adexo3
۱۱۹۶۵۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پست بامزه روی کین از سینما رفتن با نوه‌اش

روی کین با یک پست اینستاگرامی بامزه برای یک بار دیگر نشان داد که تخصص ویژه‌ای در سرگرم کردن هوادارانش در این شبکه اجتماعی دارد.

فوتبالی: روی کین تصویری از خودش در سینما در کنار نوه اش منتشر کرده است. کین تصویری از خودش منتشر کرده که خودش در حال نوشابه خوردن است و نوه اش هم پاپ کورن می خورد. کین به شوخی نوشته است که با نوه اش در مورد این که از بین فیلم ترسناک "جیغ" و انیمیشن خانوادگی "سینگ ۲" کدام یک را انتخاب کنند، بحث کرده اند و در نهایت انتخاب روی کین یعنی فیلم "Sing ۲" به سرانجام رسیده است. روی کین در این باره نوشته است:" بعد از بحث با نوه ام در مورد انتخاب یکی از میان فیلم های "Scream " و "Sing ۲" در نهایت من برنده شدم. فیلم Sing ۲ درخشان بود."

پست بامزه روی کین از سینما رفتن با نوه‌اش

یک هوادار به شوخی نوشته است:" روی همیشه به 50-50 کردن علاقه زیادی دارد." و دیگری نوشته است:" Sing 2؟ بی خیال."و دیگری هم نوشته است:" یک پست طلایی دیگر از روی."

روی کین 50 ساله علاقه وافری به انتشار پست های بامزه در شبکه های اجتماعی دارد. او در تابستان گذشته تصویری از خودش با لباس یک سگ عروسی منتشر کرده بود. ستاره ایرلندی اسبق منچستریونایتد همچنان و با وجود سالها گذشت از اتمام فوتبالش محبوبیت زیادی میان هواداران دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج