۴۷۳۳۳۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

همه جا مانده‌های فصل نقل و انتقالات

فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر پنجشنبه شب به پایان رسید و تعداد زیادی از بازیکنان نتوانستند تیم جدید خود را مشخص کنند.

وبسایت نود: فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر پنجشنبه شب به پایان رسید و تعداد زیادی از بازیکنان نتوانستند تیم جدید خود را مشخص کنند.

بازیکنانی که در مهلت یک ماهه نقل و انتقالات لیگ برتر وارد فهرست تیمی نشدند از این بعد به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه های جدید قرارداد امضا می کنند.

هر تیم می تواند سه بازیکن به عنوان سهمیه آزاد در تمام طول فصل به لیست خود اضافه کند. وضعیت بازیکنانی که تا ساعت ۲۴ شب گذشته باشگاه جدید خود را مشخص نکردند در ادامه مرور می کنیم:

محمد آرام طبع

این بازیکن که صحبت هایی درباره جدایی او از پرسپولیس مطرح بود با باشگاه پرسپولیس قرار دارد و این قرارداد هنوز فسخ نشده است.

محمدحسین کنعانی زادگان

نام این بازیکن از لیست باشگاه استقلال خارج شده و دیگر وارد لیست نشد و در حال حاضر هم نمی توانند بار دیگر نام او را به فهرست بازیکنان اضافه کنند که این هم از جمله دردسرهای پرشمار باشگاه استقلال است.

روزبه چشمی

وی که نامش در لیست استقلال قرار ندارد و نمی تواند برای این تیم بازی کند در حال مذاکره با مسئولان استقلال برای جدایی است و مذاکراتی با پرسپولیس و پیکان هم دارد که به صورت جدی به دنبال جذب او هستند. از فولاد و سپاهان هم به عنوان دیگر مشتری های چشمی یاد شده بود که هیچ کدام جدی نشد.

آندرانیک تیموریان

پس از نیم فصل حضور ناموفق در ماشین سازی به استقلال برگشت که به دلیل مشکل محرومیت نقل و انتقالات این تیم قراردادش را با استقلال فسخ کرد و بازیکن آزاد حساب می شود. بعید است وی بدون تیم بماند و از سپاهان و نفت تهران به عنوان گزینه های خواهان کاپیتان سابق تیم ملی یاد می شود.

ابراهیم شکوری

مدافع اسبق پرسپولیس و فعلی سایپا در لیست مازاد حسین فرکی قرار گرفته و هنوز تیمی پیدا نکرده و باشگاهی خواهان به خدمت گرفتن او نشده است.

مهدی بدرلو

وضعیتی کاملا مشابه ابراهیم شکوری دارد.

مسعود حق‌جو

کاپیتان صبای قم با بخشیدن مطالباتش قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده و رضایتنامه اش را دریافت کرد. وی با باشگاه خونه به خونه به توافق رسید و تا آستانه امضای قرارداد پیش رفت اما انتقال او رسمی نشد.

هادی عقیلی

ماجراهای این بازیکن با کمیته انضباطی باشگاه سپاهان ختم به خیر نشد و فعلا بازیکن آزاد است. استقلال خوزستان، صنعت نفت، پدیده و سیاه جامگان از جمله مشتری های وی عنوان شدند اما این بازیکن که نیم فصل اول را بیرون از لیگ ماند برای جدایی با سپاهان به توافق نرسید.

محمدرضا خانزاده

مدافع اسبق پرسپولیس و نیم فصل اول سیاه جامگان قراردادش را با این تیم مشهدی فسخ کرد. وی که بازیکن آزاد است به دنبال حضور در لیگ سوئد است.

شهاب کرمی

هافبک اسبق فولاد که دو فصل سربازی اش در ملوان به پایان رسیده برخلاف سایر سربازان با باشگاه قبلی اش قرارداد ندارد و بازیکن آزاد حساب می شود. سپاهان و پرسپولیس به عنوان مشتری های او عنوان شدند که هیچ کدام به صورت جدی به دنبال جذب وی نرفتند تا همچنان بدون تیم باشد.

مهرداد جماعتی

مدافع فولاد که در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و به صورت توافقی جدا شد بازیکن آزاد است. وی مصدومیتی از ناحیه کمر دارد و فعلا با تیمی توافق نکرده است ولی خودش می گوید هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد.

آرش برهانی

کاپیتان اسبق استقلال پس از نیم فصل ناموفق در تیم مجید جلالی از پیکان جدا شد و از تیم خاصی پیشنهاد ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس باید جماعتی رو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج