اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۱۳۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: کار تیم ملی در استرالیا سخت‌ است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار تیم ملی در جام ملتها دشوارتر از جام جهانی است و مسیر سختی را پیش رو داریم.

خبرگزاری مهر: کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ذهن ما روی جام ملتها متمرکز شده است. اولویت اصلی ما آماده سازی برای جام ملتهای آسیاست. بازی با کره جنوبی قدم اساسی برای آماده سازی جام ملتهای آسیاست.

وی افزود: گروه سختی در جام ملتها داریم. کار ما در برزیل سخت بود ولی در جام ملتها سخت تر است و مسیر دشواری پیش رو داریم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: البته خوشبختانه توانستیم توقعات هواداران تیم ملی را بالاتر ببریم. هفته گذشته که به مالزی رفته بودم شاهد بودم که تمام حاضران در کنفرانس فیفا از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی راضی بودند و ما را تحسین کردند. از این روست که می گویم وظیفه ما مشکل است ولی خوشحالم که این چالش را قبول کنم. از کیفیت بازیکنان و کاری که در برزیل انجام دادم بسیار راضی ام.

کی روش تاکید کرد: نباید هیچ زمانی را از دست بدهیم و با تعهد و انگیزه زیاد از تیم ملی حمایت کنیم تا عملکرد خوبی در جام ملتهای آسیا داشته باشیم. خوشبختانه در جام جهانی برزیل توقع خاصی از ما نداشتند ولی الان توقع از ما بسیار بالاست. طرفداران و حامیان تیم ملی توقع زیادی از ما دارند ولی فقط صحبت و قول دادن کافی نیست و باید کار زیاد انجام بدهیم تا بتوانیم تمام رقبایمان را پشت سر بگذاریم چون آنها هم سخت مشغول کارند تا ما را شکست بدهند.

" آیا شما قول می‌دهید که به رویای ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها تحقق ببخشید"؟ کی روش در پاسخ به این سئوال گفت: ما با تعهد کامل آماده می شویم تا در جام ملتهای آسیا باعث غرور مردم ایران شویم. چیزی که می توانم به شما قول بدهم این است که هر روز بهترین عملکرد را داشته باشیم. شرایط ذهنی ما ساده و شفاف است. بازی بعدی ما با کره جنوبی است که باید سعی کنیم با آمادگی کامل تمام حریفانمان را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: من به تیم و بازیکنانم اعتقاد دارم و فکر می کنم بتوانیم این آرزو را (قهرمانی در آسیا) تحقق ببخشیم. ما باید در کنار هم متحد و همدل باشیم و شعار یک تیم، یک ملت و یک رویا را محقق کنیم.

" آیا از بازیهای تدارکاتی تیم ملی راضی هستید"؟ وی در پاسخ به این سئوال، گفت: می دانید که هم در گذشته و هم در حال حاضر مشکل بازی دوستانه داشته‌ایم ولی فدراسیون تلاش کرده است حریفانی را برای ما پیدا کند. اگر واقعیت را بررسی کنیم، از خردادماه تا دی ماه تیم های بحرین و قطر (حریفان ایران در جام ملتها) ۱۳ بازی دوستانه انجام داده‌اند ولی ما فقط چهار و یا حداکثر پنج بازی انجام خواهیم داد . با این حال معتقدم یک روحیه قوی می تواند جایگزین بازی هایی باشد که انجام نداده ایم. اگر اتحاد داشته باشیم این خلا را پر می کنیم و به موفقیت می رسیم.

کی روش افزود: شاید تیم‌های رقیب پول بیشتر و کیفیت زمین بیشتری داشته باشند ولی من به شما قول می دهم با بازیکنان شجاعتر و با قلبی بزرگتر به مقابل حریفان برویم. در آخر نتیجه دست خداست.

سرمربی تیم ملی که یکی از حامیان نلو وینگادا بود، درباره برکناری و احتمال انتخاب کرانچار سکوت اختیار کرد و گفت: امروز صحبتی درباره این مطلب ندارم. وقتی رسما سرمربی تیم امید معرفی شود به آن واکنش نشان می دهم.

کی روش در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا نظر او برای تغییر سرمربی تیم امید خواسته شده است یا خیر، گفت: درباره تیم امید آخرین جلسه ای که با من برگزار کردند، جلسه ای بود برای به دار آویختن وینگادا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج