آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۵۹۵۸
۶۱۵
۶۱۵
پ

توقف خودروی سارقان با شلیک پلیس در تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

مهر: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان "پاک نژاد" در حال گشت‌زنی بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری که رفتار مشکوکی داشت، مظنون شده و برای بررسی وی را به شکل نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت انتظامی قرار دادند.

توقف خودروی سارقان با شلیک پلیس در تهران

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان داد، پلاک خودروی فرد مظنون به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور توقف به راننده را صادر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راننده پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد، ادامه داد: مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودروی مظنون را متوقف و او را دستگیر کردند.

سرهنگ مافی با اشاره به اینکه از خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ جفت پلاک مسروقه، ۲ قبضه سلاح سرد، ۲ عدد کامپیوتر مسروقه خودرو، هشت باطری مسروقه مجموعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد، گفت: این متهم پس از انتقال به کلانتری و بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت، در پایان افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج