تعداد مصدوم دارم و دستم بسته است. در تعطیلات نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت گرفته ایم که فعلا با هم هماهنگ نشده اند. هماهنگی و انطباق آنها با شرایط تیم زمان می برد و باید تا چند هفته دیگر صبر کنیم!»

او در پایان صحبت هایش از مصطفی دنیزلی هم تعریف کرد: «او در ارنج تیم تبحر بین المللی دارد. دنیزلی دارای شناسنامه جهانی است و اگر به او فرصت و بازیکن مناسب بدهند، قطعا پرسپولیس را متحول می کند. با شرایط فعلی نباید از او توقع معجزه داشت. باید دید آنهایی که از دنیزلی و شیوه بازی پرسپولیس ایراد می گیرند خودشان کجا مربیگری کرده اند یا سابقه بازی در کدام تیم ها را دارند؟»

حمله به پرسپولیس با «راسل کرو»!

اصغر شرفی برای بازی با پرسپولیس یک برنامه ویژه دارد. او که همیشه به مسائل روحی و روانی توجه خاصی دارد، تصمیم گرفته با نمایش یک فیلم معروف به تهییج بازیکنانش قبل از مصاف دشوار روز جمعه با پرسپولیس بپردازد! او قصد دارد قبل از بازی جمعه، فیلم معروف گلادیاتور با بازی «راسل کرو» را برای شاگردانش به نمایش بگذارد. کاری که در گذشته هم در رختکن بسیاری از تیم های مشهور داخلی و حتی اروپایی انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج