۱۴۰۰۰۱۷
۱ نظر
۱۱۳۷۱
۱ نظر
۱۱۳۷۱
پ

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید کیف چرم زنانه و انواع آن

در این مطلب با ما همراه باشید تا تنها در چند دقیقه بعد از معرفی انواع کیف زنانه، شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های کیف‌ چرم زنانه مرغوب آشنا کنیم.

راهنمای خرید کیف چرم زنانه و انواع آن

از روزهای پرمشغله کاری تا دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های رسمی، کیف چرم زنانه یکی از اکسسوری‌های ثابتی‌ است که علاوه بر آراستن استایل افراد، کاربرد مهمی در حمل وسایل دارد. این همراه ساده و درعین‌حال ضروری، سال‌هاست که به محصولی فراتر از کیف چرم زنانه بدل شده و به‌وضوح استایل فردی را نشان می‌دهد که آن را به همراه دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا تنها در چند دقیقه بعد از معرفی انواع کیف زنانه، شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های کیف‌ چرم زنانه مرغوب آشنا کنیم.

انواع کیف چرم زنانه برای روزهای مختلف

انواع کیف زنانه معمولاً در دسته‌های کیف‌دستی، کیف رودوشی و کیف کوله‌پشتی طبقه‌بندی می‌شوند و همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره کردیم، هر یک از آن‌ها برای موقعیتی خاص مناسب خواهد بود. به‌عنوان‌مثال معمولاً برای دیدارهای دوستانه یا روزهای پرمشغله‌ای که باید به کارهای زیادی سروسامان بدهید، کیف‌‌های رودوشی انتخاب‌های مناسبی هستند و در مقابل، برای مراسم رسمی که استایلی رسمی دارید، کوله‌پشتی انتخاب مناسبی به نظر نمی‌رسد. برند EG نمونه‌های متنوعی از انواع کیف‌های زنانه که قابل‌استفاده با استایل‌های مختلف هستند را با دقت به‌ جزئیات و با درنظرداشتن استانداردهای روز دنیا طراحی کرده است که هم اکنون می‌توانید از طریق فروشگاه EG مشاهده کنید.

راهنمای خرید کیف چرم زنانه و انواع آن

کیف رودوشی:

کیف‌رودوشی برند EG همگام باطرح‌های روز دنیا، از جنس چرم طبیعی و ای جی کانواس طراحی شده است. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌سازد، تقسیم‌بندی منطقی کیف فضای داخلی کیف است. بسیاری از طرف‌داران کیف‌های رودوشی، آزاد بودن دست‌ها را مهم‌ترین ویژگی این محصول می‌دانند.

راهنمای خرید کیف چرم زنانه و انواع آن

کیف کوله‌پشتی:

کیف کوله‌پشتی، همراه مناسبی است که از روزهای دبستان تا روزهای پرمشغله کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تقسیم وزن محتویات داخل کیف، مانع از بروز احساس خستگی می‌شود. مهم‌ترین ویژگی که در هنگام خرید کوله‌پشتی نباید فراموش کنید، وجود جیب‌های کوچک در داخل و خارج از کیف است تا علاوه بر جلوگیری از بی‌نظمی، دسترسی به وسایلی مانند کلید یا تلفن همراه را نیز تسهیل کنند. کوله پشتی برند EG را می‌توان بهترین گزینه برای افرادی دانست که تیپ اسپرت را می‌پسندند.

راهنمای خرید کیف چرم زنانه و انواع آن

کیف دستی

کیف دستی یکی از انواع کیف چرم زنانه است که به استایل افراد، جذابیت ویژه‌ای می‌بخشد. بسیاری از افراد، کیف‌ دستی چرم زنانه را برای روزهای پرمشغله کاری انتخاب می‌کنند تا فضای کافی یرای حمل اسناد و مدارک و حتی لپتاپ داشته باشند. کیف دستی برند EG برای حضور در مهمانی و دورهمی‌های دوستانه نیز انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد که مورد علاقه بسیاری از افراد است.

از نگاه شما، مهم‌ترین موضوع در مورد ظاهر کیف چیست؟ آیا جنس کیف و کیفیت متریالی که برای تولید کیف استفاده می‌شود، مهم است؟

کیف چرم زنانه یا فقط کیف زنانه؟

برای خرید کیف زنانه متغیرهای زیادی از جمله رنگ، مدل و سبک انتخاب افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. اما با نگاهی واقع‌گرایانه متوجه خواهید شد، جنس کیف زنانه از اهمیت بیش از سایر متغیرها برخوردار است. حتماً می‌دانید که انواع مختلف چرم از درجه‌های کیفی گوناگونی برخوردارند و به‌این‌ترتیب از نظر دوام و زیبایی نیز با هم متفاوت هستند. اما اگر شما تصمیم به خرید کیف چرم زنانه داشته باشید، چه نوع چرمی را انتخاب می‌کنید یا اصلاً آیا نوع چرم مهم است؟!

آیا انواع مختلف چرم با هم متفاوت هستند؟

وقتی سخن از چرم به میان می‌آید، تقریباً همه افراد به سطح صاف و بی‌خط‌ و خشی فکر می‌کنند که برای تولید انواع پوشاک به کار می‌رود. اما جدا از این تصویر، انواع مختلف چرم چه از نظر ظاهر، چه از نظر کیفیت و چه از نظر منشأ با هم متفاوت هستند. به‌طورکلی می‌توان انواع چرم را به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم کرد که کاملاً با هم متفاوت هستند.

چرم طبیعی محصولی از طبیعت زنده است که از پوست حیوانات مختلف و پس از انجام عملیات دباغی آماده استفاده خواهد شد. اما شاید تعجب کنید که حتی انواع چرم طبیعی نیز با هم متفاوت هستند. با درنظرداشتن این نکته که انواع چرم طبیعی از لایه‌های مختلف پوست حیوانات تهیه می‌شوند، کیفیت انواع چرم طبیعی به لایه‌ای بستگی دارد که برای تولید چرم طبیعی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هرچه لایه‌ای که برای تولید چرم طبیعی به کار می‌رود به سطح خارجی نزدیک‌تر باشد، چرم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.  به‌این‌ترتیب، برترین انواع چرم طبیعی، «فول گرین یا دانه کامل» و «تاپ گرین یا دانه بالا» نامیده می‌‌شوند. فارغ از نوع چرم طبیعی، این محصول در گذر سال‌ها و به‌مرور پتینه خواهد بست و نمایی بسیار زیبا پیدا خواهد کرد.

در مقابل، چرم مصنوعی نوع دیگری از انواع چرم است که طبیعی نبوده و بر پایه پلاستیک ساخته شده است. اگرچه شاید در ابتدا، محصولات چرم مصنوعی در مقایسه با محصولات چرم طبیعی چندان تفاوتی نداشته باشند، بعد از مدت کوتاهی، کیفیت پایین چرم طبیعی در قالب آسیب‌های ظاهری در بدنه محصولات نمایان خواهد شد. به‌این‌ترتیب، محصولات چرم مصنوعی تنها برای مدتی کوتاه دوام خواهند داشت و همان‌طور که  در مقایسه با چرم طبیعی از قیمت نازل‌تری برخوردارند، تنها به مدت کوتاهی دوام خواهند داشت.

اگر همین حالا تصمیم به انتخاب کیف چرم زنانه داشته باشید، از بین دو کیف مشابه با قیمت‌های متفاوت که یکی از جنس چرم طبیعی و دیگری از جنس چرم مصنوعی هستند، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ توصیه ما به شما، انتخاب کیف چرم طبیعی زنانه‌ای است که منحصربه‌فرد و مطابق با نیازهای شما ساخته شده‌ است. برای پیداکردن محصولی که با درنظرداشتن جزئیات ساخته شده، کیف چرم برند EG پاسخگوی همه نیازهایی خواهد بود که انتظار می‌رود کیف چرم زنانه برآورده کند.  اما سؤال دیگری که شاید به ذهن شما هم برسد این است که کیف زنانه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا آیا برای خرید کیف زنانه باید به ویژگی خاصی دقت کنیم؟ در پاسخ باید گفت فارغ از اینکه تصمیم دارید چه نوع کیف زنانه‌ای بخرید، چند ویژگی‌ مهم در انواع کیف زنانه حائز اهمیت هستند.

نتیجه‌گیری

در این مطلب درباره انواع کیف چرم زنانه صحبت کردیم و بعد از معرفی سه گروه کلی از کیف‌های زنانه، مهم‌ترین ویژگی‌هایی را اضافه کردیم که باید در هنگام خرید کیف چرم به‌خاطر داشته باشید. اگرچه انتخاب کیف زنانه، دشوار به نظر نمی‌رسد، تنها صرف چند دقیقه و دقت به چند نکته کلی کمک خواهد کرد تا از انتخاب خود تا مدت‌ها لذت ببرید. در پایان، توصیه می‌کنیم برای خرید کیف چرم زنانه که از جنس چرم طبیعی و برترین یراق‌آلات موجود در بازار تهیه شده، به فروشگاه برند EG مراجعه کنید تا محصولات متنوعی در ابعاد گوناگون و برای استایل‌های مختلف ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرزین

      بسیار جالب و مفید بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج