۱۱۸۹۰۶۹
۶۳۴۶۴
۶۳۴۶۴
پ

محتوای حمایت شده

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

انواع روش های لیفت صورت برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست و جوانسازی آن، ناشی از بالا رفتن سن و سال انجام می‌شوند. در این مطلب با روش‌ها و اثربخشی آن‌ها آشنا شوید.

برترین‌ها: لیفت صورت یا لیفتینگ کلمه ای است که اغلب با آن آشنایی دارند. به طور کلی لیفت در کلینیک های زیبایی در قسمت‌های مختلف بدن و و نواحی مختلف پوست به مدل های مختلف و با دستگاه های به روز و پیشرفته انجام می شود و باعث می‌شود که در قدم اول چهره فرد استفاده کننده از لیفت ها و عمل‌های زیبایی، بسیار جوان تر و ساداب تر به نظر برسد و در مراحل بعدی به افزایش اعتماد به نفس بیمار و همینطور سلامتی افراد کمک می‌کند. بدیهی است که با افزایش سن و پیر تر شدن هر فرد ، پوست صورت دچار شل شدگی و افتادگی می‌شود و خط فک و اطراف لبها و خط خنده دچار چین و چروک ریز بسیار بیشتر و قابل توجه تر می‌شود. به همین منظور ما در صدد تهیه مقاله بر آمدیم که به شما انواع لیفت صورت با جراحی و بدون جراحی را معرفی کنیم  و توضیح دهیم و از مزایا و معایب هر یک از روش‌ها و ماندگاری آن‌ها و مدت زمان انجام جراحی و دوران نقاهت بگوییم.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

دکتر مجید نداف کرمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

برای مشاوره در تلگرام یا واتساپ پیغام بگذارید.

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت یا ریتیدکتومی یکی  از راه های موثر و پر طرفدار کاهش چین و چروک و افتادگی و شل شدگی پوست و جوانسازی در میان مردم به حساب می‌آید  میلیونها نفر هر سال برای اینکه به پوست صورت خود ظاهر بهتری بدهند  در صدد جوانسازی چهره خود هستند. از روش‌های مختلف جراحی زیبایی برای این امر استفاده می‌کنند لیفت صورت که یکی از روش های انجام این عمل ها می باشد، باعث می شود که پوست صورت به سمت بالا کشیده شود و افتادگی پوست در قسمت سدها و گونه ها به طور کامل از بین برود و خط لبخند و خط فک پاکسازی شوند و با سفت شدن پوست ظاهر جوانتری به صورت شما بخشیده شود. باید توجه داشته باشید که قبل از انجام هرگونه عمل لیفت صورت باید به متخصص ها و پزشک ها و جراح هایی در این زمینه مراجعه کنید و با تحقیقات میدانی و پرس و جو از اطرافیان خو د ومراجعین دکتر بررسی و زیبایی پوست صورت خودتان را با خیال راحت و بدون استرس از نتیجه کار جراحی به دست او بسپارید.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت ابرو چگونه انجام می‌شود؟هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

چه کسانی به لیفت صورت نیاز دارند؟

به گفته بسیاری از پزشکان، افرادی که دارای ویژگی‌های زیر هستند، نیازمند لیفت صورت می‌باشند:

  • افرادی که خاصیت ارتجتعی پوست خود را از دست داده‌اند
  • افرادی که دچار افتادگی پوست و عضلات در ناحیه صورت و گردن شده‌اند
  • افرادی که چروک‌های عمیقی دارند
  • افرادی که پوست ناحیه گردن و چانه جوانی خود را از دست داده‌اند
  • افرادی که از نظر ظاهری مسن‌تر دیده می‌شوند

انواع روش‌های لیفت صورت

در گذشته نه چندان دور انجام لیفت صورت فقط از طریق جراحی و عمل هایی سختی نظیر آن امکانپذیر بود اما با گذشت زمان و پیشرفت بسیار تکنولوژی و افزایش مراجعین  برای انجام امور زیبایی و جوانسازی با استفاده از روش‌های مختلفی که در علم پزشکی به وجود آمده است می‌توان که با کمترین درد و خونریزی و بدون گذراندن دوره نقاهت عمل لیفتینگ صورت را به بهترین نحو انجام داد و جوانی و شادابی و افزایش اعتماد به نفس را برای مدت طولانی برای خود به ارمغان آورد اما لازم به ذکر است که این روش‌ها که به صورت جراحی موقت می باشند باید هر مدتی یکبار به طور کامل و دقیق زیر نظر پزشک متخصص تمدید شوند. انواع لیفت صورت بدون جراحی و بدون نیاز به بیهوشی در مراکز درمانی و زیبایی انجام می‌شوند، و در واقع هیچ کدام نیازی به بستری شدن در بیمارستان و ایجاد برش های عمیق بر روی پوست صورت شما را ندارند. در هر کدام از انواع لیفت صورت شما می توانید سلول های پوست صورت خود را تحریک کنید که کلاژن سازی کند و چین های عمیق و افتادگی پوست و شل شدگی و فرورفتگی گونه‌ها را به مرور زمان و به بهترین شکل از بین ببرند.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت با تزریق ژل

این روش از اصلی ترین روشهای لیفت راحت و کم دردسر و بدون انجام جراحی و برش پوست صورت و خونریزی به حساب می‌آید لیفت صورت با تزریق ژل بسیار در بین مردم محبوب شده و در حال حاضر رواج پیدا کرده است به گونه‌ای که مواد تزریق شده در امتداد گونه‌های فرد مراجعه کننده، شقیقه و لب‌ها و زیر چشم او از حجم مناسب ایجاد می‌شود که باعث می‌شود پوست بیشتر به سمت بالا کشیده شود و سفت شود. هنگامی که این حجم ها به وجود می‌آید باعث می‌شود که چین و چروک و گودی های پوست به راحتی از بین برود در پوستی شاداب و جوان در اختیار ما قرار بگیرد. پرکننده های پوستی که در این روش استفاده می‌شوند از مواد مختلفی و البته متنوعی  به وجود آمده‌اند موادی مانند ژل که اسید هیالورونیک یا اسید پلی لاکتیک و یا هیدروکسیاپاتیت کلسیم نام دارند در ساختار ژل ها و ترکیب آنها به کار می روند، این مواد علاوه بر اینکه منبع بسیار غنی و سرشار از رطوبت به حساب می‌آید باعث می شوند که پوست صاف و کشیده و جوان شود و ماندگاری ژل را بالاتر می برد. به طور متوسط ماندگاری ژل از ۶ ماه تا یک سال در افراد مختلف  با توجه به شرایط مختلف متفاوت می باشد.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

drnadafkermani@

لیفت صورت با تزریق چربی

این روش که هم اندازه روش تزریق ژل معروف می باشد و حتی شاید بیشتر در بین جوانان امروز باب شده است ؛ یکی از روش‌هایی است که بسیار می‌تواند دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق قدیمی ژل داشته باشد، این امر از آنجا تهیه می‌شود که تزریق چربی یا همان فیلر یک روش نیمه تهاجمی در میان جراحان به حساب می آید در این مدل از انجام لیفت صورت خود شخص نشأت می گیرد به بیان دیگر می توان گفت در این مدل از انواع لیفت صورت تزریق چربی از بدن خود شخص درخواست کننده تامین و سپس جراحی زیبایی انجام می شود در این روش می‌توان گفت که سلول‌های چربی که در قسمت های دیگر بدن تجمع کردند و وجود دارند، از طریق لیپوساکشن جدا می‌شوند و می‌توان به هر قسمتی که مدنظر داشت آن را تزریق کرد. به طور کلی سلولهای چربی باعث می‌شوند که تطابق بین سلول هایی که در بدن یک فرد وجود دارد راحت تر  برقرار شود و این سلول ها در صورت ی که ادغام شوند می توانند ماندگاری بالاتری نسبت به قبل حتی تا چند سال آینده داشته باشند.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت با نخ

این روش همانطور که از نام آن پیداست با نخ لیفت انجام می‌شود اما باید توجه داشته باشید که متخصص یا پزشکی که به آن مراجعه می‌کند تا لیفت صورت و گردن را برای شما انجام دهد باید تبحر و تجربه کافی در انجام این کار را داشته باشد و در مکزی معتبر و دارای کادر حرفه ای باشد تا بتواند نقش را در قسمت ها و نواحی مناسبی از صورت شما قرار دهد و ظاهر طبیعی و زیبایی به پوست صورت شما ببخشد. قرار دادن نخ در صورت علاوه بر اینکه به کشیده شدن پوست بسیار کمک می‌کند باعث می‌شود که روند طبیعی شادابی و جوانسازی و زاویه سازی صورت به طور قابل توجهی بیشتر شود و کلاژن سازی بسیار افزایش یابد.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

عمل لیفت شقیقه و مزایای آن

لیفت صورت با جراحی

لیفت صورت یا کشیدن پوست یکی از روشی است که در آن، با ایجاد برش‌های اندک و ریز در کنار پوست صورت و کشیدن عضلات یا پوست در ناحیه موردنظر برای لیفت، جوانسازی پوست صورت به سرعت انجام می‌گیرد. در جراحی زیبایی لیفت آندوسکوپیک معمولا برش‌ها بسیار کوچک، نامشخص و راحت روی پوست صورت ایجاد می‌شود و پیچیدگی چندانی برای پزشکان متخصص ندارد.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت با بوتاکس

بوتاکس یکی از موثرترین و پرطرفدارترین روش‌های درمانی حال حاضر ایران و جهان است که در مراکز پزشکی و زیبایی بسیار به وفور به کار برده می‌شود و بسیار طرفدار دارد به خصوص در میان قشر جوان. تقریباً تمام بیماران از سن بیست ساله تا هشتاد ساله از این درمان  راضی اند و بسیار بهره می‌برند. متخصصین از بوتاکس برای درشت کردن چشم‌، بالا بردن ابروها، صاف کردن خطوط ریز دور چشم و از بین بردن غبغب و صاف کردن گردن و بسیاری موارد دیگر مشابه استفاده می‌نمایند. بسیاری از افرادی که خود را برای انجام عمل‌های سنگین زیبایی و جوانسازی آماده نمی‌بینند، روش لیفت صورت با بوتاکس را به دلیل راحتی و آسانی انتخاب می‌کنند چرا که درمانی سریع است و نیازی به استراحت و گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت و رعایت های خاص ندارد.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت با هایفوتراپی

هایفو یکی از روش‌های نسبتاً جدید و پیشرفته در امور زیبایی و جوانسازی پوست صورت است که به منظور سفت کردن و کشیدن و لیفتینگ پوست و کاهش حالت ارتجاعی بودن صورت انجام می شود و می‌تواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت شود. در هایفوتراپی با دستگاه مخصوص از امواج فراصوت یعنی همان امواج سونوگرافی برای صورت بیمار استفاده می شود. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد می‌نماید و باعث تولید کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌ها از جمله پوست را برعهده دارند و این اتفاق بی نظیر و سریع باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک و بدون افتادگی و شل شدگی داشته باشیم.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت با کربوکسی‌ تراپی

در این روش با تزریق مقدار کمی دی‌اکسید کربن (CO2) به زیر پوست به تجزیه رسوبات چربی و تولید کلاژن بسیار کمک می‌نمایند. علاوه بر این همچنین جریان خون را به طور قابل توجهی افزایش داده و خاصیت ارتجاعی پوست و چروک‌ها و افتادگی ها و شل شدگی ها  ا بسیار زیاد بهبود می‌بخشد. جوانسازی پوست با ابن روش می تواند به رفع جوش‌ها، خطوط ریز و تیرگی زیر چشم هم بسیار کمک می‌کند.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت با میکرونیدلینگ

این روش جوانسازی جدید و لیفت یکی از کم خطرترین و مؤثرترین و مقرون به صرفه ترین روشهاست که توسط یک دستگاه پیشرفته و حرفه ای ضربه های کوچکی با سوزن به پوست صورت شما وارد می‌شود و باعث تولید سلول‌های فیبروپلاست و تحریک کلاژن سازی افزایشی پوست می شود و مشکلات پوستی تا حدی که قابل توجه است در مدت زمان کوتاهی بدون دردسر برطرف می‌گردد.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت به روش اندولیفت

یکی دیگر از روش‌های  لیفت صورت، لیفت صورت به روش اندولیفت است. هدف از انجام این روش، از تجزیه کردن چربی‌های زیر پوستی و تحریک پوست در جهت کلاژن سازی است. در این روش از  یک لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای انجام این اقدامات استفاده می‌شود.لیفت صورت به روش اندولیفت بدون خونریزی و جراحی انجام می‌شود برای همین گزینه مناسبی برای افرادی است که ترس از جراحی دارند.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

لیفت صورت چه مزایایی دارد؟

  • سفت‌تر شدن پوست
  • حفظ شادی و طراوت صورت
  • جوان‌سازی و افزایش اعتماد به نفس
  • از بین بردن چروک‌های سطحی چهره
  • از بین بردن غبغب
  • روشی ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض جانبی

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

هزینه لیفت صورت

هزینه لیفت صورت و گردن می‌تواند به عوامل بسیار زیاد و مختلفی از جمله روش لیفتنیگ انتخابی فرد مراجعه کننده  بستگی داشته باشد. دستمزدی که هر متخصص لیفتینگ برای خود دریافت می‌کند نیز می‌تواند بسیار  متفاوت بوده و بر هزینه لیفت صورت شما به طور قابل توجهی تاثیرگذار باشد. برای آگاهی دقیق از هزینه لیفتینگ باید خود شما و به صورت حضوری به یک کلینیک معتبر و یا یک متخصص لیفتینگ حرفه ای مراجعه کنید تا در انجا توسط پزشک و متخصص پس از بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن شرایط مختلف ، هزینه دقیق را با شما در میان بگذارد.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

کلام آخر

به طور کلی در حال حاضر در جامعه ما روش های بسیار زیادی برای انجام لیفت صورت و گردن و پوست تمام نواحی بدن برای زیبایی و جوانسازی وجود دارد اما نباید فراموش کرد که انجام دادن این عمل های زیبایی متنوع به صورت متفاوت و پشت سر هم باعث می شود که به بافت اصلی پوست صورت شما آسیب وارد شود و در دراز مدت می تواند اثرات خوبی بر اجرای نگذارد بنابراین فقط هنگام ضرورت و لزوم به انجام این عمل ها روی بیاورید، امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و ما باید بگویم که نوشتن تمام روش های موجود  و متنوع در انجام لیفت گردن و صورت بسیار نیاز به مکان و جای بیشتری داشت که قلم ما از نوشتن آنها قاصر است و من فقط متن هایی را برای شما به ارمغان آوردم که بتواند در شفاف سازی انتخاب نوع لیفت و چگونگی این روش به شما کمک کند.

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

دکتر مجید نداف کرمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران 

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۳۴

۰۲۱-۲۲۱۳۴۹۹۷

برای مشاوره در تلگرام یا واتساپ پیغام بگذارید.

تلگرام

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

واتساپ

۰۹۱۰۵۸۹۸۰۰۵

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

drnadafkermani@

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

drnadafkermani.com

انواع لیفت صورت | بررسی روش‌های مختلف لیفت صورت

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۱، طبقه دوم، واحد ۱۰

سوالات متداول

جراحی لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

3 ساعت یا بیشتر.

نقاهت بعد از جراحی چه مدت است؟

یک هفته استراحت کنید و بعد شروع به انجام کارهای روزانه کنید اما تا چند وقت جسم سنگین جا به جا نکنید.

عوارض بعد از جراحی چیست؟

سوزش و خارش پوست که با دارو برطرف خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج