اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۱۲۸
۹ نظر
۵۰۲۶
۹ نظر
۵۰۲۶
پ

اشکان خطیبی از ناگفته‌ های "گپ" می گوید

برخلاف آنچه كه برخي‌ها از اين برنامه برداشت كرده‌اند، اين برنامه اصلا قصد توهين به مردم را ندارد؛ متاسفم كه به ما اجازه‌ي آزمون و خطا ندادند.

خبرگزاری ایسنا: اشكان خطيبي كه اين روزها به همراه رامبد جوان اجراي برنامه‌ي «گپ» را در آي‌فيلم عهده‌دار است، درباره‌ي بازخوردهايي كه اين برنامه تاكنون داشته است، گفت:‌ برخلاف آنچه كه برخي‌ها از اين برنامه برداشت كرده‌اند، اين برنامه اصلا قصد توهين به مردم را ندارد؛ متاسفم كه به ما اجازه‌ي آزمون و خطا ندادند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون افزود: يكسري وبلاگ‌نويسان هستند كه در وبلاگ‌هايشان از برنامه «گپ» بد مي‌گويند و سعی دارند به مردم حقنه کنند که اين برنامه قصد توهين به مردم را دارد در حالي كه قصد اين برنامه فقط اين است كه مردم بيشتر با مشکلات بازيگران آشنا شوند و در واقع بگوييم كه بازيگران با وجود مشهور بودنشان هيچ فرقي با مردم عادي ندارند؛ آنها هم مثل همه دل درد مي‌گيرند، ‌عصباني مي‌شوند، عزادار مي‌شوند، تصادف مي‌كنند و ... . ‌متاسفم كه حداقل اجازه ندادند که چند قسمت از برنامه پخش شود و سپس قضاوت كنند.

اشکان خطیبی از ناگفته‌ های "گپ" می گوید

وي خاطرنشان كرد: برنامه «گپ» سعی ندارد بازيگران را از مردم عادي جدا كند؛ به عقیده‌ی من بين من بازيگر با يك رفتگر شهرداري هيچ تفاوتي نيست شايد من به سهم بيشتري از آسایش دست یافته باشم ولي هر دوي ما آدم هستيم و زندگي مي‌كنيم.به شدت معتقدم كه بازيگران مثل تمامي افراد جامعه هستند شايد شرايط زندگي‌شان به خاطر شغلي كه دارند تفاوت داشته باشد ولي همه‌‌ي ما انسان هستيم و از لحاظ انساني هيچ فرقي با هم نداريم.

او در ادامه‌ي صحبت‌هايش با ايسنا درباره‌ي ادامه‌دار بودن برنامه‌ي «گپ» يادآور شد: از همان ابتدا كه طرح اين برنامه توسط رامبد جوان تهيه شد قرار بود ادامه داشته باشد در حال حاضر اين برنامه در ۱۵ قسمت به صورت توليدي ضبط شده است و نمي‌دانم با اين شرايطي كه پيش آمده ادامه پيدا مي‌كند يا خير.

اشکان خطیبی از ناگفته‌ های "گپ" می گوید

خطيبي در پاسخ به اينكه حضور بازيگران به عنوان مجري در برنامه‌هاي تلويزيوني چقدر مي‌تواند به جذابيت اين برنامه‌ها كمك كند؟ گفت: صد در صد مي‌تواند به جذابيت برنامه كمك كند؛ چرا كه مردم دوست دارند بازيگران را در قالب يك نقش ببينند و برايشان جذاب است به شرطي كه از آنها درست استفاده شود،‌ اگر بازيگر باهوش باشد مي‌تواند به جذابيت برنامه كمك كند نبايد در اينگونه برنامه‌ها مبنا را بر حضور يك بازيگر قرار دهيم چرا كه فقط با حضور يك بازيگر جذابيت برنامه تامین نخواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: به نظرم هيچ برنامه‌ي مفرحي نمي‌تواند فقط با حضور يك فرد مشهور موفق باشد، در شرايطي مي‌تواند جذاب و موفق باشد كه يك بستر مناسب در آن برنامه حاكم باشد تا حضور يك بازيگر بتواند به مقبوليت آن برنامه كمك كند.

او در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه آيا يك برنامه‌ي خوب حتي اگر از شبكه‌هاي ديجيتال هم پخش شود مي‌تواند موفق باشد و مخاطبان خود را جذب كند؟ گفت: قطعا يك برنامه خوب زماني كه از شبكه‌هاي تلويزيوني خودمان به روي آنتن برود، مخاطبان بيشتري دارد ولي در كل اگر يك برنامه خيلي خوب و هماهنگ توليد شود در هر صورت مي‌تواند موفق باشد چرا كه در حال حاضر هر شبكه‌اي مخاطبان خودش را دارد.

اشکان خطیبی از ناگفته‌ های "گپ" می گوید

خطيبي در ادامه در پاسخ به اينكه آيا محدوديت‌ها و خط قرمزها در شبكه «آي فيلم» نسبت به شبكه‌هاي تلويزيوني سراسري كمتر است؟ توضيح داد: اصلا چنين چيزي درست نيست؛ ما ديگر عادت كرده‌ايم كه مقابل دوربين بايد چطور برخورد كنيم و فرقي نمي‌كند مقابل دوربين شبكه‌هاي تلويزيوني سراسري باشيم يا شبكه‌هاي ديگر؛ بنابراين لزومي ندارد كه اين محدوديت‌ها كمتر و بيشتر باشد چرا كه در هر صورت ما مقابل دوربين هستيم و رعايت می‌كنيم‌؛ خط قرمزها هم به همين صورت است اصلا تفاوتي با تلويزيون ندارد حتي شايد گاهي اوقات بيشتر هم باشد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون درباره‌ي تفكيك جنسيتي مجريان زن و مرد در برنامه‌هاي تلويزيوني خاطرنشان كرد: اين طرح كه مجري خانم با بازيگران خانم و برعكس مجري آقا با بازيگران آقا وارد گفت‌وگو شوند از همان ابتدا كه رامبد طرح را شروع كرد وجود داشت و قرار شد خانم سحر دولتشاهي با بازيگران خانم و من و رامبد با بازيگران آقا صحبت كنيم چرا كه اگر اين طور باشد بهتر است؛ با توجه به مسایل عرفی جامعه وقتي دو نفر هم‌جنس هم باشند راحت‌تر با يكديگر حرف مي‌زنند و صميمي‌تر وارد بحث و گفت‌وگو مي‌شوند.

همچنين او در ادامه توضيح بيشتري درباره‌ي كليت برنامه «گپ» كه در حال حاضر روي آنتن شبكه آي‌فيلم است، ارائه داد و خاطرنشان كرد: پذيرفتن چنين برنامه‌هايي كه وارد حريم خصوصي و زندگي افراد مشهور مي‌شود، نياز به صبر و تحمل دارد چرا كه براي اولين بار است كه ما به سراغ سوژه‌هاي حاد مي‌رويم و ممكن است خيلي‌ها خوششان نيايد به همين دليل به خاطر حاد بودن سوژه من فكر مي‌كنم اين بازخوردها طبيعي باشد و نياز به كمي صبر دارد.

اشکان خطیبی از ناگفته‌ های "گپ" می گوید

وي گفت: در اين برنامه اين اجازه به ما داده شد تا كمي پايمان را فراتر بگذاريم، ولي من و رامبد و خانم دولتشاهي يك جاهايي مجبور بوديم خودمان را هدف حملات قرار دهیم تا طرف مقابلمان راحت‌تر بتواند ازمشکلات و دغدغه‌های اجتماعیش حرف بزند؛ به طور مثال آن اتفاق نمایشی تصادف و پیرمرد کنجکاو فقط و فقط به این خاطر بود که بازیگرانی که قصد مصاحبه با آن‌ها را داشتیم با خیال راحت‌تر از مسایل و توقع‌هایی که از مخاطبینشان دارند حرف بزنند؛ چرا که می دیدند ما باب طرح این مسایل را باز کرده‌ایم و این باعث می‌شد دیگر سراغ حرف‌های کلیشه‌يی و مرسوم در برنامه های تلویزیونی‌ نروند.

من فكر مي‌كنم اين عمل انتحاري در اين برنامه لازم بود ولي امیدواریم این گونه تعبیر نشود که ما دچار خود بزرگ‌بینی شده‌ایم.حداقل راجع به خودم و رامبد می‌دانم که درگیر این گونه مسایل نیستیم و خوب همیشه برای انجام دادن کارهایي که برای اولین بار اتفاق می‌افتد قربانی لازم است ... در واقع ما مثل یک جاده صاف کن عمل کردیم و تمام نقدها را هم با جان و دل می پذیریم.

خطيبي در پايان گفت: به عنوان صحبت آخر فقط مي‌خواهم بگويم ميان افراد جامعه هيچ تفاوتي نيست ولي گاهي به خاطر فرسايشي بودن كارها شرايط افراد با يكديگر تفاوت مي‌كند اما در هر صورت همه‌ي ما انسان هستيم اين طبيعي است كه تا فردي جاي ديگري قرار نگيرد نمي‌تواند آن را درك كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرسو

      موفق باشند!

    • برنامه گپپپپپپپپپپپپپ

      من عاشق برنامه گگگگگگگگگگگگگگگپ هستم و هر پنجشنبه حتما نگاه میکنم و جمعه ها تکرار!!!!!!!به نظر من گپ بهترین برنامه ای که دیدم.از مجری های توانمند گگگپ هم تشکر میکنم

    • negin

      هرکی میگه بده یا مشکل داره یا فرق بین خوب و بد رو نمیدونه!

    • Mami

      من خیلی نمی تونم ببینم .ای کاش تکرارش و تو هفته می دادند.

    • مریم

      باسلام وخسته نباشید برنامه خیلی خوبی امیدوارم که با انتقادویا احیانابعضی از غرض ورزی ها در مورد برنامه خوبتان از میدان بدر نروید .

    • اینجانب

      اگه با احسان علیخانی صحبت کنه نگاش می کنم

    • مرضيه

      سلام . تو اين اوضاع بد برنامه هاي تلويزيون ، بزنامه شما مثل يك كپسول اكسيژن براي بيماره.

    • مهدخت

      تورو خدااا برنامتونو ادامه بدین ..خیلیییییی دوست دارممممم..

    • eli

      کی پخش میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مرسسسسسسسسسسسسسسسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج