اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۷۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسامی چند برابر ظرفيت رشته‌ های خاص كنكور اعلام شد

اسامي معرفي‌شدگان‌ چند برابر ظرفيت‌ رشته‌هاي ‌مختلف ‌تحصيلي داراي ‌شرايط ‌خاص و همچنين برنامه زمان و مكان مراحل مصاحبه، معاينه و گزينش در آزمون ‌سراسري منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: اسامي معرفي‌شدگان‌ چند برابر ظرفيت‌ رشته‌هاي ‌مختلف ‌تحصيلي داراي ‌شرايط ‌خاص و همچنين برنامه زمان و مكان مراحل مصاحبه، معاينه و گزينش در آزمون ‌سراسري منتشر شد.

داوطلباني كه اسامي آنان در رديف معرفي ‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي منتشر شده است بايد براي طي مراحل گزينش به مراكز اعلام شده مراجعه كنند.

گزينش چندبرابر ظرفيت معرفي ‌شدگان با توجه به شرايط و ضوابط آزمون سراسري، در هر گروه آزمايشي از بين متقاضياني كه با اطلاع از شرايط و ضوابط اختصاصي هر رشته با علامتگذاري مورد يا موارد به صورت اينترنتي در سايت سازمان علاقه‌مندي خود را به رشته يا رشته‌هاي مذكور مشخص و حد ‌نصاب نمره علمي لازم را احراز نموده‌اند، براساس نمره كل حاصل از آزمون عمومي، اختصاصي و با توجه به سهميه و درصد جنس، در هر يك از رشته‌هاي فوق، انجام و فهرست اسامي معرفي‌شدگان هر رشته تا چند برابر ظرفيت مورد نياز هر مؤسسه استخراج و اعلام شد.

كليه معرفي‌شدگاني كه فهرست اسامي آنان براي مصاحبه، معاينه و يا ساير مراحل گزينش هريك از رشته‌هاي فوق در سايت سازمان اعلام شده بايد به هنگام انتخاب رشته كدرشته‌محلهاي اين دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي را در يكي از اولويت‌هاي اول تا نهم (قبل از اولويت دهم) درج كنند.

بديهي است كدرشته تحصيلي مذكور كه بعد از اولويت نهم انتخاب شده باشد، حذف و در مقابل ستون مربوط به نتيجه مندرج در كارنامه نهايي آزمون آنان عدد (۱) به معني عدم رعايت ضوابط ازسوي داوطلب درج مي‌‌شود.

همچنين، داوطلباني كه علاقمندي خود را به دو مورد و يا دو رشته اعلام كرده‌اند و فهرست اسامي آنان در رديف معرفي‌ شدگان دو مورد و يا دو رشته در سايت سازمان درج شده است‌، بايد به هنگام انتخاب رشته، كد رشته‌هاي مذكور را قبل از اولويت دهم (تا اولويت نهم) انتخاب كنند، در غير ‌اين صورت كد رشته‌هاي انتخابي مذكور حذف خواهد شد.

درگزينش نهايي هر رشته منحصراً كساني از سوي اين سازمان پذيرش خواهند شد كه برابر برنامه زماني در مصاحبه، معاينه و يا ساير مراحل گزينش شركت نموده و در اين مرحله موفق شده باشند و صلاحيت عمومي آنان نيز توسط هيأت مركزي گزينش ذيربط تائيد شده باشد و ضوابط درج كدرشته محل و يا كدرشته‌محلها در اولويت‌هاي اعلام شده در فرم انتخاب رشته را رعايت نموده و همچنين حدنصاب نمره علمي نهايي براي هر رشته را كسب نمايند.

به گزارش ايسنا، فهرست پذيرفته شدگان نهايي اين قبيل رشته‌ها به همراه اعلام نتايج رشته‌هاي متمركز در شهريور ماه اعلام خواهد شد.

بر اين اساس انتخاب‌ رشته‌هاي ‌تحصيلي به صورت اينترنتي در سايت سازمان به نشاني www.Sanjesh.org انجام مي‌‌گيرد، لذا ‌به ‌آن‌ دسته‌ از داوطلبان معرفي شده چند برابر ظرفيت رشته‌هاي داراي شرايط خاص توصيه مي‌‌شود كه در موعد مقرر ۱۷ تا ۲۳ مرداد با رعايت ضوابط و شرايط اعلام شده نسبت به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي خود به صورت اينترنتي در سايت سازمان اقدام كنند.

داوطلباني‌ كه علاقمندي ‌خود را به رشته يا‌ رشته‌هاي ‌داراي شرايط خاص نشان‌ داده‌اند و ‌فهرست ‌اسامي ‌آنان جزو‌ معرفي‌ شدگان‌ رشته ‌يا‌ رشته‌هاي ‌مذكور نمي‌باشد، مردود علمي در مرحله معرفي چندبرابر ظرفيت بوده و مجاز ‌به ‌انتخاب ‌رشته‌ يا‌ رشته‌هاي ‌تحصيلي ‌مربوط نيستند.

معرفي داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفيت، به منزلة قبولي درموسسات آموزش عالي نيست و كليه‌ معرفي ‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ براي‌ انجام‌ مصاحبه، معاينه و آزمون علمي و يا مراحل مختلف‌ گزينش‌ در تاريخ‌هاي‌ مقرر به‌ نشلني تعيين‌ شده‌ از طرف مؤسسات مراجعه‌ كنند.

بديهي‌ است‌ عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ فوق به‌ منزلة‌ انصراف‌ قطعي‌ از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته‌هاي‌ ذيربط تلقي‌ خواهد شد و اين فرصت قابل تمديد و يا تكرار نمي باشد و برگزاري آن بصورت انفرادي براي هيچ داوطلبي و تحت هيچ شرايطي ميسر نمي‌باشد.

همچنين، برنامه زمان و مكان مراجعه و مدارك‌ لازم براي معرفي ‌‌شدگان رشته‌هاي‌‌‌ تحصيلي ‌داراي‌‌ شرايط‌‌ خاص كليه دانشگاهها‌ و مؤسسات آموزش‌ عالي در سايت سازمان سنجش به نشاني www.Sanjesh.org درج شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج