۱۴۰۳۹۹۴
۲۶۵
۲۶۵
پ

رپورتاژ آگهی

ماندگاری پروفایلو چه قدر است؟

ماهیت ژل پروفایلو و کاربرد آن، میزان ماندگاری ژل پروفایلو و مراقبت‌های مهم بعد از تزریق این ژل از مواردی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

پروفایلو یکی از محصولات مورد استفاده در رابطه با جوانسازی پوست و برجسته سازی برخی از نقاط صورت است. اکثر مردم سوال دارند که ماندگاری پروفایلو چقدر است؟ برای رسیدن به پاسخ جامع برای این سوال باید بدانید که پروفایلو از مجموعه ژل‌هایی است که به خوبی با چربی پوست ترکیب می‌شود و موجب از بین رفتن آسیب‌ها و اشکالات موجود در پوست خواهد شد. برای فهمیدن این موضوع که ماندگاری پروفایلو چقدر است باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهیم اما به طور کلی بهترین ماندگاری برای این محصول نزدیک به ۱۲ ماه می‌شود.

ماهیت ژل پروفایلو و کاربرد آن، میزان ماندگاری ژل پروفایلو و مراقبت‌های مهم بعد از تزریق این ژل از مواردی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

ماندگاری پروفایلو چه قدر است؟

ژل پروفایلو چیست و چه کاربردی دارد؟

از جدیدترین محصولات موجود برای جوانسازی پوست باید به ژل پروفایلو اشاره کنیم این ژل دارای ترکیب اصلی هیالورونیک اسید ثابت شده است و در شرکت IBSA Nordic (ایبسا) در طی اصولی‌ترین فرایندها تولید می‌شود و کلیه موارد لازم برای استاندارد بودن محصول به طور کامل رعایت می‌گردد. پروفایلو پس از تزریق، با چربی‌های موجود در قسمت مورد نظر به طور کامل ادغام می‌شود. استفاده از این ماده آسیب‌های پوستی زیادی را درمان می‌کند و علاوه بر درمان در لیفت پوست نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. اثرات این ماده روی پوست کاملا طبیعی است و همین موضوع باعث شده تا ژل پروفایلو به یک محصول ایمن برای زیباسازی پوست تبدیل شود.

تزریق این ژل در نواحی مختلف از علائم پیری روی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین از این ژل برای برجسته سازی گونه‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید از این شیوه به عنوان بهترین روش برای رفع کلیه چین و چروک‌های سطحی و عمیق روی پوست صورت استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه آن را به وضوح مشاهده نمایید. به طور خلاصه ژل پروفایلو برای تزریق در نواحی مختلف صورت کاربرد دارد.

پروفایلو چقدر ماندگار است؟

زمان دقیقی را برای ماندگاری پروفایلو روی پوست نمی‌توان اعلام کرد؛ زیرا ماندگاری این ژل به موارد مختلفی بستگی دارد. از عوامل تاثیر گذار روی ماندگاری پروفایلو باید به سن شخص، محل، شدت و نوع آسیب، نوع پوست، تخصص و تجربه پزشک و مراقبت‌های بعد از تزریق اشاره کرد. این عوامل باعث می‌شوند که میزان ماندگاری این ژل روی پوست شما ما بین 6 الی 12 ماه متغیر باشد. نکته مهمی که در رابطه با این تزریق وجود دارد، تمدید مجدد آن پیش از بین رفتن اثر کامل است. این کار باعث می‌شود که ژل بهترین بازدهی را روی پوست داشته باشد.

ماندگاری پروفایلو چه قدر است؟

چگونه می توان ماندگاری پروفایلو را بالا برد؟

پس از رسیدن به پاسخ ماندگاری پروفایلو چقدر است؟ این موضوع مطرح می‌شود که چگونه می‌توان میزان ماندگاری نتیجه حاصل از تزریق این ژل را بالاتر برد.  باید گفت برای این کار شما باید عواملی که در میزان ماندگاری تاثیر دارند را در جدی بگیرید. اولین مورد انتخاب پزشک متخصص پوست و مو است، میزان تخصص پزشک بسیار اهمیت دارد، پزشکان خوب از بهترین نوع پروفایلو استفاده می‎کنند و همواره در طی تزریق نکات زیادی را در نظر می‌گیرند و کلیه مراقبت‌های لازم را به شما گوش‌زد می‌کنند.

دکتر نیلفروش زاده یکی از متخصصان بسیار موفق در این زمینه است که با تزریقات اصولی بیشترین ماندگاری را برای زیباجوها ایجاد می‌کند. یکی دیگر از راه‌های بالا بردن ماندگاری پروفایلو مراقبت‌های بعد از تزریق است، این عمل به نسبت دیگر عمل‌های زیبایی به مراقبت خاصی پس از تزریق نیاز ندارد؛ ولی باید به همان مراقبت‌های لازم و جزئی توجه کافی داشته باشید و آن‌ها را رعایت کنید.  

مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو برای بالا بردن ماندگاری

 برای بالا بردن ماندگاری بعد از تزریق ژل پروفایلو، مراقبت‌های پس از تزریق را جدی بگیرید. به طور کلی برخی از مراقبت‌های مهم پس از تزریق پروفایلو عبارتند از:

  1.  بعد از تزریق پروفایلو تا چند روز  از حمام و یا سونا رفتن به طور جدی خودداری نمایید.
  2. در چند روز ابتدایی بعد از تزریق نباید در معرض شدید و مستقیم اشعه ماورا بنفش و نور خورشید قرار بگیرید. 
  3. برای ماندگاری بیشتر حتما تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از هیچگونه مواد آرایشی روی پوست استفاده نکنید.

 در 24 ساعت اول پس از تزریق، از انجام دادن فعالیت‌هایی که به بدن شما فشار وارد می‌کنند، خودداری نمایید.

ماندگاری پروفایلو چه قدر است؟

پروفایلو بعد از چند روز اثر میکند؟

 این ماده از دسته موادی است که شما پس از تزریق در همان هفته اول اثرات آن را روی پوستتان احساس می‌کنید. در واقع شما در همان روزهای اول تزریق احساس طراوت و شادابی را در پوست خود حس می‌کنید اما در طی هفته‌های بعدی و ماندگاری بیشتر تزریق، متوجه قوام و لیفت پوستتان می‌شوید. به طور کلی پروفایلو در دسته محصولاتی قرار دارد که علاوه بر ماندگاری خوب، سریعا اثرات خود را روی پوست می‌گذارد و باعث تغییر پوست می‌شود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر نیلفروش زاده به آدرس  https://www.nilforoushzadeh.clinic  مطرح کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج