اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۴۶۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عصبانیت نژادفلاح از مجری ۲۰:۳۰

محمدحسین نژادفلاح مسئول اجرایی پرسپولیس از اینکه از او در یک برنامه پخش زنده درباره سیاست پرسیدند ،حسابی شاکی به نظر می رسید.

خبرآنلاین: محمدحسین نژادفلاح که فکر می کرد روی خط دعوت شده تا درباره دربی حرف بزند وقتی دید سئوال اول مجری سرشناس از او درباره این است که چطور به عنوان یک مدیرسیاسی از مجلس وارد فوتبال شده ، کاملا مشخص بود که دلخور شده است.نژادفلاح که در ابتدا این مجری را نجف نژاد صدا زد و حواب شنید که نحف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال است پس از اینکه متوجه شد قرار است سئوال های سیاسی جواب دهد ،گفت:«افراد سیاسی همه جا هستند. همین الان در صداوسیمای خود شما مدیران سیاسی نیستند؟ من یک استاد دانشگاه و معلم هستم. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم ۱۵ سال در کار فوتبال بودم ، بازی می کردم » نجف زاده خیلی سریع میان گفته هایش رفت و گفت همه فوتبال بازی کرده اند که او گفت:« در شهرستان مان تیمداری می کردم. اصولا سیاسی بودن بد هم نیست. همین کاشانی خودش هم سیاسی بود و توانست با پرسپولیس قهرمان لیگ شود.»

او در ادامه سعی کرد انتن دستش باشد و مجری سعی کرد مدارا کند:«من از شما گله دارم که چرا شب دربی دارید با حرف های تان از بدی هایش می گویید و جذابیتش را کم می کنید؟من انتقاد دارم به برنامه شما. این دربی دستاورد های بزرگی داشته اما شما برنامه تان را کاملا منفی برگزار کردید. برنامه چالشی را باید در شب های دیگری برگزار کنید. شب دربی این شما هستید که دارید فیتیله دربی را می کشید پایین. به جای پرداختن به شور بازی ، دارید هیجان بازی را کم می کنید.ما بازی مهم با الهلال را در پیش داریم، بازی رایگان است و می خواهیم هواداران بیایند و از تیمشان دفاع کنند. البته دربی هم مهم است ، چون نتیجه نگرفتیم ، اهمیت ویژه ای را برای مان دارد.»

نژادفلاح که به احتمال فراوان برای انتخابات مجلس می خواهد کاندیدا شود بار قبل هم که در برنامه ۹۰ در چنین شرایطی قرار گرفت ، حسابی عصبانی شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج