۱۴۲۶۴۱۵
۹۶۵
۹۶۵
پ

رپورتاژ آگهی

مراکز خرید فتحیه ترکیه را بشناسید

علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فتحیه برای علاقه‌مندان به خرید نیز شهر مناسبی است. در این مقاله قصد داریم با مراکز خرید فتحیه ترکیه بیشتر آشنا شویم.

فتحیه شهری ساحلی در جنوب غربی ترکیه در استان موغله، با سواحل خیره‌کننده، طبیعت بکر و تاریخ غنی، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این کشور تبدیل شده است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فتحیه برای علاقه‌مندان به خرید نیز شهر مناسبی است. در این مقاله قصد داریم با مراکز خرید فتحیه ترکیه بیشتر آشنا شویم.

 مراکز خرید فتحیه ترکیه را بشناسید

مرکز خرید اراستا (Erasta AVM)؛ از مدرن ترین مراکز خرید فتحیه

تور فتحیه گشت‌وگذار در بازارها و مراکز خرید این شهر است؛ جایی که امکان خرید اجناس باکیفیت و برند با قیمت‌های مناسب وجود دارد. در پلاک ۱۴ خیابان اولودنیز محله تاشیاکا در فتحیه، یکی از بهترین مراکز خرید و تفریحی این شهر قرار دارد.

 معماری و طراحی

 درحالی که تور ترکیه به‌ویژه در مقاصد استانبول، ازمیر و آنتالیا درمیان گردشگران ایرانی محبوبیت زیادی دارد، شاید کمتر کسی درباره شهر فتحیه شنیده باشد. وقتی صحبت از خرید کردن به میان آید، این شهر کوچک و ناشناخته دست کمی از شهرهای معروف ترکیه ندارد.

مرکز خرید فتحیه اراستا معماری مدرن و دلپذیری دارد. با این که این مجتمع در دو طبقه ساخته شده و می‌توان آن را کوچک تلقی کرد، اما سقف‌های شیشه‌ای و فضای گلکاری درون مرکز خرید، فضا را بزرگ‌تر و دلبازتر از چیزی که هست نشان می‌دهند. همچنین فضای بیرونی این مرکز طراحی زیبایی دارد و برای استراحت و رفع خستگی کاملاً مناسب است.

 مراکز خرید فتحیه ترکیه را بشناسید

 فروشگاه‌ها

 مرکز خرید اراستا میزبان بیش از ۶۰ فروشگاه است که طیفی از برندهای بین‌المللی و داخلی را در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، اسباب‌بازی، لوازم منزل و... به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اراستا از بهترین پاساژهای فتحیه ترکیه محسوب می‌شود.

 پس از گشتی در میان فروشگاه‌ها و خرید، می‌توانید در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید اراستا، خستگی را از تن بیرون کرده و از صرف غذا و نوشیدنی‌های لذیذ لذت ببرید. رستوران‌های این مرکز شامل برندهای محبوب فست فود و غذاهای سنتی ترکیه است که کیفیت مناسبی هم دارند.

 امکانات تفریحی

 مرکز خرید فتحیه اراستا تنها به مغازه و رستوران ختم نمی‌شود! این مکان، امکانات تفریحی متنوعی مانند زمین بازی برای کودکان، سالن بولینگ و بیلیارد را نیز برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است.

 خدمات دیگری مانند صرافی، خودپرداز، مرکز امانات، مسجد و پارکینگ نیز از امکانات جانبی مرکز خرید اراستا است.

 مرکز خرید اراستا در نزدیکی ایستگاه اتوگار، ترمینال اتوبوس بین شهری فتحیه، قرار گرفته و دسترسی به آن از نواحی شمالی شهر با دولموش نیز آسان است. این مرکز خرید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.

  بازار پاسپاتور (Paspatur Bazaar)؛ از بهترین بازارهای فتحیه ترکیه

 بازارهای ترکیه در همه جای این کشور، از طراوت و نشاط خاصی برخوردار هستند. بازار پاسپاتور، قلب تپنده تاریخ و فرهنگ فتحیه، در محله قدیمی فتحیه که در نزدیکی خیابان آتاتورک قرار دارد یکی از این جذاب‌ترین بازارهای ترکیه است. این بازار سنتی از مراکز خرید فتحیه ترکیه، که در بافت تاریخی شهر واقع شده، با معماری جذاب قدیمی و غرفه‌های رنگارنگ، تجربه‌ای ناب از خرید و گشت‌وگذار در میان عطر و بوی ادویه‌ها، صنایع دستی و سوغاتی‌های منحصر به فرد را به شما هدیه می‌دهد.

 دسترسی به این بازار به دلیل قرارگیری در قلب شهر و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مانند قلعه فتحیه و موزه فتحیه بسیار آسان است.

 کوچه‌های باریک و سنگفرش شده خیابان پاسپاتور، سقف‌های طاق‌دار و غرفه‌های چوبی که با تابلوی‌های رنگارنگ مزین شده‌اند، فضایی دلنشین و نوستالژیک را برای گشت‌وگذار خلق می‌کنند.

غرفه‌ها و تنوع محصولات

 در بین بازارهای فتحیه ترکیه، بازار پاسپاتور میزبان غرفه‌های متعددی است که طیف گسترده‌ای از محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این بازار می‌توانید انواع سوغاتی‌های خاص و منحصربه‌فرد و صنایع دستی ترکیه مانند فرش‌های دستبافت، سرامیک‌های نقاشی شده، جواهرات نقره و طلا، ظروف مسی، انواع ادویه‌جات، لباس‌های سنتی و مدرن، انواع خوراکی و... را پیدا کنید.

 از جمله معروفترین جاهای دیدنی فتحیه که در نزدیکی این مرکز قرار دارد، قلعه، موزه و مسجد بزرگ فتحیه را می توان نام برد.

 سه شنبه بازار؛ پرجنب و جوش ترین مرکز خرید فتحیه

 سه‌شنبه بازار فتحیه، بازاری سنتی و پر جنب‌وجوش است که هر سه‌شنبه در مرکز شهر فتحیه، کمی پایین‌تر از استادیوم این شهر و در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه برگزار می‌شود. این بازار با قدمتی طولانی، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در فتحیه ترکیه به شمار می‌رود و گردشگران و اهالی محلی را برای خرید و گشت‌وگذار به خود جذب می‌کند.

 سه شنبه بازار و مرکز خرید فتحیه، سرشار از طراوت و تازگی محصولاتی است که فروشندگان محلی عرضه می‌کنند. میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک و تازه، محصولات محلی مانند عسل و مربا و زیتون، صنایع دستی و سوغاتی‌های رنگارنگ، ادویه و مواد غذایی و غذاخوری‌های کوچک و باصفایی که می‌شود خوراک‌های خوشمزه در آن یافت، از جذابیت‌های سه شنبه بازار فتحیه است.

 علاوه بر خرید، سه شنبه بازار فتحیه فرصتی عالی برای تجربه فرهنگ و سنت‌های محلی است. در این بازار می‌توانید با مردم محلی صحبت کنید، غذاهای سنتی ترکی را امتحان کنید و از موسیقی و رقص‌های محلی لذت ببرید.

 سه شنبه بازار فتحیه از صبح زود تا غروب آفتاب برگزار می‌شود. هر کجای شهر که باشید، به راحتی می‌توانید با اتوبوس، تاکسی یا پیاده به سه شنبه بازار فتحیه دسترسی پیدا کنید.

  گشت‌وگذار در سه شنبه بازار فتحیه حدود ۲ تا ۳ ساعت زمان نیاز دارد. از لباس و کفش راحت استفاده کنید، زیرا بازار بزرگ است و ممکن است مجبور باشید برای پیدا کردن آنچه می‌خواهید زیاد پیاده‌روی کنید.

 مراکز خرید فتحیه ترکیه را بشناسید

مرکز خرید فتحیه مکری (The Makri shopping center)

 بازار مکری در شهر فتحیه واقع در محله باها شیکما (Baha Şıkma) و پاتلانگچ (Patlangıç) در فتحیه، یک مرکز خرید متوسط در این شهر است که اجناسی مانند لباس، صنایع دستی و محصولات خوراکی در آن پیدا می‌شود. این بازار بیشتر برای کسانی مناسب است که به خریدهای محلی و خیابانی علاقه‌مند هستند و دوست دارند در حین خرید، سری به کافه‌های کوچک بزنند و تا آخر شب گردش کنند.

 بازار مکری از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب مشغول به کار است.

 گردش در مراکز خرید فتحیه با آژانس مسافرتی شباویز

 فتحیه یکی از شهرهای کوچک استان موغله در ترکیه است که به خاطر وجود جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و تاریخی، مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. بااین‌حال این شهر کوچک می‌تواند نمایانگر خرده فرهنگ‌های ترکی باشد. مراکز خرید فتحیه در ترکیه از دیگر جذابیت‌های این شهر زیبا هستند.

امن‌ترین و به‌صرفه ‌ترین راه سفر به کشورهای خارجی رزرو تور از آژانس‌های مسافرتی معتبر است تا دیگر نگرانی از انجام هماهنگی‌های لازم با هتل، گشت در شهر، ساعت و روز پرواز و... نداشته باشید. آژانس مسافرتی شباویز با سال‌ها سابقه موفق در برگزاری تورهای خارجی به‌خصوص در مسیر ترکیه، آماده است تا سفری فراموش‌نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند. برای سفر به شهر فتحیه و گشت‌وگذار در خیابان‌های پر جنب‌وجوش آن و بازارهای سرزنده و پر از عطر و طعمش، همین حالا تور فتحیه را از آژانس مسافرتی شباویز خریداری کنید یا برای دریافت اطلاعات کامل از کارشناسان حرفه‌ای مجموعه با شماره ۰۲۱۵۲۹۱۶ تماس بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج