اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۱۵۰
۱۴ نظر
۵۱۲۸
۱۴ نظر
۵۱۲۸
پ

عکس: کل کل جالب پپسی و کوکاکولا!

کل کل های تبلیغاتی دو رقیب محبوب و دیرینه صنعت نوشابه سازی دنیا تمام شدنی نیست. در این تصویر شاهد دو استفاده متفاوت با پیام های جدا از یک طرح یکسان توسط این دو کارخانه را شاهد هستید.

عکس: کل کل جالب پپسی و کوکاکولا!
برترین ها: کل کل های تبلیغاتی دو رقیب محبوب و دیرینه صنعت نوشابه سازی دنیا تمام شدنی نیست. در این تصویر شاهد دو استفاده متفاوت با پیام های جدا از یک طرح یکسان توسط این دو کارخانه را شاهد هستید.

عکس: کل کل جالب پپسی و کوکاکولا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلمانی

      برندهایی که بوی خون می دهند و هر دو، درصدی از درآمدشان به ارتش اسرائیل تعلق دارد و کشورهای ضعیف جهان سوم حق ورود غیر از آنها و حق گرفتن گمرک از انها را ندارند. یکی شعارش "هر پنی را برای نجات اسرائیل بدهید است و دیگری را برعکس می کنی که بنوشی، به دین خودت توهین کرده ای ... عجب روزگار نامردی است...

      پاسخ ها

      • صابر

        تو برو همون دوغ شتر روبخور
        بزار ما همين رو بخوريم
        نوش ما و صاحبانش

      • بدون نام

        پفک نمکی هم مال استکبار جهانیه مخفف اینه...
        پفک نمکی:پول بدین فرار کنین نان شما مال کشورهای یهودیه... :))

      • سلمانی

        صابر عزیز! ادب است که موجب پیشرفت شما می شود خواهش می کنم فکر کنید رو به رو صحبت می کنیم و فضا دروغی و مجازی نیست! .. دوغ شتر هم نوشیدنی مردم ایران نیست (گرچه شتر های خوبی می پروریم و خارجی ها استفاده می کنند و من و تو همدیگر را با آن مسخره می کنیم) اما اگر عقل را هم به کار بگیریم دوغ خودمان خیلی چیزها از نتدرستی به شما می دهد و همان چیزی که بابت آن در آدم کشی شریک می شوید و دولت های ما باید بابت اجازه ی نشر آن در ایران باید جواب بدهند اقل ضررش معده ی ضعیف است ... همان چیزی که ببخشید توالت شوی خوبی هم هست. ما هم نوشیدنی های جایگزین زیادی داریم که به سلامت روح و جسم کمک می کند و استفاده می کنیم و از سلامت حاصل شده به هموطنان خود هم نمی پریم و حق شما هم می دانیم هر چیزی که دوست دارید نوش جان کنید اما آگاهی دادن را وظیفه ی خود می دانیم و به سان هدیه ای به هم وطن خودم که شما باشید هدیه می دهیم پذیرش هم حق شما ست ..

      • رسول

        بازم یه آدم متوهم دیگه( سلمانی رو میگم)

      • سلمانی

        رسول جان بگی کجاش توهم بود ممنونت می شم !

      • سلمانی

        آقا رسول و آقای کاربر! عزیز! وقت آن نرسیده نسل ما عادت اهانت بدون ارائه ی دلیل به دیگران را کنار بگذاره ؟ تاکی می خواهیم از این جهان سومی بازی هادر بیاوریم؟.. خب بااین منطق شما تکفیری ها خیلی از شما پیشرفته تر هستند. متهم می کنند ، سر می بُرند بعد هلهله کنان لقای خدا را جشن می گیرند... دوستان من! قرن قرنی نیست که مفت سرکار برویم. آنها برای حکومت بر مغزهای جهان سومی ما برنامه های شان شبکه ها شان تکمیل است بچگانه هم مثل ما کار نمی کنند حقیقتا حساب شده زحمت می کشند ... اما Pay Every Penny to Save Israel شعار لوگوی پپسی هست چه بنده را متوهم بدانید چه ندانید... یک بار اینترنت لامصب را بجورید! آن ها از هر چیز -تاکید می کنم - از هر چیز ممکن برای تحکیم حاکمیت خود استفاده می کنند آن چیزی را که شما توهم می نامید آن ها فریاد می زند و به آن افتخار می کنند. بارها کوکاکولا به عنوان برترین حامی صهیونیست چایزه گرفته همین پفکی که شما حقیر را بدون هر گونه انتساب به حرف من تمسخر می کنید به گفته ی یک مقام انگلیسی ببخشید" رحم ها" و "بیضه" های ایرانی ها را خشک کرده است.. بروید سیل بیماران مرکز رویان را ببینید و برنامه های قطع نسل ما را ... این را هم با سور می گفت نه با سوگ ... من با آگاهی پفک هم نمی خورم آن یک برندی صهیونی نیست برند بودن را هم دلیل نیاوردم عرض کردم انتفاع ارتش خونخوار بود. بروید تحقیق کنید عید پوریم را بجورید ببینید چه جور به خون آریایی من و شما تشنه اند ..

    • بدون نام

      جمله کوکا باحال تر بود

    • المیرا

      چکار داریم؟ به نفع هر کی که هست .اینقدر غصه داریم که اینا توش جوکه .

    • همراه آبی

      فقط آب دوغ خیار

      پاسخ ها

      • نگین

        ایول++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      بابا يكم مؤدبانه تر كامنت بذاريم!همه با هم دعوا دارن!قبلنا اينجورى نبودااا!همش عوارض اون هشت ساليه كه گذشت مردم ديگه اعصاب ندارن!:)

    • ramin chelsea

      Nooshabehaye khodemoon maze … Mide!!!!!!!

    • ایمان

      سلام.اصلاکوکا ی برند امریکای هست وهیچ ربطی به اسرائیل نداره اگر ی مقدار درمورد تاریخچه کوکا مطالعه کنیم متوجه میشیم کوکا موقعی به چرخه امده که اسرائیلی وجود نداشته.حالا کاری به اینا نداریم اگه کوکا نخوریم زمزم زمزم بخوریم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج