اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۳۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیرعامل فیسبوک به جنگ خواهرش می‌رود!

ارندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند.

نامه نیوز: ارندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند.

خانواده های دلسوز اگر از کشیده شدن بچه های خودشان به سمت اینترنت نگران باشند، باید یک نفر را حتما نفرین کنند و آن کسی نیست جز مارک زاکربرگ! مردی که امروز طراح و مدیر عامل شبکه غول آسای فیس بوک است و بی رقیب در این دهکده جهانی برای خودش کاسبی می کند.

مدیرعامل فیسبوک به جنگ خواهرش می‌رود!

حالا شنیدن این خبر شاید عجیب به نظر برسد، اما رندی، خواهر مارک زاکربرگ، در کتاب جدیدی که برای کودکان منتشر کرده، از خطرهای تلف کردن وقت در اینترنت گفته و از آن ها می خواهد که به دنیای واقعی برگردند. این کتاب مصور "دات" نام دارد و در آن کودکان تشویق می شوند که دست از سر اینترنت برداشته و به فعالیت هایی بپردازند که در تبلتشان یافت نمی شود. در حقیقت، دات نام شخصیت خیالی یک دختربچه خردسال است که عاشق تکنولوژی بوده و بر روی دستگاه های دیجیتالش تعصب خاصی دارد، و به تدریج در می یابد که زندگی چیزی فراتر از صفحه نمایشگر و دنیای درون آن است.

رندی زاکربرگ پیش از این هم کتابی با عنوان انگلیسی Dot Complicated نوشته بود و در آن از چگونگی تاثیر تکنولوژی و رسانه های اجتماعی بر روی زندگی آنلاین و آفلاین ما سخن به میان آورده بود. با همه این تفاسیر باید دید برادر رندی، یعنی مارک، که همیشه مردم را به داشتن زندگی اجتماعی آنلاین ترغیب کرده، چگونه با طرز تفکر خواهرش که بچه ها را به جدا شدن از اینترنت تشویق می کند، کنار خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب
      کتاب در جواب کتاب!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج