آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۲۷۲۰
۱ نظر
۴۸۱۲
۱ نظر
۴۸۱۲
پ

نبرد نیابتی آلمان و ایتالیا، امشب چشم آسیا را خیره کرد

دیدار تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا پس از تساوی در جریان بازی با برتری کره جنوبی در ضربات پنالتی به پایان رسید.

برترین‌ها: تیم‌های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شامگاه سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «اجوکیشن سیتی» قطر با قضاوت «تانتاشف ایلگیز» ازبکستانی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی کره جنوبی به برتری رسید تا شاگردان یورگن کلینزمن با صعود به دور بعد جام ملت‌های آسیا حریف استرالیا شوند.

نبرد نیابتی آلمان و ایتالیا، امشب چشم آسیا را خیره کرد

نیمه اول این مسابقه گلی در بر نداشت، اما با شروع نیمه دوم ورق برگشت و خیلی زود تیم عربستان روی اشتباه مدافعان کره در دقیقه 46 عبدالله هادی ردیف به گل برتری دست یافت. بعد از این گل شاگردان روبرتو مانچینی رو به دفاع آوردند و کره جنوبی با صبر و حوصله دنبال زدن گل مساوی بود.

تا 10 دقیقه پایانی، بازی با همین روند دنبال شد و عربستان به خوبی دفاع می‌کرد، اما حملات بی‌امان شاگردان یورگن کلینزمن بالاخره در دقیقه 9+90 جواب داد و گوئه سونگ چو گل مساوی را به ثمر رساند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در اولین 15 دقیقه اضافه بازی عربستان در شوک گل تساوی کره بود و شاگردان کلینزمن باز هم با صبر و حوصله این بار دنبال گل برتری بودند. در 15 دقیقه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها نگذشت، اتفاقی که در نیمه دوم وقت‌های اضافه نیز تکرار شد تا ضربات پنالتی تیم پیروز میدان را مشخص کند.

براساس این گزارش در ضربات پنالتی کره جنوبی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و ضمن حذف یکی از مدعیان جام هجدهم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها رسید.

نبرد نیابتی آلمان و ایتالیا، امشب چشم آسیا را خیره کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی وحیدی

      از همه خوشحال تر ما هستیم دوشنبه شب فغانی عراق را حذف کرد دیشب هم کره عربستان را . به به

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج