اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۲۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناراحتی سرمربی تیم ملی از مصدومیت تیموریان

کی‌روش: تا آخرین روز در تیم ملی باز است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با قدردانی از مسئولان فوتبال کویت گفت: بازی با کویت فرصت خوبی برای تجربه ‌اندوزی بازیکنان جوان ماست.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با قدردانی از مسئولان فوتبال کویت گفت: بازی با کویت فرصت خوبی برای تجربه ‌اندوزی بازیکنان جوان ماست.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر کویت گفت: همه می‌دانیم که برنامه فشرده‌ی این اردو را برای بازی با کویت و گینه تدارک دیده‌ایم و می‌خواهم در شروع صحبت‌هایم از مسئولان فوتبال کویت قدردانی کنم که پذیرفتند بازی ما فردا برگزار شود.

وی ادامه داد: فردا این فرصت را به گروهی از بازیکنان جوان خواهیم داد که با تلفیق بازیکنان باتجربه به میدان بروند و این فرصت خوبی که بازیکنان جوان تجربه بازی‌های بین‌المللی را به دست بیاورند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که روند آماده‌سازی ایران را برای جام جهانی چطور ارزیابی می‌کند گفت: فکر می‌کنم در این نشست باید فقط درباره بازی فردا مقابل کویت صحبت کنیم. ما صعودمان را به جام ملت‌های آسیا قطعی کرده‌ایم. مهم‌ترین نکته برای ما این است که باید حضور بازیکنان جوان را که فردا فرصت دارند مقابل کویت بازی کنند، خوش‌آمد بگوییم. راجع به آماده‌سازی جام جهانی هم بعدا فرصت داریم که حرف بزنیم و ما آماده‌سازی را با بازی دوستانه مقابل گینه شروع خواهیم کرد. در زمان مناسب درباره جام جهانی هم حرف خواهیم زد.

او ادامه داد: تنها چیزی که می‌تواند در این رابطه به آن اشاره کنم این است که ما قرارداد بازی دوستانه با چهار تیم را قطعی کرده‌ایم. البته این فرآیند بسیار سخت بود اما تاکنون بازی‌ با تیم‌های بلاروس، مونته‌نگرو، آنگولا و ترینیداد و توباگو قطعی شده و همین طور بازی با گینه که چهارشنبه فرصت خواهیم داشت شاهد تقابلش با ایران باشید.

خبرنگاری از کی‌روش پرسید آیا دعوت بازیکنان جوان فقط به خاطر اعتراض برخی باشگاه‌ها بوده و یا اینکه آن‌ها واقعا شانس حضور در جام جهانی را دارند؟ او در پاسخ گفت: به هیچ وجه و در هیچ وقت فشاری از جایی وجود نداشته. اتفاقا همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی خیلی خوب بوده است. همان طور که اشاره کردم بازی فردا فرصتی برای بازیکنان جوان مثل رضا حقیقی، کریم انصاری فرد و علی کریمی (از سپاهان) است که بتوانند تجربه به دست بیاورند. هرچند تجربه انصاری فرد بیشتر است. مهم‌ترین نکته این است که تا آخرین روزی که از فیفا فرصت داریم، درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است.

کی‌روش در ادامه گفت: متاسفانه مطلع شدیم که آسیب دیدگی دست آندو تیموریان بعد از اتفاقی که در بازی استقلال و الشباب رخ داد، تشدید شده و او مجددا دچار مشکل شده است و این خبر بدی برای تیم ملی و استقلال است. دیروز فرصتی بود تا در این باره با قلعه‌نویی حرف بزنم اما هنوز فرصت وجود دارد تا آندو برای حضور در جام جهانی ریکاوری کند.

وی در ادامه درباره حضور یا عدم حضور لژیونرها در بازی با کویت گفت: آن‌ها دوشنبه به ما ملحق می‌شوند بنابراین فقط در دیدار برابر گینه بازی خواهند کرد.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی تیم ملی پرسید آیا برای او پیروزی در برابر کویت اهمیت دارد یا با توجه به صعود به جام ملت‌های آسیا این نتیجه چندان مهم نیست. کی‌روش پاسخ داد: مطمئنا همیشه برای پیروز شدن بازی می‌کنیم چون شرایط تیم ملی با زمان شروع کار من تفاوت کرده است و این گونه نیست که ما یک دروازه‌بان داشته باشیم با هزار بازی ملی و یکی دیگر بدون هیچ بازی ملی. وقتی به جام جهانی می‌رسیم سه بازی انجام می‌دهیم و ۲۳ بازیکن در اختیار داریم که باید تجربه داشته باشند. اکنون فرصت خوبی است که از این جوان‌ها استفاده کنیم تا شاید در جام جهانی یکی از آن‌ها به ما کمک کند.

وی ادامه داد: همیشه استفاده از جوان‌ها با ریسک همراه است اما چنین کاری در بازی با عمان انجام دادیم اما نتیجه‌اش را بعدا گرفتیم. بازیکنی مثل رضا حقیقی، وقتی برابر بحرین و تیم‌های دیگر بازی کرد، از باشگاه‌های کوچک به باشگاه‌های بزرگتر رسید. وظیفه اصلی ما این است که بازیکنان را آماده کنیم تا در زمین کارشان را درست انجام دهند. مطمئنم بازیکنان جوان ما از بازی فردا لذت می‌برند.

کی‌روش همچنین پس از پایان نشست در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی درباره وضعیت ایران در جام جهانی و اینکه شانس صعود دارد یا خیر گفت: ما برای گرفتن بهترین نتایج به میدان می‌رویم. نهایت تلاش خود را می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم. همان طور که گفتم گروه سختی داریم. کار من پیش‌بینی کردن نیست. کار من آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی است. تنها چیزی که می‌توانم پیش‌بینی کنم این است که نهایت تلاش‌مان را برای گرفتن بهترین نتایج در جام جهانی انجام می‌دهیم.

این خبر به مرور تکمیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج