اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۸۱۸
۵ نظر
۵۲۱۴
۵ نظر
۵۲۱۴
پ

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

خوب است در گوشه ای از خانه یا اتاق خواب کودک، محلی برای درس خواندن او درست کنید که بسیار شیک باشد و تزئینات زیبایی داشته باشد. مکانی که علاوه بر تجهیزات لازم برای درس خواندن، دکوراسیون خوبی هم دارد.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید





برترین ها: خوب است در گوشه ای از خانه یا اتاق خواب کودک، محلی برای درس خواندن او درست کنید که بسیار شیک باشد و تزئینات زیبایی داشته باشد. مکانی که علاوه بر تجهیزات لازم برای درس خواندن، دکوراسیون خوبی هم دارد. وقتی محل درس خواندن آنها زیبا و هیجان انگیز باشد، با رغبت بیشتری سراغ تکالیف خود می روند و دیگر انجام تکالیف و کارهای مدرسه برایشان خسته کننده نخواهد بود.

ساخت مکان الهام بخش

اگر فضای کافی در خانه دارید و می توانید یک اتاق بزرگ را به اتاق کودک اختصاص دهید، موقعیتی همچون کلاس درس برای او در خانه درست کنید. میز و صندلی، کتابخانه، محل بازی و ... . همه این موارد باعث می شوند تا کودک با آزادی بیشتر در اتاق خود درس هایش را بخواند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

از وسایل غیر معمول برای هیجان بیشتر استفاده کنید

اگر از ایده کلاس درس خوشتان نیامد، می توانید یک گوشه خانه را به پشه‌بند اختصاص دهید. در اتاق، کتابخانه رنگی با کتاب های متنوع و رنگی، یک میز تحریر زیبا، فرش روشن و بالشتک های رنگی و زیبا استفاده کنید. بالای تخت کودک نیز یک پشه بند نصب کنید تا کودک با خیال راحت داخل این اتاقک توری برود و درس هایش را بخواند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

قابلیت جابه جایی وسایل

آیا تصور می کنید فرزندان شما باید بدون حسادت به یکدیگر سرشان را پایین بیندازند و با هم از وسایل مشترک استفاده کنند؟ اشتباه می کنید. همه کودکان دوست دارند وسایل شخصی و اختصاصی خود را داشته باشند. برای این منظور، شما هم این شرایط را برای آنها مهیا کنید. لازم نیست خیلی هزینه کنید. چند سطل و سبد که زیبا هستند را انتخاب و وسایل هر کدام از بچه ها راداخل آنها بریزید. با این کار، هر وقت در هر جای خانه بخواهند می توانند بساط درس و مشق خود را برپا کنند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

نصب تخته سیاه

یکی از دیوارها اتاق کودک را به تخته سیاه تبدیل کنید. بگذارید فرزندان شما در هر سنی که هستند روی دیوار تکالیف خود را تمرین کنند. فرزندان بزرگ تر در بالا و کوچک ترها در پایین. با نصب یک تخته سیاه بزرگ، دیگر هیچ دعوایی میان فرزندان را شاهد نخواهید بود.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

تابلو اعلانات

تابلو اعلانات، کودکان را روی نظم نگه می دارند. می توانید خودتان یک تقویم بسیار بزرگ درست و روی یکی از دیوارها نصب کنید. برای تهیه آن می توانید از یک پارچه یا کاغذ بزرگ و روبان های رنگی استفاده کنید. به کودکان بیاموزید، تکالیف و کارهای بعد از مدرسه خود را روی این تقویم بنویسند تا همیشه طبق برنامه پیش بروند و کاری را فراموش نکنند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

سبد ظرفشویی

سازمان دهی و نظم بخشیدن به اتاق کودک، به هزینه زیادی نیاز ندارد. می توانید از وسایل اتاق های دیگر برای این منظور استفاده کنید. به طور مثال، می توانید آبچکان رومیزی آشپزخانه را به اتاق بیاورید و از آن به عنوان نگهدارنده پوشه و جا مدادی و خودکار استفاده کنید.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

پانل آهن ربایی

با نصب پانل های آهن ربایی در اتاق کودکان، آنها می توانند آثار هنری، یادداشت ها و ... را روی آنها نصب کنند و در ضمن، نقش سازمان دهنده را نیز ایفا می کنند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

اتاق کار کودک

کودکان که بزرگ می شوند، چیزهای بیشتر از مداد و کاغذ و سطل بازی نیاز دارند. آنها میز تحریر می خواهند تا مثل یک بزرگسال تکالیف خود را انجام دهند. اگر چند فرزند دارید و اتاق های خانه محدود است، میزهای آنها را اطراف اتاق مشترکشان بچینید تا هر کدام حس استقلال داشته باشند و کارهای درسی خود را روی آن انجام دهند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

از بین بردن صداهای اضافه

هیچ چیز به اندازه شنیدن صدای اتفاق های خوب از اتاق های دیگر خانه نمی تواند حواس کودکان را پرت کند. به همین دلیل، اگر قسمتی که برای مطالعه کودکان انتخاب کرده اید در ندارد، بهتر است یک درب کشویی برای آن در نظر بگیرید.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید

فضای رو به بیرون بسازید

میز بهترین مکان برای انجام کارها است اما گاهی هم بد نیست بچه ها رها و آزادانه روی زمین یا مبلمان راحتی تکالیف خود را انجام دهند. برای آنها یک فضای اختصاصی درست کنید تا بتوانند با آسایش و لذت بردن از منظره بیرون کارهایش را انجام دهند.

اتاق درس زیبا برای بچه ها درست کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تن تن

      همه این کارارو بکنیم که بچه درس بخونه یا حواسش پرت شه؟

    • سیمین

      تو ایران از هر 1000 بچه شاید فقط 20 بچه امکان داشتن چنین اتاقایی رو دارن!

      پاسخ ها

      • دريا

        اگر خوبها و لذت ها را نشناسيم هميشه براي معموليهاي تكراري تلاش خواهيم كرد. چه اشكالي داره اگر فعلا نداريم دليل بر اين نميشه كه هيچگاه نخواهيم داشت. لذت ببر و بگذار در خاطرت بماند تا روزي فرصتش بدستت آيد.

    • مارال

      همه این ها هزینه بر نیستن . 6 تا عکس اولی خ کم هزینه تر هم هستند.
      خانواده هایی که من دور و برم هستن از طبقه متوسط هستند برای اتاق بچه شون بیشتر از اینا هزینه می کنن اما هیچ کدوم به زیبایی این عکسا نیست. چون خلاقیت ندارن. و فقط میخوان همه چی رو بخرن بچینن. دیگه به این فکر نمی کنن که آیا لازم هست یا به اتاق می خوره .....

    • mobina

      من که اگه اینجا باشم به تنها چیزی ک توجه نمی کنم درسه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج