اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۴۴۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

با جدایی تیموریان مخالفت شد

در این جلسه موضوع پیشنهاد یک باشگاه قطری به آندرانیک تیموریان مطرح شد که سرمربی، مدیرعامل و همه معاونین باشگاه مخالفت خود را با جدایی وی اعلام کردند.

سايت گل: هاشم ساعدی در مورد آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان، در مصاحبه با سايت باشگاه استقلال گفت: تیموریان از بازیکنان بسیار با ارزش استقلال و تیم‌ ملی ایران است که همواره در بازی‌های تیم‌ملی‌ و استقلال به عنوان یک بازیکن موثر به میدان رفته است.

وی افزود: گفته می‌شود یک تیم قطری علاقه‌مند به جذب آندرانیک تیموریان است و ما می‌دانیم سطح فوتبال این بازیکن از قطر بالاتر است و طبیعی است که با توجه به توان فنی بالا و قدرت بدنی مناسب، بسیاری از تیم‌ها علاقه‌مند به خدمت‌ گرفتن این بازیکن باشند.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: بر همین اساس موضوع جدایی این بازیکن در جلسه شورای معاونین باشگاه استقلال مطرح شد که مدیرعامل و سرمربی و کلیه معاونین مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کردند. لذا قرار بر این شد جلسه‌ای بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی با آندرانیک تیموریان برگزار شود و در این خصوص تصمیم‌گیری صورت پذیرد.

وی در ادامه اعلام کرد: نکته دیگر مطرح شده در این جلسه در خصوص محرومیت آندرانیک تیموریان بود. می‌دانیم این بازیکن یک فوتبالیست فنی، فیزیکی و محکم است که در تیم‌ ملی و استقلال همواره همین‌طور فوتبال بازی می‌کند و در همه جای زمین هم حضور دارد. بازیکنان فوتبال او را دوست دارند.

ساعدی همچنین گفت: از اتفاقات ناخواسته که در برخورد آندو با عشوری صورت گرفت متاسف شدیم‌، اما این حرکت به هیچ‌وجه تعمدی نبود و در مسابقه فوتبال از این نوع برخوردها همیشه پیش می‌آید. خود عشوری هم یک بازیکن فیزیکی است که در طول بازی‌ با ما و در جریان بازی چندین برخورد با بازیکنان استقلال داشت. علی‌رغم اینکه آن اتفاقات ناخواسته و سیر طبیعی بازی بود،‌ اما ما از عشوری عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم اینگونه اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ALI ESTEGHLALI

      نترسید چون الان نره یکی دو هفته دیگه میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج