آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۸۴۴۳
۱۹۲۹
۱۹۲۹
پ

خداحافظی ۳۷ روزه پرسپولیس با ورزشگاه آزادی

دیدار امروز پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که بحث برگزار شدن این مسابقه در ورزشگاه دیگری هم مطرح شده بود.

ورزش سه: در شرایطی که طی دو هفته گذشته بحث خروج بازی‌های خانگی پرسپولیس و استقلال از ورزشگاه آزادی مطرح شده، پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان هم در ورزشگاه آزادی میزبانی خواهد کرد.

قبل از دیدار با صنعت نفت بحث‌هایی در خصوص برگزارشدن این دیدار در استادیومی غیر از آزادی مطرح شد که با تلاش‌های رضا درویش و باشگاه پرسپولیس این مشکل رفع شد. با این وجود بعد از این مسابقه پرسپولیس به مدت ۳۷ روز در این ورزشگاه به میدان نخواهد رفت.

بازی‌های بعدی پرسپولیس به ترتیب در شهر دوشنبه تاجیکستان مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و النصر در ورزشگاه اول پارک ریاض خواهد بود. با توجه به تعویق دیدار پرسپولیس مقابل نساجی بازی بعدی سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی ۱۷ آذرماه مقابل هوادار برگزار خواهد شد و بدین ترتیب از امروز تا آن روز پرسپولیس را در آزادی نخواهیم دید.

به همین‌خاطر هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی خواستار حضور تماشاگران حداکثری در بازی با صنعت نفت هستند و علی‌رغم گرانی بلیت از دیگر هواداران می‌خواهند هر طور شده به ورزشگاه بروند و تیم محبوب‌شان را تنها نگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج