اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۱۲
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

تمام مشخصاتي كه از ما مردان نمي‌دانيد

خصوصيات ما مردان

اين‌كه زنان مرموز و پيچيده هستند و نمي‌توان به راحتي آن‌ها را شناخت، حقيقتي بود كه از زمان تولد مثل يك ارثيه خانوادگي نسل‌به‌نسل براي ما مردان گفته شد و ما هم باور كرديم شما زنان را نمي‌شود شناخت. حتي اگر باور هم نمي‌كرديم در نخستين برخورد با يك خانم متوجه اصل موضوع مي‌شديم...

خصوصيات ما مردان
خصوصيات ما مردان

وقتي آرام و بي‌سروصدا داخل كشوي لباس را كه از تميزي برق مي‌زند، مي‌گرديم، حقيقتش جرات اين را نداريم كه از شما براي بار دهم و شايد هزارم بپرسيم «عزيزم!جوراب‌هاي منو نديدي؟» اما خيلي عجيب است اين‌كه اصولا شما در يك چشم بر هم زدن مي‌توانيد وسايل گمشده را پيدا كنيد آن هم با چه سرعت باورنكردني! بگذاريد بگوييم:« شما مثل كريستف كلمب كاشف اشياي گمشده ما هستيد.»


ارثيه مردانه ما

اين‌كه زنان مرموز و پيچيده هستند و نمي‌توان به راحتي آن‌ها را شناخت، حقيقتي بود كه از زمان تولد مثل يك ارثيه خانوادگي نسل‌به‌نسل براي ما مردان گفته شد و ما هم باور كرديم شما زنان را نمي‌شود شناخت. حتي اگر باور هم نمي‌كرديم در نخستين برخورد با يك خانم متوجه اصل موضوع مي‌شديم اين‌كه جواب بله شما زنان، گاهي به معناي خير و جواب خير هم گاهي به معناي بله است اما طي ساليان دراز متوجه شديم كه گاهي جواب بله همان معناي بله را مي‌رساند و جواب خير هم همين‌طور اما براي كشف چنين معمايي بايد آنقدر باهوش و كاركشته بوديم كه تفاوت بله و خير شما زنان را با فرصتي كم به دست مي‌آورديم آن هم در صدم ثانيه چون هرگونه مكث و تعللي در جواب، رنجش شما زنان را به‌دنبال خودش داشت. راستش را بخواهيد ما از اين جمله شما زنان خيلي متعجب مي‌شويم؛ اين‌كه مي‌گوييد ما مردان اصولا كم حرف مي‌زنيم و شخصيت پيچيده‌اي داريم. شما اسمش را گذاشته‌ايد «مرموز» اما باور كنيد براي ما مردان وقتي در جواب سوال‌تان مي‌گوييم بله يا خير هيچ‌چيز ديگري پشت اين كلمه وجود ندارد. ما صريح حرف مي‌زنيم پس بي‌جهت به‌دنبال پيچيدگي جملات ما مردان نباشيد.


يك ويژگي مشترك

شايد باور نكنيد اما به همان اندازه‌اي كه شما به ظاهر و سرو‌وضع‌تان حساس هستيد، ما مردان هم به اين موضوع خيلي اهميت مي‌دهيم. اين‌كه شما در مورد ظاهر و لباس‌هاي‌مان چه فكر و نظري داريد، خيلي براي‌مان اهميت دارد. وقتي قرار است براي بار اول با كسي كه تصميم داريم با او ازدواج كنيم، قرار ملاقات داشته باشيم مثل خود شما در مورد لباسي كه قرار است به تن‌مان كنيم وسواس داريم. يك چيز را هم به خاطر داشته باشيد و آن اين‌كه از نظر ما هر لباسي كه شما انتخاب مي‌كنيد برازنده شماست و براي همين وقتي از ما در مورد انتخاب لباس‌هاي‌تان سوال مي‌كنيد، ما را بيشتر گيج مي‌كنيد.


چيزي كه از آن وحشت داريم

وقتي مي‌گوييد «ديگر با من حرف نزن» يا وقتي آن قدر عصباني هستيد كه نمي‌خواهيد در مورد احساسات خودتان با ما صحبت كنيد، در تمام آن لحظات برخلاف ظاهرمان كه بيشتر شما تصور مي‌كنيد سرد و بي‌تفاوت هستيم، اصلا چنين حسي نداريم. اگر شما هم در بدو تولد با نسخه‌اي مردانه بزرگ مي‌شديد و احساسات، دردها و هيجانات خود را زير ظاهر مردانه‌تان پنهان مي‌كرديد، بهتر ما را درك مي‌كرديد. بين خودتان بماند، گاهي‌اوقات حتي جرات ابراز احساسات‌مان را براي شما نداريم زيرا مي‌ترسيم حقيقت وجودي ما شما را نااميد كند. البته منظورمان رانندگي سريع و شسته رفته نبودن‌مان كه شما را كلافه كرده، نيست بلكه ويژگي‌هايي است كه اگر بخواهيم بيان‌شان كنيم وحشت اين را داريم كه از سمت شما طرد شويم.


نه به اندازه شما ظريف

فكر مي‌كنيم اين باور كه زنان را فقط مهربان و احساسي معرفي مي‌كنند كمي نادرست است. هرچند ما به اندازه شما زنان سرشار از احساسات نيستيم اما مانند شما به محبت نياز داريم. ما به‌گونه‌اي تربيت شده‌ايم كه نمي‌توانيم اين بخش وجودي‌مان را براي شما ابراز كنيم اما باور كنيد براي ما مردان هيچ‌چيز لذت‌بخش‌تر از توجه و محبت شما زنان وجود ندارد. وقتي همسرمان ما را به يك فنجان چاي دعوت مي‌كند يا وقتي با يك هديه كوچك غافلگيرمان مي‌كند، سراز پا نمي‌شناسيم اما پيش خودتان بماند: « ما ياد گرفته‌ايم اين خوشحالي را به اندازه شما ابراز نكنيم.»

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

خصوصيات ما مردان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      سلام!خوب بود!اما میشه بگین اون چه ویژگی هست که مردا از گفتنش میترسن؟

    • مهشید

      من عاشق آدم های منطقی و با انصافم،البته در مورد آقایون اگه احساساتشون هم بیشتر بشه خیلی خوبه به نظرم... (:

    • reza

      سلام
      خیلی خوب بود.
      راستش منم یه عنوان یه مرد از توجه زنم خیلی خوشحال میشم.میشه گفت ما مثله یه بچه میمونیم که به توجه و محبت نیاز داره.ما محبت رو لازم داریم و وقتی اونو میگیریمش نمیتونیم مثل زنها احساسات نشون بدیم ولی خیلی حال میکنیم از این قضییه.

    • پسر مشهدی

      یه موردشو قبول ندارم مورد آخر!!!آخه من یکی که خیلی ابراز علاقه میکنم،خیلی هم احساسی تر هستم!

    • مهناز

      به نظر من ارزش یک انسان وآنچه درون آن را آشکار میکند حرفهایی است که برای گفتن دارد ونمیگوید وبیشتر آقایان حرفهای ناگفته را برزبان نمی آورنددر واقع همیشه جایی برای سوال وابهام میگذارند

      پاسخ ها

      • roya

        اگر مردان وقت ابرازعلاقه غرور خود رو کنار بذارن عالیه!!!!!!

    • Azadeh

      خوب بود اما يك سوال شما مردها وقتي قهر ميكنيد چرا ترجيح ميديد سكوت كنيد وسكوت. پشت اين سكوت چيه،چه وقتي مقصريد و چه وقتي كه نيستيد

    • رضا

      مرد دیدین سلام منو هم بهش برسونین!!!

      پاسخ ها

      • سارا

        عالیه خودتون قبول دارین!!!!!!!!

    • سمیه

      به نظرم خوب بود ولی یه ذره مال نسل ما نیست الان زن و مرد باهم سر کار میرن هر کس مسئول لباسهای خودشه یا ما زنها هم از کار خسته ایم و دیگه خیلی نمیتونیم بحث رو ادامه بدیم

      پاسخ ها

      • یاس

        قبول ندارم
        زن اگه سر کار میره باید در یه حدی باشه که مرد مردبودن خودشو تو خونه احساس کنه
        مساوی بودنش همین که شما گفتی و ایجاد میکنه و اشتباه محضه و زندگی و دچار مشکل میکنه

    • بابک

      رضاجون احترامتو نگه دار اگه قرار بود زنها از دل مردا باخبر بشن سوار مردا میشن

      پاسخ ها

      • یاس

        اول حرفتو قبول دارم که از دل شماها خبر نداریم
        خداییش همینطوره
        ولی آخرشو، نه
        بیچاره ما

    • یاس

      بعضی خانومای محترم این متنی که خوندید نظر سنجی از برنامه تلویزیونی نبود که میگید اینشو زیاد کنین اینشو کم کنین
      مردا هر چی که هستن همینن
      به شما بگن احساساتتو کم کن این کار و میکنی؟اصلا میتونی؟
      جالب بود
      فقط مورد یکی مونده به آخر و نمیدونستم
      ممنون بابت اطلاع رسانیتون
      شما که نمیتونین ماهارو بشناسین
      بلکه ما یه کاری بکنیم!!!!!

    • بابک

      آقا بابک یک پسوند یا پیشوندی به خودت اضافه کن با ما قاطی نشی

    • زهرا

      مردا اینقدر مغرور هستند که به خاطر این غرور یادشون میره با چه موجود ظریف و احساساتیی دارن زندگی میکنن که او هم مثل خودشون نیاز به محبت داره!!!

    • احسان

      خصوصیات ما مردان: فقط یک کلمه " گل "

    • سحر

      مردا خودخواه ترینو مغرورترین آدمای روی زمینن.

    • اکبر

      حق با خا نمهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج