آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۴۰۴۸
۸۱۶۳
۸۱۶۳
پ

ناظر بازی سپاهان و الاتحاد از ورزشگاه فرار کرد!

ماجرا اتفاقات دیدار لغو شده سپاهان و الاتحاد عربستان همچنان ادامه دارد و حالا حتی گفته شده که باشگاه ایرانی در موعد مقرر به لغو بازی اعتراض نکرده است.

فرهیختگان: ماجرا اتفاقات دیدار لغو شده سپاهان و الاتحاد عربستان همچنان ادامه دارد و حالا حتی گفته شده که باشگاه ایرانی در موعد مقرر به لغو بازی اعتراض نکرده است. 

یک منبع موثق در اصفهان می‌گوید که باشگاه سپاهان اقدامات لازم در مورد شکایت از تیم الاتحاد و ناظر بازی را همان شب مسابقه و در زمان مقرر انجام داده است اما ناظر بازی پس از دستور لغو مسابقه، با اعلام اینکه بنای برگزاری جلسه اضطراری در هتل محل اقامت خود را دارد در ساعت هشت و بیست دقیقه شب، ورزشگاه نقش جهان را ترک می‌کند. گویا ناظر با شتابزدگی ورزشگاه را ترک می‌کند تا عملاً دسترسی به او ناممکن شود. این در شرایطی است که طبق روال معمول در مسابقات آسیایی، ناظر باید تا دقایقی بعد از پایان بازی در محل استادیوم حضور داشته باشد. 

همچنین گفته می‌شود AFC شکایت سپاهان را با توجیه عدم تحویل فرم شکایت در مهلت مقرر رد کرده است. پس از این موضوع باشگاه سپاهان از AFC به مراجع مربوطه شکایت کرده و آماده برگزاری جلسات پیرامون آن است. 

این منبع آگاه در این زمینه گفت: سپاهان در پرونده دیگری نیز به رأی صادر شده از سوی AFC علیه خود اعتراض کرده و خود‌ را برای جلسه استیناف AFC آماده می‌کند. در واقع هنوز اصلا جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده که خروجی آن رد اعتراض سپاهان باشد.

گفته می‌شود با توجه به نامه یکی از مراجع کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه سپاهان از افشای جزئیات این پرونده منع شده است و شاید به همین دلیل سپاهان در‌ هفته‌های گذشته درباره این موضوع سکوت کرده است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج