آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۳۵۳۹
۱۰۴۳
۱۰۴۳
پ

تصویری از تیم ملی فوتبال «شگفتی‌ساز» ایران که تاکنون ندیده‌اید

مرحوم پرویز دهداری پس از کناره گیری ۱۴ بازیکن از تیم ملی فوتبال ایران، نفرات جدیدی را جایگزین آنها کرد که به گفته خودش ۲۲ بازیکن بسیجی برای موفقیت ایران بودند.

مهر: پس از آنکه تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی به میزبانی سئول نتایج قابل قبولی نگرفت و اختلافات شدیدی بین بازیکنان و کادر فنی به وجود آمد، ۱۴ بازیکن در برگشت به ایران نامه کناره گیری از این تیم را امضا و رسانه‌ای کردند.
بعد از آن مرحوم پرویز دهداری که هدایت تیم ملی را برعهده داشت برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی بازیکنانی را از زمین‌های خاکی و تیم‌های گمنام به تیم ملی دعوت کرد که اکثر آنها برای اولین بار پیراهن تیم ملی را برتن می‌کردند.
تصویری از تیم ملی فوتبال «شگفتی‌ساز» ایران که تاکنون ندیده‌اید
ماجرای این اتفاقات در فیلم «پرویزخان» به تصویر کشیده شده و قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. تیمی که پرویز دهداری به قطر برد تا با تیم ملی کویت در مرحله مقدماتی بازی کند شامل بازیکنانی بود که بعدها به ستون‌ها و ستاره‌های اصلی تیم ملی تبدیل شدند.
در این فیلم ماجرای مخالفت‌های اعضای کمیسیون ورزش مجلس و رئیس سازمان تربیت بدنی وقت با ادامه فعالیت پرویز دهداری در تیم ملی و حمایت رئیس فدراسیون از او و سفر به قطر و اتفاقات حاشیه‌ای آن به تصویر کشیده شده است. ضمن اینکه مخالفت و کارشنکنی چند بازیکن هم به نمایش درآمده که قطعاً جنجالی خواهد شد و واکنش‌هایی را به همراه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج