اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۴۹۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رحیمی: کاش مواضع خادم به درستی تعبیر شود

حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک اعلام کرد: متاسفانه استعفای رسول خادم ضربه مهلکی بر بدنه ورزش اول کشور که بزرگترین سهامدار ورزش ایران در مسیر کسب مدال و افتخار در المپیک ها و بازی های آسیایی است، خواهد بود و ما امیدواریم مسوولان مربوطه هر چه سریعتر در خصوص بررسی اظهارنظرهای منطقی و بازگشت وی به عرصه کشتی تصمیم گیری نمایند.

ایسنا: حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۱۳ و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز در بیانیه‌ای به حمایت از خادم پرداخته و از مسئولان خواسته تا نظرات کشتی گیران به درستی تعبیر شود.

در این متن آمده است:

ای کاش مواضع رسول خادم که زبان مشترک همه قهرمانان ورزشی و ‌ملت ایران است به درستی تعبیر شود تا تصمیم گیرندگان در این خصوص مسیر روشن و درستی را در مواجهه با این سیاست اتخاذ نمایند.

متاسفانه استعفای رسول خادم ضربه مهلکی بر بدنه ورزش اول کشور که بزرگترین سهامدار ورزش ایران در مسیر کسب مدال و افتخار در المپیک ها و بازی های آسیایی است، خواهد بود و ما امیدواریم مسوولان مربوطه هر چه سریعتر در خصوص بررسی اظهارنظرهای منطقی و بازگشت وی به عرصه کشتی تصمیم گیری نمایند.

ما ملی پوشان نیز، اصلی ترین وظیفه خود را حفظ عزت و بزرگی ایران و خوشحالی مردم غیور سرزمینمان می‌دانیم. همه ما بر این باور هستیم که باید با حکومت های متجاوز مقابله کرد اما حرف ما این است سیاست منطقی و صریح برای حل این موضوع اتخاذ گردد. حل این موضوع می تواند با تشکیل گروه های دیپلماسی و رایزنی با مراجع بین المللی مربوطه باشد و یا هر راهکار دیگری که می‌تواند به حل این موضوع کمک کند، باشد.
با ادامه این شرایط، قطعا آینده کل ورزش کشور به مخاطره خواهد افتاد.

المپیک ۲۰۲۰ در راه است و ورزشکاران پر افتخار کشورمان در رشته های مختلف و مدال آور از جمله وزنه برداری، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی و ... باید ظرف یکی دو سال آتی سهمیه کسب کنند و رویارو شدن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی طبق قرعه هرگز دور از انتظار نخواهد بود و باید برای آن حتما تصمیم درستی اتخاذ شود وگرنه احتمال تعلیق ورزش کشور وجود دارد که این اتفاق بسیار نگران کننده است.

رسول خادم بارها حسن نیت خود را به کشورش اثبات کرده است. نباید فراموش کنیم که این قهرمان، همان کسی است که با کسب مدال طلا در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا و در آمریکا، باعث نواخته شدن سرود کشورمان و به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ ایران شد و همه به احترام او و ایران تمام قد ایستادند.

خدمات خادم در فدراسیون کشتی نیز بسیار ارزنده بوده و حضور وی در صحنه های مهم بین المللی و اتحادیه جهانی کشتی روح و اعتبار تازه ای به کشتی و ورزش کشور بخشیده است و امیدواریم با حمایتهای منطقی مسوولان ذیربط، این مرد بزرگ به جایگاه خود بازگردد تا سکاندار کشتی نجات ورزش اول کشور در این اقیانوس پرتلاطم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج