اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۳۳۳
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

نقشه های معطر و شیک برای زنان!

در آخرين لحظه، يکبار ديگر جلوي آينه ميزتوالت مي‌ايستي، سرتا پايت را نگاه مي‌کني تا چيزي کم و کاست نباشد يا تکه‌اي مثل روسري، کيف، کفش يا... اشتباه انتخاب نشده باشد. اينجا مرحله آخر است که بايد شيشه عطر را برداري و برازندگي و آراستگي‌ات را کامل کني.


نقشه های معطر و شیک برای زنان!

مجله نسل امروز : در آخرين لحظه، يکبار ديگر جلوي آينه ميزتوالت مي‌ايستي، سرتا پايت را نگاه مي‌کني تا چيزي کم و کاست نباشد يا تکه‌اي مثل روسري، کيف، کفش يا... اشتباه انتخاب نشده باشد. اينجا مرحله آخر است که بايد شيشه عطر را برداري و برازندگي و آراستگي‌ات را کامل کني. اگر نوع پوستت به‌گونه‌اي است که بوي عطر را نگه مي‌دارد، مي‌تواني روي يکي از رگ‌هاي اصلي که نبض دارد مثل مچ دست يا گردن بزني، چون با هربار نبض، بوي عطر منتشر مي‌شود. لباس‌هايي با الياف طبيعي مانند نخ يا ابريشم در اين موارد لک مي‌شوند. اگر مي‌خواهي به لباست بزني، شيشه عطر را با فاصله نگه دار و مطمئن باش که لباس از جنسي نيست که با عطر لک شود. براي کساني که بوي عطر روي پوست آنها دوام و ماندگاري ندارد، بهترين و مطمئن‌ترين گزينه اسپري کردن عطر در هوا و رد شدن از آن است؛ اما پيش از همه اين ظرافت‌ها، حسن سليقه و وسواس در انتخاب عطر لازم است. ما تازه‌هاي بازار را از بهترين و شناخته‌شده‌ترين شرکت‌هاي عطرسازي به شما معرفي مي‌کنيم تا براساس سليقه و بوي مطلوب خودتان، بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

نقشه های معطر و شیک برای زنان!

Valentino assoluto

شرکت ايتاليـايــي ولنتينو، هرچند ديگر توسط لوديک گاراواني اداره نمي‌شود و در سال ۲۰۰۸ با اعلام بازنشستگي از دنياي طراحي کنار رفت، اما همچنان شرکت خوشنام و معتبري است که مي‌توان به سليقه مديران آن در توليد عطري خاص و مطلوب اعتماد کرد. اليور کرسپ، طراح عطر جديد ولنتينو است که شيشه شکيل و زيباي آن، خاطره هميشگي عطرهاي ولنتينو را زنده مي‌کند. کرسپ مي‌گويد: «رايحه اصيل ايتاليايي دارد و به‌همين دليل عطري مناسب براي شب است». اين عطر ماندگاري خوبي دارد و تمام شب با شما مي ماند.


Madly kenzo

برند کنزو توسط یک طراح ژاپنی راه اندازی شد. او در پایان قرن بیستم بازنشسته شد و وارثان او راه کنزو را ادامه می دهند.

نقشه های معطر و شیک برای زنان!

شرکت کنزو براي اغلب خانم‌ها به‌ويژه خانم‌هايي که حول و حوش ۳۰سالگي قرار دارند، نام خوش‌خاطره‌اي است. در عنفوان جواني اين خانم‌ها، کنزو يک شرکت بي‌رقيب در توليد عطرهاي دوست‌داشتني بود و عطرهايي مانند کنزو فلاور، محبوبيت باور نکردني داشتند. آمار فروش اين عطر براي چند سال پياپي، موفقيت اين عطر را نشان مي‌دهد. کنزو هميشه به توليد عطرهايي با محبوبيت عمومي شهرت داشته است. جديدترين محصول اين شرکت Madly kenzo است که بويي مشابه عطر آزارو کوچر دارد. اين عطر سال۲۰۰۸ توليد شد و مي‌توان گفت موفق‌ترين عطر زمان خودش بود. يکي از دلايل موفقيت آن عطر، دوام آن بود. مدل کنزو به اندازه آزارو کوچر ماندگاري ندارد و دوام آن در حد متوسط است.


نقشه های معطر و شیک برای زنان!

dot Marc Jacob

در حاليکه در اغلب عطرهاي زنانه، بيش از همه از عصاره گل استفاده مي‌شود، عطر جديد مارک جيکوب، ترکيب گل و ميوه است. دليل خوب و موثقي نيست ولي در سليقه عمومي، چنين عطري بيشتر به دختران جوان و نوجوان توصيه مي‌شود تا خانم‌هاي ميانسال. اين عطر به‌دليل استفاده از ميوه‌ آلبالو، سنگيني بوي گل را ندارد و با حسي از شادابي همراه است. سازنده اين عطر علاقه خاصي به ميوه‌هاي استوايي داشته است، مثلا ميوه اژدها که نوعي ميوه استوايي خاص است.


نقشه های معطر و شیک برای زنان!

Moschino Pink bouquet

شکل ظاهري اين عطر شبيه دو عطر قبلي موچينو است که در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ توليد کرد. علاوه بر شکل ظاهري، همان نشاط و حس جواني دو عطر قبلي در اين عطر هم ديده مي‌شود؛ به‌همين دليل عطري مناسب براي طول روز و موقعيت‌هاي نه‌چندان رسمي است. عطرهاي موچينو به‌دلیل داشتن بوي نشاط هميشه بین خانم‌هاي جوان و بيشتر نوجوان محبوب بوده و هستند.


نقشه های معطر و شیک برای زنان!

Pour femme Dolce &Gabbana

بازهم يک شرکت ايتاليايي و يک عطر پرآوازه ديگر. شرکت دلچه اند گابانا، سال ها بعد از حضور جدي و پررنگش در دنياي طراحي لباس، در سال ۱۹۹۲ عطر زنانه توليد کرد. اين عطر تبديل به يکي از عطرهاي ماندگار قرن گذشته شد و حالا بعد از ۲۰ سال، طراحي و توليد عطرهاي مختلف سعي کرده عطري بسازد که خاطره خوش اولين عطر دلچه اند گابانا را زنده کند. اين عطر هم ترکيب خوش‌بويي از عصاره ميوه و گل است.


نقشه های معطر و شیک برای زنان!

Gucci flora The garden

در سال جاري ميلادي که بيشتر از دو، سه ماه تا پايان آن باقي نمانده، شرکت‌هاي ايتاليايي در رقابت با شرکت فرانسوي که خود را مدعي ساخت بهترين عطرهاي دنيا مي‌دانند، بيشتر فعال بودند و کارنامه پربارتري دارند. يکي ديگر از عطرهاي جنجالي امسال، مجموعه‌اي بود که گوچي عرضه کرد. سال‌ها پيش گوچي، عطري با نام فلورا طراحي کرد. يک عطر ملايم زنانه با رايحه مطبوعي از گل​ که حتي در ابتداي استفاده از عطر، بوي سنگيني احساس نمي‌شد. گوچي در سال ۲۰۱۲، يکبار ديگر سراغ فلورا رفته و با همان ترکيب اصلي فلورا يک باغ از عطر گل‌ها ارائه کرده است. فلوراي جديد مجموعه‌اي شامل ۵ عطر است که باغ نامگذاري شده و در هرکدام بوي يک گل بارز است. اين مجموعه ۵تايي بنفشه بخشنده، مگنوليا سحرآميز، شکوفه نارنج باشکوه، رز جذاب و مريم مهربان نامگذاري شده‌اند. با اين نامگذاري مشخص است که در هرکدام عصاره چه گلي استفاده شده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      برای هزارمین بار : لطفا رنج قیمتها رو مشخص کنید. اگرهم مقدرور نیست بگید نمیشه که ما هم هر بار اینو ننویسیم.یعنی یه جواب دادن به خوانندتون اینقدر کار سختیه؟

      پاسخ ها

      • مریم

        فقط بلدن دل خواننده هاشونو اب کنن

      • سميه

        عزيزم برو از 300 تومن به بالا

    • صنم

      قيمتشم ميزدين خب.

    • متانت

      الان که با این قیمت دلار اصلا نمیشه رفت طرف خرید عطر.

    • بدون نام

      عطر زياد غليظ و زننده در عموم مردم براي زنان خوب نيست

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        وا حرف بدی نزده که بیچاره.برای چی منفی دادید؟بده که خوبی تونو میخواد ونمیخواد کار حرام بکنید؟؟؟!

    • زهرا خانوم

      برادرم هفته پیش عطرch که عطر سال هستش رو برای خانومش خرید300هزار تومن.عطر گرم وخوش بوییه وماندگاری بالایی داره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج