adexo3
۲۶۰۲۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاسخ فن خال به انتقاد هافبک من‌یونایتد

سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد به انتقاد اخیر هافبک پیشین شیاطین سرخ که سبک بازی این تیم را کسل‌کننده توصیف کرده است، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد به انتقاد اخیر هافبک پیشین شیاطین سرخ که سبک بازی این تیم را کسل‌کننده توصیف کرده است، پاسخ داد.

لوئیز فن‌خال در واکنش به انتقاد روز گذشته (پنجشنبه) پل اسکولز از سبک بازی منچستریونایتد که آن را کسل‌کننده توصیف کرد، اظهار داشت: فکر می‌کنم که شما یک اصطلاح دارید. من همیشه از یک اصطلاح هلندی استفاده می‌کنم، اما شما (انگلیسی‌ها) یک ضرب‌المثل دارید که بهتر است و می‌گوید: سنگ‌ها و چماق‌ها می‌توانند استخوان‌هایم را بشکنند، اما کلمات هرگز به من آسیب نخواهند رساند. واقعاً ضرب‌المثل فوق‌العاده‌ای است. شما معنای آن را می‌دانید؟

فن‌خال ادامه داد: اسکولز هیچ مسئولیتی در تیم ما ندارد پس می‌تواند هرچه می‌خواهد بگوید. اصلاً چرا او باید چنین چیزهایی بگوید؟ به خاطر منافع باشگاه یا منافع خودش؟

سرمربی هلندی شیاطین سرخ سپس به موضوعاتی اشاره داشت که اسکولز از آنها انتقاد کرده بود. وی تأکید کرد: من نمی‌خواهم از خودم دفاع کنم، چون نمی‌توانم دفاع کنم چون اسکولز یک اسطوره است و طنین صدایش هم آنقدر زیاد است که بتوانم بشنوم. به نظر من شما به عنوان یک اسطوره منچستریونایتد باید با مربی یا دوست او رایان گیگز یا اد وودوارد، مدیراجرایی باشگاه صحبت کنید نه اینکه این‌گونه درباره تیم حرف بزنید، چون قرار است از شبکه‌های خبری حقوق بگیرید.

فن‌خال عنوان کرد: زمانی که اسکولز فکر می‌کند من باید بروم پس می‌روم، اما او آن کسی نیست که مقام مسئول باشد. او وودوارد یا خانواده گلیزر (مالکان منچستریونایتد) نیست. خودم می‌دانم زمانی که ببازیم و باز هم ببازیم کارم تمام است، اما من باید هرکاری که از دستم برمی‌آید برای این باشگاه انجام دهم، چون همان‌طور که گفتم، منچستریونایتد باشگاهی باورنکردنی است.

منچستریونایتد فرداشب (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال پالاس خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج