لطفا این رفتارها را در مطب پزشکان انجام ندهید
یک رسانه آمریکایی با اشاره به چند رفتار که مراجعهکنندگان به مطب پزشکان انجام میدهند، به آنها توصیه کرد از انجام این رفتارها در حین انتظار برای رسیدن نوبت اجتناب کنند.
اعتماد آنلاین: یک رسانه آمریکایی با اشاره به چند رفتار که مراجعهکنندگان به مطب پزشکان انجام میدهند، به آنها توصیه کرد از انجام این رفتارها در حین انتظار برای رسیدن نوبت اجتناب کنند.
یک رسانه آمریکایی با اشاره به چند رفتار که مراجعهکنندگان به مطب پزشکان انجام میدهند، به آنها توصیه کرد از انجام این رفتارها در حین انتظار برای رسیدن نوبت اجتناب کنند.
هافینگتنپست در گزارشی به چند مورد از این رفتارها اشاره کرد :
۱. احترام به حریم خصوصی
کارشناسان بر اهمیت عدم تجاوز به حریم خصوصی دیگر بیماران حاضر در مطب تاکید و به مراجعهکنندگان توصیه میکنند از تحقیق و کنجکاوی درباره دیگر بیماران در رابطه با علت حضورشان در مطب اجتناب کنند.
۲. سر و صدا در اتاق انتظار
سخنان و گفتوگوهای جانبی بین بیماران و مراجعهکنندگان که دربرگیرنده پرداختن به مسائل شخصی و پزشکی است برای دیگر حاضران امری ناراحتکننده و حتی زجرآور میشود، لذا کارشناسان توصیه میکنند بیماران حتی در صورت گفتوگو هم سعی کنند تا این کار را آهسته انجام دهند و برای استفاده از دستگاههای الکترونیکی هم حتماً از هدفون استفاده کنند تا جو آرام اتاق انتظار حفظ شود.
۳. گفتوگو با تلفن همراه
ترجیحاً هنگام ورود به مطب تلفن همراه خود را روی حالت بیصدا قرار دهید، اما اگر مکالمه مهمی باشد، بهتر است از اتاق انتظار خارج شوید تا آرامش دیگران را به هم نزنید.
۴. از ماسک استفاده کنید
در شرایط فعلی استفاده از ماسک امری بسیار حائز اهمیت است، بهویژه برای افرادی که دچار عطسه و سرفه هستند این کار الزامی است، کارشناسان توصیه میکنند برای حفظ سلامت خود و دیگران این مساله را مد نظر داشته باشید.
۵. غذا خوردن در مطب
کارشناسان معتقدند غذا خوردن در اتاق انتظار مطب بدترین گزینه برای گذراندن زمان انتظار است، شاید خوردن یک خوراک کوچک و سبک قابل قبول باشد اما باید در نظر داشت زبالههای بهجامانده حتماً در سطل انداخته و نظافت محل رعایت شود.
۶. پرخاشگری با کارمندان
صبوری در مطبها در حین انتظار برای رسیدن نوبت امری بسیار مهم است، کارشناسان از بیماران میخواهند از پرخاشگری با کارمندان یا جدال با آنها امتناع کنند، زیرا در اکثر موارد علت تاخیر در رسیدن نوبت ارتباط مستقیمی با این کارمندان ندارد.
۷. احترام به شرایط دیگران
کارشناسان توصیه میکنند برای احترام به شرایط دیگر بیماران از آوردن تعداد زیادی همراه و در عین حال از تجاوز به حقوق دیگران در حین نشستن اجتناب کنند.
ارسال نظر