۱۴۳۶۸۱۰
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

رپورتاژ آگهی

a۵۵ سامسونگ تازه‌ وارد میان رده های سامسونگ + قیمت کانفیگ های متفاوت

قطعا نام گوشی سامسونگ a۵۵ را یک‌بار هم که شده شنیده‌اید. این موبایل یکی از جدیدترین محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ بوده و در مارس ۲۰۲۴ به بازار عرضه شده است. با پرداخت قیمتی حدود ۴۸۰یورو می‌توانید این موبایل را تهیه کنید.

a55 سامسونگ تازه‌ وارد میان رده های سامسونگ + قیمت کانفیگ های متفاوت

قطعا نام گوشی سامسونگ a۵۵ را یک‌بار هم که شده شنیده‌اید. این موبایل یکی از جدیدترین محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ بوده و در مارس 2024 به بازار عرضه شده است. با پرداخت قیمتی حدود 480یورو می‌توانید این موبایل را تهیه کنید.

البته باید گفت که قیمت آن در بازار ایران نوسان‌های بیشتری دارد. تولید بدنه آن به‌کمک شیشه و آلومینیوم، استفاده از تراشه جدید اگزینوس و بهره‌گیری از بهترین نمایشگر در بین میان‌رده‌ها از مزایای عالی و جذاب این محصول به‌شمار می‌روند. درصورتی‌که می‌خواهید آن را بخرید، باید قیمت، کانفیگ‌ها، مشخصات فنی و قابلیت‌های دقیق آن را مورد ارزیابی قرار دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب این موارد را ارائه کنیم.

قیمت خرید گوشی A55 سامسونگ

قیمت اولین و مهم‌ترین عاملی است که باید برای خرید گوشی سامسونگ a55 بررسی کنید. قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، حدود 18میلیون تومان است. البته باید گفت که برای کانفیگ‌های متفاوت آن قیمت‌های بیتشر یا کمتری در نظر می‌گیرند. این قیمت تقریبا بالا محسوب می‌شود و دلیل آن مشخصاتی است که در بخش بعدی به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چه سخت‌افزارهایی در A55 به کار برده‌اند؟

بررسی و خرید مطمئن یک موبایل نیازمند این است که آن را ازنظر معیارهای مختلف بررسی کنید. سخت‌افزار، قابلیت‌های ارتباطی، ابعاد، طراحی و امکانات نرم‌افزار در این دسته قرار می‌گیرند. مشخصات فنی جذابی که در این اسمارت‌فون به‌کار رفته‌اند را در جدول زیر ارائه می‌کنیم:

مشخصات فنی

گوشی A55

ابعاد و وزن

161.1×77.4×8.2میلی‌متر

با 213گرم وزن

جنس بدنه پشتی

شیشه گوریلا گلاس

جنس فریم دور قاب

فلز آلومینیوم

ابعاد صفحه نمایش

6.6 اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن نمایشگر

1080×2340 پیکسل

تراکم پیکسلی

390 پیکسل در هر اینچ

پردازنده اصلی

Samsung Exynos 1480

فناوری ساخت تراشه

4 نانومتری

هسته‌های پردازشی

8 هسته

میزان حافظه رم

6، 8 و 12 گیگابایت

حافظه داخلی ذخیره‌سازی

256 و 128 گیگابایت

سنسورهای دوربین

عریض، فوق‌عریض و ماکرو

رزولوشن دوربین‌ها

50، 12 و 5 مگاپیکسل

رزولوشن فیلم‌برداری

4k با 30 فریم

1080 با 60 و 30 فریم

دوربین سلفی

32 مگاپیکسل

نوع باتری

لیتیوم یونی

ظرفیت باتری

5000میلی‌آمپر ساعت

توان شارژ باتری

25 وات

حسگرها

اثر انگشت اپتیکال

شتاب‌سنج

ژیروسکوپ

قطب‌نما

مجاورت

فناوری‌های ارتباطی

GSM

HSPA

LTE

پشتیبانی از 5G

دارد

عملکرد باتری در گوشی سامسونگ A55

a55 سامسونگ تازه‌ وارد میان رده های سامسونگ + قیمت کانفیگ های متفاوت

اولین چیزی که می‌خواهیم برای نقد و بررسی گوشی سامسونگ a55 به شما ارائه دهیم، عملکرد باتری این دستگاه است. عملکرد باتری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی از گوشی در ساعات مختلف استفاده کنید.

در مشخصات فنی این دستگاه ذکر شده که باتری لیتیوم یونی آن 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این یعنی حداقل 20 ساعت برای امور مختلف عمر کرده و به‌راحتی با شارژر 25 واتی پر می‌شود. البته باید به این نکته هم اشاره بکنیم که این باتری قابل تعویض نیست.

جذاب‌ترین طراحی در بین میان‌رده‌ها با A55

مورد دیگری که برای خرید گوشی سامسونگ a55 اهمیت دارد، طراحی آن است. این محصول تازه‌وارد به دنیای موبایل‌های هوشمند از وزن 213 گرمی تعلق دارد که کمی زیاد حساب می‌شود. البته اگر بدانید که چه متریال‌هایی را برای بدنه آن به‌کار برده‌اند، قطعا قانع خواهید شد.

برای قاب پشتی این دستگاه شیشه گوریلا گلاس و فریم دور آن نیز فلز آلومینیوم استفاده کرده‌اند. همچنین می‌توانید آن را در رنگ‌بندی‌های مختلف مانند یاسی، آبی روشن، لیمویی و سرمه‌ای تیره بخرید. طراحی این اسمارت‌فون به‌اندازه‌ای جذاب است که هرگز دوست ندارید روی آن قاب بیندازید.

کانفیگ‌های متفاوت برای خرید گوشی A55

شاید با خودتان فکر کنید که تنها یک مدل از گوشی a55 در بازار وجود دارد، اما هرگز این‌طور نبوده و سامسونگ در مدل‌های گوناگون با کانفیگ‌های مختلف این دستگاه را به بازار ارائه کرده است. می‌توانید بسته به نیاز و بودجه خود، یکی از این کانفیگ‌ها را تهیه کنید:

  • حافظه ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم
  • حافظه ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم
  • حافظه ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم
  • حافظه ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم

آیا خرید گوشی سامسونگ A55 معایبی هم دارد؟

بسیاری از مشتریان نسبت به خرید موبایل حساس بوده و همیشه به‌دنبال بررسی دقیق مزایا و معایبی که در یک محصول وجود دارند هستند. اگر شما هم از آن دست افراد هستید، باید بگوییم که جای نگرانی وجود ندارد. شما هیچ عیب خاصی نمی‌توانید در این موبایل پیدا کنید.

تمام مشخصات فنی این دستگاه عالی و قدرتمند بوده و همه در این قیمت ارزش بالایی پیدا کرده‌اند. تنها عیبی که می‌توان به این موبایل گرفت، سنگین بودن وزن آن است. البته این موضوع نیز به‌دلیل بهره‌گیری از شیشه و فلز در بدنه آن به‌وجود آمده است.

مقایسه A55 با محصولات میان‌رده مشابه

یکی از مراحل بسیار مهم و اساسی که باید در خرید گوشی سامسونگ a55 به آن فکر کنید، مقایسه این موبایل با محصولات میان‌رده مشابه است. باید ببینید که این دستگاه نسبت به دیگر مدل‌ها چه ‌حرف‌هایی برای گفتن داشته و آیا ارزش خرید دارد یا نه. اسمارت‌فون‌های زیر محصولاتی هستند که باید با این موبایل مقایسه کنید:

  • سامسونگ گلکسی A۵۴
  • سامسونگ گلکسی S۲۳ FE
  • سامسونگ گلکسی A۳۵
  • سامسونگ گلکسی A۷۳
  • شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
  • شیائومی پوکو X۶ پرو

خرید A55 با بهترین قیمت بازار

a55 سامسونگ تازه‌ وارد میان رده های سامسونگ + قیمت کانفیگ های متفاوت

شاید این سوال هم برای شما پیش ‌آمده باشد که خرید گوشی a55 را باید در کدام فروشگاه انجام دهیم؟ اگر می‌خواهید پایین‌ترین قیمت را برای این محصول دریافت کنید، باید به دیجی‌کالا بروید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مرکزی معتبر برای خرید این محصول است و بهترین شرایط خرید را ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

درصورتی‌که می‌خواهید همانند یک کاربر حرفه‌ای نسبت به خرید گوشی سامسونگ a55 اقدام کنید، باید با مشخصات فنی دقیق آن و قیمتی که در بازار وجود دارد، آشنایی داشته باشید. باید بگوییم که این محصول فوق‌العاده جذاب از طراحی شیکی برخوردار بوده و بدنه آن نیز مقاوم است.

می‌توانید با بهره‌گیری از تراشه جدید 1480 اگزینوس که در فناوری 4 نانومتری تولید شده، از این اسمارت‌فون برای بازی یا انجام کارهای سنگین بهره ببرید. رم 12 آن نیز شما را در این کار یاری می‌کند. برای خرید این محصول با بهترین قیمت، باید به فروشگاه دیجی‌کالا بروید و پس‌از مطالعه نقد و بررسی و مقایسه قیمت آن، خرید خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج