آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۰۲۷
۱۹۶۸
۱۹۶۸
پ

تکلیف سقف بودجه برای فصل آینده روشن شد

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد سقف بودجه باشگاه‌ها ارائه کرد.

خبرگزاری آنا: منصور قنبرزاده بعد از نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه هیات رئیسه از ساعت ۹ صبح برگزار شد که چند مصوبه خوب داشتیم که ماندگار خواهد شد. اولین مصوبه نحوه فعالیت کارگزاران و میزان در آمد و همه مسائل آنها مشخص شده است. تمام کارگزاران رسمی باید با بازیکنان فعالیت داشته باشند و میزان در آمد آنها در سازمان امور مالیاتی باید ثبت شوند. این موضوع قطعا از طریق سازمان لیگ ابلاغ خواهد شد. همه اینها بر اساس معیارهای فیفا خواهد بود.

تکلیف سقف بودجه برای فصل آینده روشن شد

وی افزود: امروز سقف بودجه در لیگ برتر و در لیگ یک به تصویب رسید.این سقف بر اساس کار کارشناسی و کمیته تطبیق مقررات در نظر گرفته شده است. رقم اولیه ۳۲۰ میلیارد تومان است. باشگاه هایی که در نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند رقمی به سقف بودجه آنها اضافه می شود. باشگاه هایی که بازیکن داخلی و خارجی ترانسفر می کنند ص در صد به سقف بودجه آنها اضافه خواهد شد.همچنین باشگاه هایی که مجوز حرفه ای می گیرند حتما باید آکادمی داشته باشند. باشگاه هایی که در لیگ نخبگان هستند حداقل باید ۱۰ درصد را برای آکادمی خود در نظر بگیرند و این مساله را در اختیار رکن صدور مجوز حرفه ای قرار بدهند. سایر باشگاه ها هم ۸ درصد بودجه خود را در اختیار آکادمی قرار بدهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: الان باشگاه هایی داریم که سرمایه اولیه آنها یک میلیون تومان است! در این جلسه مقرر شد باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید حداقل ۱۵ میلیارد، لیگ برتری ها ۱۰ میلیارد و لیگ دسته لاولی ها ۵ میلیارد تومان افزایش سرمایه داشته باشند. سقف بودجه باشگاه ها برای ۳ سال مصوب شده و باشگاه می داند که باید برای سه سال قرار داد ببندد.

قنبرزاده در خصوص اینکه با باشگاه هایی که سقف بودجه را رعایت نکردند هیچ برخوردی نشد گفت: اولا که این قانونو بعد از چند سال برای اولین بار اجرا شد. ما باشگاهی داشتیم که قرار شد قرارداد ۶ بازیکنش را کاهش بدهد که همین کار را کردند. نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان جا به جایی انجام دادند. این مسائل ظاهرا دیده نشده است. امروز خود آقای جلالی در نشست هیات رئیسه حضور داشت و نقظه نظارت خوبی در مورد سند راهبردی فوتبال کشور ارائه کرد. حتی ما به مسائلی برخورد کردیم که اصلاح خواهد شدو اجازه بدهید چون یکسری مسائل هنوز مصوب نشده بعدا در مورد آن توضیحات کاملتری بدهیم. از تجربه سال قبل قطعا استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از سندهای خیلی خوب را امروز مصوب کردیم و سال به سال آن را ویراش می کنیم. حداقل نسبت به سال گذشته قانون سقف بودجه اصلاح شده است. تنها مرجع رسیدگی صالح کمیته های قضایی هستند که مستقل عمل می کنند.در مورد شرایط سنی بازیکنان و مسائل دیگر ویرایشی صورت می گیرد و کمیته مقررات بین المللی در حال مطالعات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج