اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۵۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نرم افزار انتخاب رشته مجازی كنكور فعال شد

نرم افزار انتخاب رشته مجازي كنكور در گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني فعال شد.

خبرگزاری ایسنا: نرم افزار انتخاب رشته مجازي كنكور در گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني فعال شد.

متقاضيان براي دريافت و استفاده از اين نرم‌افزار بايد به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org مراجعه كرده و از ۳ روش جستجو بر اساس مشخصات کارت اعتباري زمان ثبت نام آزمون سراسري،‌ جستجو بر اساس کدرهگيري زمان ثبت‌نام كنكور و جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبي مندرج بر روي کارنامه اقدام كنند.

سیستم «فروش اینترنتی کارت‌های اعتباری» نيز فعال شده و متقاضيان مي‌توانند براي استفاده از تسهيلات آن به سايت اينترنتي سازمان سنجش مراجعه كنند، بر اين اساس داوطلب بايد شماره سفارش خود را تا پایان مراحل ثبت‌نام حفظ كند،همچنين درصورت پرداخت وجه و خرید کارت اعتباری، مبلغ کارت اعتباری خریداری شده قابل استرداد نیست.

اين نرم افزار امكان انتخاب رشته براساس اطلاعات آزمون سراسري سال ۹۰ را فراهم مي‌كند كه كليه داوطلبان مجاز مي‌توانند قبل از انتخاب رشته اصلي با وارد كردن برخي از اطلاعات آزموني خود در اين نرم افزار، شانس قبولي را براساس انتخاب‌هاي داوطلبان سال قبل مشاهده نموده و از آن در انتخاب رشته اصلي خود استفاده كنند.

داوطلبان از طريق مراجعه به سايت سازمان سنجش و دستگاههاي خود پرداز بانك‌هاي ملي و صادرات و واريز مبلغ ۱۰۰ هزار ريال مي‌توانند به اين نرم افزار دسترسي داشته باشند، اين نرم‌افزار شانس قبولي داوطلبان را در بيش از ۲۵۰ رشته اعلام مي كند.

ويژه‌نامه انتخاب رشته كنكور نيز از ۹ مرداد منتشر شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد پس از دريافت كارنامه با توجه به نتايج آن و با مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته محل‌هاي تحصيلي مورد علاقه خود در گروه‌هاي آزمايشي مجاز شده و كنترل و اطمينان از صحت كد رشته‌هاي انتخابي اقدام كنند.

مهلت انتخاب رشته مجازين كنكور ۹۱ از سه‌شنبه ۱۷ مرداد تا ۲۳ مرداد ماه تعيين شده است كه داوطلبان مجاز مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش نسبت به ثبت كد رشته محل‌هاي انتخابي خود بر اساس اولويت و علاقه اقدام كنند.

همچنين كتاب "انتخاب رشته، انتخاب آينده" منتشر شده كه در ويرايش جديد اين كتاب، فرآيند اجرايي انتخاب رشته و اطلاعات تكميلي مربوط به آن مشخص شده كه مي‌تواند داوطلبان، مشاوران، والدين و كارشناسان آموزشي را در انتخاب هرچه بهتر، شناخت عوامل اثرگذار بر آن و همچنين مسائل فني و تخصصي انتخاب رشته راهنمايي كند.

داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش از طريق اطلاعيه‌اي كه بر روي سايت قرار گرفته از نحوه انتشار اين كتاب مطلع شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج