آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۷۳۶۳۵
۱۵۱۴
۱۵۱۴
پ

انتقاد تند از راموس؛ بدرد بازی‌های بزرگ نمی‌خوری!

نمایش ضعیف سرخیو راموس در بازی شب گذشته پی اس جی برابر لانس، بار دیگر موج انتقادات از سرخیو راموس در فرانسه را شدت بخشید.

ورزش سه: نمایش ضعیف سرخیو راموس در بازی شب گذشته پی اس جی برابر لانس، بار دیگر موج انتقادات از سرخیو راموس در فرانسه را شدت بخشید.

 شب گذشته در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ یک فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن در خانه تیم لانس با نتیجه ۳-۱ تن به شکست داد.

انتقاد تند از راموس؛ بدرد بازی‌های بزرگ نمی‌خوری!

این بازی که اولین بازی دو تیم در سال جدید میلادی بود، شروعی توفانی و پرگل داشت. ابتدا فرانکوفسکی در دقیقه 5 گل نخست را برای لانس به ثمر رساند. تنها سه دقیقه بعد اوگو اتیکه کار را برای پاریسی‌ها به تساوی کشاند، اما میزبان سرسخت بار دیگر در دقیقه 28 توسط لوئی اوپندا پیش افتاد و الکسیس کلود موریس نیز در دقیقه 47 سومین گل لانس را به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی به ثبت رسید که پاری‌سن‌ژرمن از لحاظ آماری عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقیب خود داشت. PSG‌در این بازی بدون لیونل مسی و نیمار به میدان رفته بود. مسی در حال سپری کردن تعطیلات پس از جام جهانی است و نیمار به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی محروم بود.

 
انتقاد تند از راموس؛ بدرد بازی‌های بزرگ نمی‌خوری!

در پایان بازی اکیپ به سرخیو راموس نمره ضعیف 3 داد و به شدت از این مدافع اسپانیایی انتقاد کرد. راموس که تا پایان فصل قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که قراردادش تمدید خواهد شد یا خیر، نمایش خوبی برابر لانس نداشت. اکیپ در انتقاد از کاپیتان سابق رئال نوشت:«راموس در ضدحملات سریع لانس همواره دچار مشکل می شد. او روی گل دوم لانس مقصر بود و نتوانست مانع رسیدن توپ به مهاجم لانس شود. در صحنه گل سوم نیز او بسیار کند عمل کرد. راموس در مقابل سرعت اوپندا اغلب کم می آورد و حالا با این سوال در مورد او مواجهیم که آیا راموس می تواند در بازی های مهم فصل، در بالاترین سطح ظاهر شود یا اینکه باید روی نیمکت بنشیند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج