۱۳۷۹۷۵۸
۲۷۸۲۹
۲۷۸۲۹
پ

رپورتاژ آگهی

مدل فرش جدید

اگر به دنبال کسب اطلاعات کافی برای خرید فرش جدید هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فرش جدید در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شود و شامل رنگ‌های خنثی و زیبا مانند طوسی می‌باشد. این فرش برای دکوراسیون‌های مختلف مناسب است و توانسته بازار خوبی را به خود اختصاص دهد. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری در مورد این فرش و طرح و رنگ‌های متنوع آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مدل فرش جدید

مشخصات فرش طوسی

فرش طوسی از جمله مدل فرش جدید و پرطرفدار است که مورد پسند سلایق متفاوت می‌باشد. به سبب اینکه رنگ طوسی یک رنگ خنثی است می‌توان فرش طوسی را با دکوراسیون‌های مختلف ست نمود. این فرش در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تولیدکنندگان به دلیل تقاضای بالایی که برای فرش طوسی وجود دارد، آن را در طرح‌های متنوعی و سایزهای مختلفی تولید می‌کنند. رنگ طوسی را می‌توان در کنار رنگ‌های شاد برای دکوراسیون‌های مختلف به کار گرفت. بر این اساس کاربرد فرش با رنگ طوسی در کنار رنگ‌های متنوع و زیبای پرده، مبل و سایر لوازم منزل جذابیتی خاص دارد. به عنوان نمونه می‌توان از فرش طوسی در کنار رنگ‌های سرد مانند آبی، بنفش و فیروزه‌ای استفاده کرد. این رنگ‌ها زیبایی خاصی دارند. فرش‌های طوسی به راحتی تمیز می‌شوند و همچنین آلودگی و لکه را نشان نمی‌دهند. در واقع نگهداری فرش طوسی بسیار راحت است و برای خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند مناسب هستند.

مدل فرش جدید

البته قرار دادن فرش طوسی در دکوراسیون‌های با رنگ گرم مانند نارنجی و زرد نیز بسیار زیبا می‌باشد و این ترکیب رنگ به فضای خانه گرمی ملایمی می‌بخشد. همچنین استفاده از فرش طوسی در کنار رنگ‌های مشکی، سفید و قهوه‌ای نیز شیک و جذاب است. در حقیقت فرش طوسی را می‌توان با بیشتر رنگ‌ها ست نمود. فرش طوسی از جمله فرش‌های محبوب است که از نخ‌های باکیفیت بافته شده است و به همین دلیل دارای ظاهر شیک و زیبایی می‌باشد. این فرش دوام و طول عمر بالایی دارد و به راحتی دچار کهنگی و رنگ رفتگی نمی‌شود. فرش طوسی به سبب استحکام بالایی که دارد در برابر فشار و کاربرد روزانه همچنان مقاوم است. این فرش در طرح‌های متنوع و زیبایی ارائه می‌گردد و دارای طرح‌های حیوانات، گل و غیره می‌باشد که هر کدام طرفداران بسیاری دارند. 

مدل فرش جدید

نکات مهم برای خرید فرش

جهت انتخاب فرش ماشینی برای دکوراسیون‌های مختلف لازم است به نکات مهمی توجه شود. از جمله این نکات توجه به سبک فرش است. برای انتخاب سبک فرش لازم است به دکوراسیون خانه توجه شود و سبکی انتخاب شود که با مبلمان و رنگ پرده‌ها هماهنگ باشد. برای دکوراسیون‌های مینیمال انتخاب مدل فرش جدید و یا فرش وینتیج انتخابی بسیار عالی می‌باشد. برای دکوراسیون‌های کلاسیک می‌توان از فرش‌های کلاسیک استفاده کرد. فرش‌های کلاسیک شامل فرش افشان و فرش ترنج‌دار می‌‌باشند. برای دکوراسیون‌های معاصر می‌توان از فرش‌های تک رنگ، فرش طوسی و یا از فرش‌های با رنگ مخالف رنگ‌ کف استفاده کرد. برای منازل با دیوار رنگی می‌توان از فرش‌های با رنگ روشن و یا تک رنگ استفاده کرد.

در هنگام خرید فرش مدل جدید به اندازه و شکل فرش توجه نمایید  و آن را متناسب با فضای خانه انتخاب کنید. انتخاب فرش با اندازه بزرگ باعث می‌شود تا ظاهر اتاق کوچکتر نشان داده شود. البته ذکر این نکته لازم است که برای اتاق‌های بزرگ استفاده از فرش‌های با سایز خیلی کوچک مناسب نیست و کاربرد این فرش‌ها سبب می‌شود تا فضای کمتری از اتاق با فرش پوشش داده شود.

فرش‌های گرد برای اتاق‌های غذاخوری و یا قسمت‌های ورودی خانه مناسب می‌باشند. برای خرید فرش مدل جدید لازم است به فاکتورهای مهمی مانند جنس فرش توجه شود. خانواده‌هایی که در خانه بچه کوچک دارند و  یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند بهتر است فرش‌هایی را انتخاب کنند که دارای جنس محکم و بادوامی هستند و با شستشوی مکرر دچار فرسودگی و کهنگی نمی‌شوند. البته زیبایی فرش نیز بسیار مهم است و به خصوص برای اتاق‌های نشیمن بهتر است به طرح و زیبایی فرش توجه زیادی شود و فرش انتخاب گردد که علاوه بر زیبایی متناسب با دکوراسیون اتاق باشد. فرش‌های با نخ اکریلیک  نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه بسیار زیبا و شیک می‌باشد و استفاده از آنها در قسمت‌های مهم خانه مانند اتاق نشیمن بسیار مناسب و شایسته است.

طرز قرار دادن فرش در خانه

در هنگام قرار دادن فرش در قسمت‌های مختلف منزل لازم است به این نکته توجه شود که فرش را در جایی قرار ندهید که لازم باشد به طور مداوم جابجا شود. اگر فرش انتخابی شما پرز‌های بلندی دارد، بهتر است آن را در نزدیک مبلمان راحتی قرار دهید. فرش‌های با پرز بلند را در نزدیک میز نهارخوری قرار ندهید زیرا در صورت آلودگی، تمیز کردن این فرش‌ها به سختی انجام می‌گیرد. فرش‌های کم پرز انتخابی مناسب و عالی می‌باشند.

فرش جدید در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شود. رنگ‌های خنثی از جمله رنگ‌های پرطرفدار هستند که برای دکوراسیون‌‌های مختلف مناسب می‌باشند.  بهترین مدل و رنگ فرش در واقع مدل و رنگی است که با گذشت زمان همچنان زیبایی خود را حفظ کند و با دکوراسیون همخوانی داشته باشد. فرش با رنگ خاکستری از جمله رنگ‌های پرطرفدار سال جدید است، این رنگ در رنگ‌های روشن و تیره می‌باشد که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند . انواع فرش در طرح‌های متنوع و با رنگ‌های طوسی طلایی، دودی، کرم، نسکافه‌ای، نقره‌ای و غیره بسیار پرطرفدار هستند و هر کدام جذابیت خاص دارند. البته لازم است به این مهم توجه شود که انتخاب طرح و رنگ فرش متناسب با دکوراسیون انتخاب شود.

برخی افراد از رنگ‌های شاد برای دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند و برخی دیگر نیز رنگ‌های سرد و گرم متنوعی را به کار می‌گیرند. برای انتخاب فرش با رنگ متناسب برای دکوراسیون‌های مختلف می‌توان از رنگ‌های خنثی استفاده کرد که در این صورت می‌توان آن را در کنار رنگ‌های متنوع به  کار گرفت.

عوامل موثر در انتخاب رنگ فرش

عوامل متعددی در انتخاب رنگ فرش تاثیر دارند، انواع فرش شامل رنگ‌های روشن، تیره و خنثی هستند که می‌توان آنها را با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب کرد. در انتخاب رنگ فرش لازم است به میزان رفت و آمد بر روی فرش نیز توجه شود زیرا افزایش رفت و آمد بر روی فرش سبب آلودگی و لکه‌دار شدن آن می‌شود و برای این اماکن بهتر است از فرش‌های بادوام با رنگ تیره استفاده شود. به عنوان مثال فرش مشکی و یا فرش طوسی از پرطرفدار ترین رنگ های چرکتابی هستند که مورد توجه خانم های خانه دار قرار گرفته اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج