اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اصول خانه داری

يك خانه ارگانيك داشته باشيد

قرار نیست فقط به خانه خودتان توجه كنید؛ خانه شما مجموعه‌ای از یك دنیای بزرگ است؛ دنیایی كه همین یكی است و دارد نابود می‌شود و به همین دليل باید برای حفظ آن كاری كنید.

يك خانه ارگانيك داشته باشيد

قرار نیست فقط به خانه خودتان توجه كنید؛ خانه شما مجموعه‌ای از یك دنیای بزرگ است؛ دنیایی كه همین یكی است و دارد نابود می‌شود و به همین دليل باید برای حفظ آن كاری كنید. یكی از چیزهایی كه دارد دنیا را نابود می‌كند مواد تجزیه‌ناپذیر هستند؛ آن‌ها وارد طبیعت می شوند و شما به‌عنوان یك خانم خانه‌دار می‌توانید با كمی تغییر در روش خرید كردن، نقش مهمی را در حفظ طبیعت ایفا كنید. این نكات را به خاطر بسپارید.


يك خانه ارگانيك داشته باشيد

شوینده‌ها: مواد شیمیایی شوینده علاوه‌بر طبیعت به سلامت خودتان هم آسیب می‌رسانند. تا جایی كه می‌توانید كمتر از آن‌ها استفاده كنید. خیلی از لكه‌ها به جای شیشه‌پاك كن با دستمال مرطوب هم تمیز می‌شوند و به جای تمیز كردن كف با مواد‌شوينده می‌توانید از بخارشو استفاده كنید. اطراف‌تان را كه نگاه كنید كلی راه برای نظافت بدون مواد شیمیایی پیدا می‌كنید.


يك خانه ارگانيك داشته باشيد

بطری‌ها: بطری‌های پلاستیكی تجزیه نمی‌شوند. به همین دليل بهتر است كمتر آن‌ها را مصرف كنید. با خرید بطری‌های آب معدنی یا نوشابه بزرگ به جای بطری‌های كوچك‌تر، باعث می‌شويد پلاستیك كمتر مصرف شود.


يك خانه ارگانيك داشته باشيد

ظروف یكبار مصرف: تا جایی كه می‌توانید این ظروف را نخرید. هم برای سلامت خودتان خوب نیست، هم برای طبیعت و هم برای وجهه خانه‌داری‌تان. .. اگر مجبور شدید از این ظرف‌ها بخرید می‌توانید از انواع تجزیه‌پذیر آن‌ها خرید كنید. لیوان‌هاي كاغذی یا ظروفی كه با نشاسته ساخته می‌شوند در بازار پیدا می‌شوند.


يك خانه ارگانيك داشته باشيد

كیسه پلاستیكی: به تازگی كیسه‌هایی به بازار آمده كه چند بار می‌توانید از آن‌ها استفاده كنید. آن‌ها با چیزی شبیه به زیپ بسته می‌شوند و می‌توانید با شست‌وشو آن‌ها را دوباره استفاده كنید. به جای كیسه فریزر، می‌توانید از آن‌ها استفاده كنید. موقع استفاده از كیسه فریزر هم می‌توانید با كمی توجه،۲بسته را در یك بسته بگذارید. با اين كار در مصرف آن صرفه‌جویی كرده‌ايد.


يك خانه ارگانيك داشته باشيد

دستمال‌ها: تا جایی كه می‌توانید از دستمال حوله‌ای استفاده نكنید. چند دستمال پارچه‌ای كنار دست‌تان بگذارید كه دائم استفاده و شسته می شوند. با این روش هم صرفه‌جویی خواهید كرد و هم تولید زباله را محدود می‌كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج