adexo3
۱۲۵۵۶۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی مزدا از نسل چهارم Mazda ۲

مزدا اخیرا خودروهای فوق‌العاده‌ای را روانه بازار کرده است. مزدا ۳ و مزدا ۶ بهترین گزینه‌های خرید در دسته خود هستند. Mazda CX-۵ یکی از خودروهای محبوب است و Mazda Miata نیز شرایطی مشابه دارد.

فارنت: مزدا اخیرا خودروهای فوق‌العاده‌ای را روانه بازار کرده است. مزدا ۳ و مزدا ۶ بهترین گزینه‌های خرید در دسته خود هستند. Mazda CX-۵ یکی از خودروهای محبوب است و Mazda Miata نیز شرایطی مشابه دارد.

رونمایی مزدا از نسل چهارم Mazda 2

مزدا بدون درنگ و معطلی نسل چهارم مزدا ۲ را این‌بار برپایه طرح مفهومی به نام Hazumi که در نمایشگاه جنوا موتور سال جاری به نمایش گذاشته بود رونمایی کرد.

رونمایی مزدا از نسل چهارم Mazda 2

نکته جالب توجه اینکه این مدل تقریبا در همه قسمت‌ها مشابه طرح مفهومی یاد شده است. این جمله بدان معناست که مزدا ۲ خارق‌العاده به نظر می رسد. استفاده از زبان طراحی Kodo در مدل‌های فعلی مزدا و مشابهت جلوپنجره مزدا ۲ با پرچمداران بزرگ‌تر تولیدی شرکت مزدا همه و همه باعث شده شاهد رونمایی از خودرویی منحصربه فرد در این کلاس باشیم.

رونمایی مزدا از نسل چهارم Mazda 2

مدل ۲۰۱۶ مزدا ۲ در پاییز سال جاری روانه بازار آمریکا خواهد شد. شرکت مزدا اعلام داشته این خودرو با موتور ۱.۳ لیتری بنزینی و در نسخه دیگری با موتو ۱.۵ لیتری گازوئیلی روانه بازار ژاپن خواهد شد و البته موتورهای مورد نظر برای بازار آمریکا نیز در زمانی دیگر معرفی خواهند شد. اگر مزدا ۲ نیز جاپای مدل‌های محبوب مزدا بگذارد، طبعا شاهد حضور یک خودروی بی‌نظیر و البته جمع‌وجور در این کلاس خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج