۱۳۷۸۵۲۷
۱۰۰
۱۰۰
پ

رپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

انتخاب پیج تبلیغاتی در اینستاگرام می‌تواند از هزینه‌های تبلیغاتی شما کاسته و به شما کمک کند با هزینه کمتر، فالوور بیشتری جذب کنید و فروشتان را افزایش دهید

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام، یکی از بهترین روش‌ها برای آنلاین شاپ‌ها و کسب وکارها برای معرفی خدمات و محصولاتشان به طیف گسترده‌‌ای از مخاطبان است. بسیاری از صاحبان مشاغل، بارها تجربه تبلیغات در اینستاگرام را داشته‌اند و نتایج متفاوتی را از تبلیغات خود بدست آورده‌اند. بعضا صاحبان پیج، هزینه بالایی برای تبلیغات اینستاگرامی کردند اما نتیجه نگرفتند، اما گاهی با هزینه کمتر، بازخورد خوبی از تبلیغ در اینستاگرام بدست آورده‌اند. عوامل متعددی موجب تفاوت در بازدهی تبلیغات اینستاگرامی دارد که یکی از آن‌ها نحوه انتخاب پیج برای تبلیغات در اینستاگرام است. کسب و کارها باید در ابتدا بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات را شناسایی کرده و با توجه به حوزه فعالیتشان، مناسب‌ترین پیج‌های اینستاگرامی را برگزینند. انتخاب پیج تبلیغاتی در اینستاگرام می‌تواند از هزینه‌های تبلیغاتی شما کاسته و به شما کمک کند با هزینه کمتر، فالوور بیشتری جذب کنید و فروشتان را افزایش دهید.

در این مقاله قصد داریم تا نکات و ویژگی‌های بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات را شرح داده و سپس لیستی از بهترین پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام در حوزه‌های مختلف را معرفی کنیم. با مطالعه این مقاله شما با انواع پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرامی آشنا شده و بهتر می‌توانید هزینه تبلیغات در اینستاگرام را مدیریت کنید.

چرا انتخاب پیج مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ایرانی است و پیج‌های اینستاگرامی مختلف در حوزه‌های مختلفی به انتشار و تولید محتوا می‌پردازند و مخاطبان مختلفی دارند. تبلیغات یکی از روش‌های سریع برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام است که اگر به صورت اصولی و هدفمند انجام نگیرد، باعث از بین رفتن سرمایه و زمان می‌شود. تبلیغات در اینستاگرام، عموما توسط پیج‌های بزرگ که تعداد فالورر‌های بالایی دارند انجام می‌شود؛ اما آیا تمامی این پیج ها در اجرای تبلیغات خود یک رویه را در پیش می‌گیرند؟ بازدهی تمامی این پیج‌ها یکسان است؟ پاسخ مشخص است. هر یک از پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، روش و شیوه خاص خود را دارند و قطعا لازم است تا قبل از سفارش تبلیغ در پیج های اینستاگرام، تحقیق و بررسی کافی صورت پذیرد تا درصد موفقیت تبلیغات افزایش پیدا کند و هزینه جذب فالورر کاهش پیدا کند.

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک پیج خوب برای تبلیغ در اینستاگرام پیجی است که توانایی جذب و نگه داشتن مشتری را داشته باشد. برخی از نکات انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام و ویژگی های پیج خوب برای تبلیغ در اینستاگرام در ادامه ذکر شده‌اند.

1- محتوای متنوع و جذابی داشته باشد

پیچی که دارای محتوای سرگرم کننده و خلاقانه‌ای است؛ معمولا توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. منظور از محتوای متنوع شامل تصاویر، ویدئو، استوری، ریلز و کپشن‌های جذاب است.

2- میزان تعامل بالا و فالوورهای واقعی داشته باشد

پیجی که دارای نرخ تعامل (engagement rate) بالایی است، اعتبار بالایی نزد مخاطبین پیدا می‌کند و در نتیجه مخاطبین آن، به تبلیغاتی که انجام می‌دهد توجه (اعتماد) می‌کنند. منظور از نرخ تعامل میزان لایک، کامنت و تعداد بازدید است. همچنین تبلیغات در پیج‌های با نرخ تعامل بالا، احتمال ورود پست تبلیغاتی شما به اکسپلور اینستاگرام را افزایش می‌دهد.

متاسفانه برخی از پیج‌های اینستاگرامی، با خرید فالوور، خرید لایک و کامنت و خرید بازدید، نرخ تعامل خود را تغییر می‌دهند تا بتوانند تبلیغات بیشتری بگیرند و قیمت تبلیغاتشان را افزایش دهند. در حالت کلی میزان تعامل استاندارد در پیج‌های ایرانی اینستاگرام به این صورت است که تعداد لایک‌ها ۱۰ تا ۳۰ درصد و تعداد کامنت‌ها ۲ تا ۱۰ درصد از تعداد کل فالوورهای پیج باشند. البته در برخی از حوزه‌ها این ارقام متفاوت است.بیشتر بودن عدد نرخ تعامل خیلی هم خوب است اما کمتر بودن نرخ تعامل از یک درصد یعنی پیج مربوطه فالوورهای فعال و با کیفیتی ندارد.

یک روش دیگر بررسی نرخ تعامل استفاده از ابزارهای بررسی پروفایل اینستاگرام است، در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که نرخ تعامل برای پروفایل وارد شده بیشتراز عدد مورد انتظار ( ۱ تا ۳درصد) است. باید ذکر کرد که پیج های بزرگ اینستاگرامی مقداری فالوور فیک دارند.

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

دو نمونه از ابزارهای تشخیص تعداد فالوور فیک و میزان تعامل واقعی یک پیج در اینستاگرام، استفاده از ابزارهای زیر است:

  • modash.io
  • upfluence

نکته: برخی از پیج‌های اینستاگرامی تصاویری از میزان ویو و اینگیجمنت پیج خود را به اشتراک می‌گذارند، اما به این نکته توجه کنید که این عدد و ارقام به راحتی قابل تغییر هستند و یا حتی با برگزاری چندین کمپین می‌توان آمار را دگرگون کرد. بنابراین بالا بودن تعداد ویو و اینگیجمنت پیج‌های اینستاگرامی به تنهایی نمی‌تواند کیفیت پیج برای تبلیغات را تضمین کند.

3- مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد

به دنبال پیج‌هایی برای تبلیغات باشید که با حوزه کاری شما همخوانی داشته باشند. برای این کار لازم است تا مخاطبین هدف خود را شناسایی کرده و به دنبال صفحاتی در اینستاگرام باشید که سلایق و نیاز فالوورهای آن، با حوزه فعالیت شما همسو باشد. برای مثال اگر شغل شما فروش لوازم خانگی است، تبلیغات در پیج‌های فعال در حوزه ورزش و سلامت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. یک راه برای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات جستجو کردن هشتگ‌های مرتبط با کسب و کار شما در قسمت جستجوی اینستاگرام است

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

- تعرفه تبلیغات مناسبی داشته باشد

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات خود، تعرفه معقولی را در نظر می‌گیرند اما در این میان افراد سودجویی هستند که با ارائه قیمت‌های بالا سعی در افزایش اعتبار خود دارند که این موضوع با تحقیق و بررسی پیج، قابل ارزیابی است. هزینه ۱۰ میلیون تومانی تبلیغات در یک پیج اگر تنها برای شما ۵۰ فالوور داشته باشد، یعنی هزینه جذب فالوور ۲۰۰ هزارتومان بوده است که رقم بسیار بالایی است.

همچنین تبلیغات در پیج‌های رایگان اینستاگرام رو توصیه نمی‌کنیم چون این پیج‌ها فالوور واقعی ندارند و تاثیری کمی بر رشد شما خواهند داشت.

5- تعداد تبلیغات معقولی در روز داشته باشد

بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام پیجی است که روزانه تعداد محدودی از صفحات را برای تبلیغات خود در نظر بگیرد. البته برخی از پیج‌های اینستاگرامی که فعال هستند و روزانه تعداد بالایی استوری تبلیغاتی آپلود می‌کنند، می‌توانند طبق صلاحدید، نسبت محتوا و تبلیغات را به تعادل برسانند. برای مثال پیجی که روزانه 20 استوری آپلود می‌کند می‌تواند بین 2 تا 4 استوری را به تبلیغات اختصاص دهد تا مخاطبین از مشاهده محتوای تبلیغاتی خسته نشوند.

6- در تولید محتوای تبلیغاتی خلاقیت داشته باشد

بطور کلی محتوای تبلیغ (بنر تبلیغاتی) در اینستاگرام یا توسط مجری طراحی و تولید شده و یا اینفلوئنسر و بلاگر خودشان بر طبق سلیقه خودشان اقدام به طراحی سناریو و داستانسرایی درباره سرویس یا محصولات پیج تبلیغ دهنده می‌کنند. بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی از روش‌های تکراری و خسته کننده برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند که این موضوع می‌تواند باعث نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط فالوورها شود. برخی از پیج‌های تبلیغاتی، از ایده‌های نوین و خلاقانه‌ای برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نشده و اغلب در این صورت تمایل بیشتری برای بازدید از پیج تبلیغ شده نشان خواهد داد.

در صورتیکه سناریونویسی و تولید محتوای تبلیغ بر عهده شماست، می‌توانید از خدمات تبلیغات در اینستاگرام گاو بنفش استفاده کنید. گاو بنفش سابقه درخشانی در طراحی سناریو و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موفق در ایسنتاگرام دارد. گاو بنفش این امکان را دارد تا با فراهم آوردن امکانات فیلمبرداری و صدابرداری و استفاده از بازیگرهای چهره در اینستاگرام یک بنر تبلیغاتی موفق برای شما طراحی و اجرا کند . بسیاری از بنرهای تبلیغاتی اجرا شده توسط گاو بنفش وایرال شده و به بازدیدهای میلیونی رسیده اند.

7- خروجی تبلیغات قبلی قابل قبول باشد

تحقیق کنید که آیا پیج اینستاگرامی که برای تبلیغ انتخاب کرده‌اید سابقه تبلیغات موفقی داشته است یا خیر؟ لازم است تا چند روز تبلیغات پیج مدنظرتان را زیر نظر بگیرید و از ادمین‌ پیجی که در پیج مد نظر شما تبلیغات داشته است، سوال کنید که آیا از تبلیغات خود در پیج رضایت داشته‌اند یا خیر؟ البته توجه کنید که با پیج‌هایی ارتباط بگیرید که حوزه فعالیت مشابهی با شما دارند، در این صورت نتایج بدست آمده دقیق‌تر خواهند بود.

با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید احتمال تاثیرگذار بودن تبلیغات خود در دستیابی به مخاطبین هدف و همچنین تارگت‌های خود در اینستاگرام را افزایش دهید.

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

پیش نیازهای تبلیغ در پیج‌های اینستاگرام

انتخاب پیج مناسب برای تبلیغ در اینستاگرام بسیار مهم است؛ چرا که باعث افزایش بازدهی در تبلیغات می‌شود. در این راستا لازم دانستیم تا به برخی از نکات مهم برای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام اشاره کنیم:

۱- آماده سازی پیج اینستاگرامی خودتان: پیج اینستاگرام شما در درجه اول باید آماده تبلیغ باشد. آماده تبلیغ بودن به این معنی است که تعداد حد اقل ۲۰ الی ۳۰ پست در صفحه اینستاگرام شما منتشر شده باشد. هایلایت‌های مناسبی طراحی شده باشد و هایلایت‌ها دارای دسته بندی درستی باشند. مخاطب باید در مرحله اول بتوانید با مطالعه متن بایو نوشته شده، اطلاعات اولیه درباره حوزه کاری و خدمات شما دریافت کند.

2- تعیین مخاطبین هدف: ابتدا باید مخاطبین خود را شناسایی کنید. موضوعاتی چون گروه سنی مخاطبین، جنسیت، منطقه جغرافیایی و علایق آن‌ها، مواردی هستند که در تعیین مخاطبین هدف نقش دارند.

3- تعیین بودجه تبلیغات در اینستاگرام: بودجه تبلیغات در اینستاگرام بستگی به عوامل مختلفی دارد. تبلیغ در پیج های بزرگ هزینه بیشتری میطلبد و برخی پیج ها بر اساس نوع محتوای تبلیغاتی محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند. هزینه تبلیغات در پیجهای اینستاگرام سالانه با توجه به تورم و میزان فالوور پیج های هدف افزایش پیدا می‌کند.

۴- تصمیم گیری درباره سناریو و محتوای تبلیغاتی: نوع محتوای تبلیغاتی شما بر خروجی تبلیغات اثر دارد. میزان بازخورد تبلیغات استوری و ریلز و پست اسلایدی با هم متفاوت است. در ادامه در مورد اینکه تبلیغات استوری بهتر است یا تبلیغات ریلز بیشتر توضیح خواهیم داد.

معرفی بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغات

شما برای تبلیغات در اینستاگرام این انتخاب را دارید که در پیج‌های بزرگ اینستاگرام به تبلیغ بپردازید و یا از پیج‌های کوچیکتر برای معرفی خدمات و محصولاتتان استفاده کنید. انتخاب اینکه تبلیغ در پیج بزرگ بهتر است یا چندین پیج کوچک نیاز به تست کردن دارد و در حوزه‌های مختلف خروجی متفاوت است. در این قسمت قصد داریم برخی از بهترین پیج‌های اینستاگرام در حوزه‌های مختلف را بررسی و ارزیابی کنیم. در این بخش تصمیم داریم تا با توجه به کسب و کار و هدف پیج اینستاگرامی شما، بهترین پیج‌های اینستاگرام در حوزه‌های طنز و سرگرمی، سفر و گردشگری، سبک زندگی، ورزش و سلامت، مد و زیبایی، رستوران و غذا و آموزشی که مناسب تبلیغات هستند را معرفی کنیم. در ابتدا به جدول زیر توجه کنید:. برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره هر پیج میتوانید رو عنوان کلیک کنید.

ایدی پیج

نام پیج

تعداد فالوور

فالوور فیک

میانگین لایک

نرخ تعامل

قیمت (تومان)

pooorblack

پریسا پوربلک

5.3M

25%

302.8K

6.014%

 

paato_maat

پت و مت

1.6M

39%

32K

1.74%

2700000

shomaltravel

شمال ترول

1.6M

31%

91.2k

5.6%

2200000

berim safar

بریم سفر

594K

30%

12.8k

2.28%

700000

negin_abedzade

نگین عابد زاده

2.3M

56%

144.3K

6.24%

 

banovaneh_

بانوانه

1.2M

33%

46.6K

4.17%

3500000

amir_food_review

امیر جابری

2.2M

29%

45.4K

2.12%

 

cook.mag

کوک مگ

6.6M

31%

516.9K

7.85%

7000000

mahsa.bakhtiarnejad

مهسا بختیار نژاد

528K

26%

13.3K

2.87%

 

fitness_cilip

فیتنس کلیپ

2.8M

27%

64.4k

2.41%

1850000

street_stylew

استایل خیابانی

452K

50%

3k

0.75%

 

khaterehasgarii

خاطره عسگری

212K

32%

8.9k

4.33%

 

zheste_akkasi

ژست عکاسی

1.9M

26%

37.3K

1.91%

1750000

sanaz__shafieii

ساناز شفیعی

1M

36%

30.3K

10.33%

 

اطلاعات این جدول از سایت modash استخراج شده است (آذر ۱۴۰۲)

کدام فرمت تبلیغاتی را برای تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی انتخاب کنم؟

تبلیغات بصورت ریلز

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات به صورت ریلز(reels) است. ریلز به فرمتی از محتوای ویدیویی گفته می‌شود که ۹۰ ثانیه طول دارد و همراه با موسیقی در پیج هدف منتشر میشود. از آنجاییکه در الگوریتم جدید اینستاگرام اولیوت بیشتری به محتوای ویدیویی داده شده است، ریلز تبلیغاتی شما در صورت داشتن محتوای جذاب امکان ورود به اکسپلور و وایرال شدن را دارد. همچنین اینفلوئنسر یا صفحه‌ای که ریلز را منتشر می‌کند، می‌تواند شما را به عنوان اسپانسر یا collaborator معرفی کند تا ویدیو در صفحه‌ی شما نیز بارگزاری شود.

تبلیغات بصورت استوری

در این روش تبلیغاتی استوری شما بصورت ویدیو یا عکس در صفحه هدف منتشر می شود. صاحب صفحه میتواند به سلیقه خود اقدام به تبلیغ محصول یا سرویس شما بکند و یا اینکه شما با طراحی یک بنر تبلیغاتی (ویدیو یا تصویر) محتوای تبلیغاتی خود را در اختیار او قرار دهید. می‌توانید پس از پایان ۲۴ ساعت از ادمین پیج اینستاگرام درخواست کنید تا آمار بازدید استوری را برای شما ارسال کند تا ارزیابی دقیقتری از عملکرد استوری تبلیغاتی داشته باشید.

تبلیغات بصورت پست

در این روش تبلیغاتی شما می‌توانید بنر تبلیغاتی خود را بصورت ویدیو یا پست اسلایدی (کاروسلی) در اختیار پیج تبلیغاتی قرار دهید. عموما پیج‌های تبلیغاتی پس از ۲۴ ساعت پست تبلیغاتی شما را از پیجشان پاک می‌کنند پس نباید انتظار داشته باشید که پست تبلیغاتی شما برای همیشه در بین پست‌های پیج تبلیغاتی بماند.

بصورت کلی اینکه چه نوع فرمت تبلیغاتی (پست، استوری، ریلز) را برای تبلیغات در اینستاگرام انتخاب کنید بستگی به عوامل مختلفی دارد. باید در نظر داشته باشید که برخی از پیج‌ها تنها نوع خاصی از محتوا را برای تبلیغات می‌پذیرند. مثلا برخی پیج‌های تبلیغاتی تنها استوری تبلیغاتی منتشر می‌کنندو برخی فقط پست و ریلز. اینکه کدام نوع محتوا در چه نوع پیجی برای تبلیغات مناسب است نیاز به تجربه و آگاهی از رفتار مخاطبان در حوزه‌های مختلف دارد. طبق تجربیات گاو بنفش تبلیغات بصورت استوری برای پیج‌های زیبایی و کلینیک‌های زیبایی خروجی بهتری دارند. در صورتیکه در مورد اجرای تبلیغات در اینستاگرام نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تعرفه تبلیغ در اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟

پیج‌های اینستاگرامی قیمت‌های مختلفی را برای انتشار تبلیغ در پیج به مشتریانشان اعلام می‌کنند. مهم‌ترین فاکتورهایی که هزینه تبلیغات در اینستاگرام را تحت الشعاع قرار می‌دهند موارد زیر هستند:

۱- تعداد فالوور بر هزینه تبلیغات در اینستاگرام اثر دارد.

تعداد فالوور پیج‌های اینستاگرامی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین تعرفه تبلیغ در اینستاگرام است. در حالت کلی هرچه تعداد فالوور یک صفحه در اینستاگرام بیشتر باشد، محتوای تبلیغاتی به افراد بیشتری نمایش داده می‌شود و  به همین دلیل هزینه تبلیغ با افزایش تعداد فالوور بیشتر خواهد شد. البته تعداد فالوور پیج‌های اینستاگرامی، فاکتور دقیقی نیست چرا که برخی از پیج‌ها با خرید فالوور فیک سعی بر افزایش نرخ تبلیغات خود دارند.

۲- نوع محتوا در قیمت تبلیغات در اینستاگرام اثر دارد.

عامل بعدی که بر تعرفه تبلیغ در اینستاگرام تاثیر می‌گذارد، نوع محتوا است. پیچ‌های اینستاگرام برای تبلیغ به صورت استوری، پست و ریلز، تعرفه‌های مختلفی را تعیین کرده‌اند مسلما تعرفه تبلیغ به صورت ریلز از پست و استوری بیشتر است چرا که ریلز امکان وایرال شدن دارد اما پست و استوری این گونه نیستند. تبلیغ در استوری نیز در مقایسه با تبلیغ در پست بازخورد خوبی دارد. در حالت کلی حوزه فعالیت کسب و کار است که تعیین می‌کند از چه نوع محتوایی برای تبلیغ استفاده شود تا حداکثر بازخورد حاصل شود.

۳- حوزه فعالیت در هزینه تبلیغ در اینستاگرام اثر دارد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر تعرفه تبلیغات در اینستاگرام، حوزه فعالیت پیج است. همانطور که می‌دانید رقابت در برخی از صنف‌ها بیشتر بوده و به همین میزان نیز تقاضا برای تبلیغات در اینستاگرام هم بیشتر است. برای مثال حوزه‌هایی مثل مد، زیبایی، تناسب اندام از جمله حوزه‌هایی هستند که به دلیل رقابت بالایی که در آن‌ها وجود دارد، نرخ تبلیغات در این حوزه‌ها نیز بالاتر است. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط یکی از پایگاه‌های خبری در کشور، دارندگان صفحات مد و زیبایی که عموما دارای پسوند بیوتی هستند، نرخ تبلیغات بالاتری نسبت به سایرین دارند. دلیل این موضوع محبوبیت بالای این حوزه و جلب توجه برندهای این صنعت به کاربران است.

۴- وضعیت فعلی پیج در الگوریتم اینستاگرام بر هزینه تبلیغات اثر دارد.

اگر تجربه ورود به اکسپلور اینستاگرام را داشته باشید، متوجه هستید که وایرال شدن پست‌های پیج شما چه تاثیری در بیشتر دیده شدن محتواهای بعدی پیج اینستاگرامی شما دارد. دلیل این مساله نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام است. اگر یکی از پست‌های شما وایرال شود و افراد زیادی با محتوای شما تعامل داشته باشند، احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق برای پست‌های بعدی هم بیافتد. به همین دلیل پیج‌های اینستاگرامی در صورتی که وایرال شده باشند و اخرین پست‌های پیج افزایش بازدید زیادی داشته باشند، هزینه بیشتری را بابت تبلیغات از شما طلب خواهند کرد.

مطالعه بیشتر: الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟ جدیدترین تغییرات الگوریتم اینستاگرام

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

نحوه ارتباط با پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام

پیج های تبلیغاتی بزرگ در اینستاگرام اغلب توسط ادمین اداره می‌شوند. بعد از اینکه پیج اینستاگرامی مورد نظر خود را برای تبلیغات انتخاب کردید، می‌توانید قبل از درخواست همکاری با لایک و کامنت، ارتباطتان را با پیج هدفتان بهبود ببخشید. در نهایت لازم است تا با ارسال پیامی از طریق دایرکت یا ایمیل با ادمین پیج ارتباط بگیرید. درخصوص کسب و کار خود توضیحاتی داده و سپس هدف خود از اجرای تبلیغات را بیان کنید. موضوعی که به عنوان ارزش در کسب کار شما برجسته است را بیان کنید و ادمین صفحه مدنظرتان را توجیه کنید تا حتما آن را در سناریو تبلیغات خود بگنجاند. برای جلوگیری از سوتفاهم بهتر است در مورد نوع محتوا، مدت زمان انتشار محتوا و هزینه‌ها، بصورت شفاف انتظاراتتان را بیان کنید. بعد از توافق و واریز هزینه تبلیغ، باید محتوای تبلیغاتی تان (پست، استوری، ریلز) را برای ادمین فرستاده، تا در زمان مد نظر، اقدام به انتشار تبلیغ شما در پیج خود بکنند.

پاسخگویی ادمین، خود نشانه خوبی از خروجی همکاری شما خواهد داشت. اگر ادمین پیج تبلیغاتی پاسخگویی خوبی نداشت احتمالا در طی فرایند اجرای تبلیغاتی خود به مشکل خواهید خورد و بهتر است از همکاری با آن پیج صرف نظر کنید.

راهنمای انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

چرا باید اجرای تبلیغات در اینستاگرام را به گاو بنفش بسپارید؟

تبلیغات آنلاین گاو بنفش با داشتن سال‌ها تجربه شناخت جامعی نسبت به خدمات تبلیغ در اینستاگرام دارد. گاو بنفش بصورت اختصاصی در زمینه تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام فعالیت میکند. از جمله خدمات اختصاصی گاو بنفش، طراحی بنر تبلیغاتی است. در صورتیکه در نگارش سناریوی تبلیغاتی خود مشکل دارید می‌توانید از ما کمک بگیرید. ما این امکان را داریم تا با استفاده از بهترین تجهیزات تولید بنر ویدیویی، تبلیغاتی شما را بر عهده گرفته و از بازیگرهای چهره اینستاگرامی، در سناریوی تبلیغاتی شما استفاده کنیم. بنر تبلیغاتی شما در بهترین پیج‌های اینستاگرام و مناسب کسب و کار شما، در زمانبندی مناسب منتشر خواهد شد و گزارشات کاملی از خروجی تبلیغات دریافت خواهید کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله از گاو بنفش، بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. دانستیم که انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا باید هدف دقیق خود از تبلیغ را مشخص کرده و با توجه به آن، پیج مناسب را انتخاب کنید. عواملی چون جمعیت هدف، محتوای پیج، نسبت ارتباطات و تعاملات فالووران به تعداد آن‌ها، و اعتبار پیج در این فرآیند مهم و حیاتی هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج